Sponsor

recent posts

Gëzuar ditëlindjen Bashkëshorti +90 Mesazhe dhe Fraza Me imazhe

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim

Messages Mesazhe për ditëlindjen për burrin tim

Burri i dashur, nuk ka gëzim më të madh në këtë ditë sesa të jesh në gjendje të jesh pranë jush për t'ju ngjizur ashtu siç e meritoni, sepse jeni një njeri i shkëlqyeshëm, të cilin e adhuroj me gjithë shpirt dhe uroj që të qëndroni gjithmonë të shëndetshëm, Zoti ju bekoftë gjithmonë dhe kurrë Stop duke qenë burri dhe babai i mirë për të cilin ndjehem shumë krenar. Gëzuar ditëlindjen mbreti im.

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Nëse vendosa të bashkohem me jetën time me ju, kjo ishte sepse unë e dija që po bëja një hap, për të cilin nuk do të pendohem kurrë sepse ju jeni njeriu më i mirë dhe më i dashur për të cilin mund të dashurohem. Ju jeni gjithashtu një baba i shkëlqyer për fëmijët tanë që ju adhurojnë. Gëzuar ditëlindjen mbretit të kësaj shtëpie!
Unë jetoj vazhdimisht mirënjohës që kam në krah tim një njeri po aq të pabesueshëm sa ju që jeni një shok i mirë, në anën tuaj nuk kam frikë të vuaj dhembje apo dhembje sepse e di që ju jeni gjithmonë me mua për të më dhënë inkurajim dhe vazhdimisht duke më motivuar që të mos ndalem asnjëherë feisty. Gëzuar ditëlindjen dashuria ime!
Shtë një gëzim i madh që keni arritur të arrini një vit tjetër të jetës, është një arsye e mirë të festoni dhe ta falënderoni së pari Zotin për jetën tuaj, e dyta që më lini të festoj një vit tjetër me ju dhe të tretin, sepse kam burrin më madhështor të bota nga ana ime dhe kjo nuk mund të përshkruhet sepse nuk mund të krahasohet. Gëzuar ditëlindjen dashuria ime dhe kaloj një kohë të mahnitshme.
Unë jam duke blerë një paketë me lojëra piroteknike për të hedhur në ajër natën dhe për të festuar ditëlindjen e burrit tim të dashur. Shtë një datë kaq e rëndësishme që meriton lojërat më të bukura artificiale në planet dhe se kur ata bëjnë figurat e tyre të bukura ata tërheq fytyrën tuaj dhe thonë: Gëzuar ditëlindjen!

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Personi më i bukur në botë mbush moshën, jam i lumtur që jam i pari që ju dhuroj përshëndetjen e ditëlindjes dhe ju uroj shumë bekime, burrë i dashur.
Personi që Zoti e vendos në mënyrën time për ta dashuruar me gjithë shpirtin tim kthehet me vite dhe kjo më mbush me shumë gëzim, sepse të festosh nga ana jote këtë ditë, është të shijosh jetën, është të festosh ditën e përditshme betejën kundër fatkeqësive dhe akoma të jesh atje.
Unë ju jap jetën time si dhuratë dhe ju e dini shumë mirë që gjithmonë mund të mbështeteni tek unë në çdo kohë. Uroj më të mirën për ju në këtë ditë dhe mund të vazhdoni të merrni urime të këndshme për ditëlindje nga të gjithë njerëzit që doni. Gëzuar ditëlindjen burri im i bukur.
Një ditë si sot ke ardhur në botë, e ndriçove tokën me ekzistencën tënde, tani ti je burri im dhe ti vendos dritën tënde në jetën time, gëzuar ditëlindjen burri im.
Faleminderit që na mbrojtët dhe që jeni gjëja e parë në jetën tuaj, ju jeni një burrë dhe baba shembullor, kështu që ju lutemi mos vononi që ne të presim që në shtëpi të festojmë, lumtur ditëlindjen dashuria e jetës sime.

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Ju jeni mbreti i shtëpisë dhe sot do të bëni atë që ju porosisni, ne duam që ju të jeni shumë të lumtur dhe të keni një ditëlindje si ai që meritoni, ditë të lumtura dashuria ime.
Dashuria ime ti je gjithçka për mua dhe shpresoj që jeta do të më japë edhe shumë vite për të shijuar çdo ditëlindjen tuaj, të keni një ditë të këndshme, sot do t'ju bëj shumë të lumtur.
Kjo ditë feston diçka shumë të bukur dhe është dita që ju keni lindur, falë kësaj që mund t'ju takoja dhe ne ishim në gjendje të mbledhim jetën, kjo është arsyeja pse unë dua ta festoj atë dhe t'ju bëj të lumtur sot dhe pjesën tjetër të ditëve tuaja, ditëlindjen e lumtur burri i dashur.
Sot ne të gjithë jemi duke festuar, sepse festojmë një vit tjetër të jetës suaj, dhe jo vetëm ju i përmbushni ato, por edhe të gjitha qëllimet tuaja të premtuara, unë jam shumë krenar për ju dhe i lumtur që jam në jetën tuaj, ditëlindjen e lumtur jetën time.
Nëse do të lindja përsëri do ta bëja përsëri, do të thosha po dhe do të martohesha me ju, sepse ditët e mia janë shumë të lumtura nga ana juaj dhe më shumë ditë si sot në të cilat ne festuam ditëlindjen tuaj, gezuar ditëlindjen burri im.
Shpresoj që të kemi një kohë të shkëlqyeshme sot, që e prishim tortën dhe e bëjmë të realizuar dëshirën tuaj, sot duam që ju të jeni shumë të lumtur dhe ta dini se ju jeni babi më i mirë dhe burri më i dashur në planet, lumtur ditëlindjen dashuria ime.
Mbreti im, Zoti donte që ne të krijonim një shtëpi sepse ai e dinte që ne të dy ishin bërë për njëri-tjetrin. Kjo është arsyeja pse ne kemi bekimin e tij dhe ne jemi gjithmonë së bashku në gëzime dhe pikëllime, në shëndet dhe në sëmundje, në varfëri dhe bollëk. Zoti ju dhëntë shumë vite jetë që të vazhdoni të jeni mbreti i jetës sonë, ditëlindjen e lumtur, burri im!
Sot nuk është një ditë si askush tjetër, ju jeni duke festuar një vit tjetër të jetës dhe në shtëpi ne të gjithë duam të kontribuojmë me dashurinë dhe dëshirat tona të mira, në mënyrë që të ngarkoheni me energji pozitive dhe të ndjeni gjithë dashurinë që kemi për ju sepse jeni babai më i mirë, Burri, shoku që meriton të ketë një ditëlindje të lumtur.
Everydo ditë e falënderoj Zotin për familjen që kemi formuar së bashku dhe kur ju i mbushni vitet mirënjohja ime është dyfish sepse nëse nuk do të kishit lindur një ditë si sot ndoshta fatet tona nuk do të shënoheshin. Unë të dua dhe në këtë ditë po ju jap përsëri premtimet e mia të dashurisë së përjetshme.
Meqenëse jemi bashkë, jeta jonë ka ndryshuar shumë, ne të dy kemi bërë pjesën tonë që të kemi një ekuilibër dhe ta bëjmë martesën tonë të qëndrueshme pavarësisht vështirësive. Ju uroj një ditëlindje të lumtur dhe Zoti ju dhuroftë njëqind vjet jetë.

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
I dashur burrë, ditëlindjen e lumtur. Sot nuk duhet të ju falënderoj vetëm për një vit më shumë të jetës, por jam gjithashtu i lumtur që Zoti më lejon të shoqëroj në këtë ditë që është shumë e veçantë për të gjithë në shtëpinë tonë.
Dashuria, edhe një vit kam fatin të jem pranë jush. Unë dua që Zoti të ju lejojë të vazhdoni të jeni burri i kësaj shtëpie dhe t'ju bekojë në një shëndet shumë të mirë, në mënyrë që të jeni akoma gjallë dhe të më shoqëroni në çdo hap që ne do të ndërmarrim për mirëqenien e familjes sonë të bukur.
Gjëja më e bukur kur të shohësh që i kalon vitet është të jesh në gjendje të shohësh sesi qëndrojmë bashkë dhe më të lumtur çdo ditë. Te dua Gëzuar ditëlindjen dashuria ime!

Congrat Urime ditelindje per burrin

Yeardo vit që kalon ju jeni më i rëndësishëm për mua. Unë të dua aq shumë, nuk mund ta përshkruaj. Shijoni dashurinë për ditëlindjen.
Gëzuar ditëlindjen burri im i dashur, ju meritoni të gjitha më të mirat, dhe shpresoj që ky vit i ri të vijë i mbushur me lumturi dhe shumë gëzime.

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Mund të mos kem para për t'ju dhuruar një dhuratë të shtrenjtë, por ju mund të jeni i sigurt se dashuria ime për ju është e vërtetë. Keni një ditë të mbushur me gëzim dhe lumturi.
Lumturia është në gjendje të ndajë jetën me gjysmën tënde, me atë person që të kupton, mbështet dhe të do në çdo rrethanë. Faleminderit që më bënë kaq të lumtur. Urime për ditëlindjen tuaj burri im i bukur.
Për atë person të veçantë që e ka mbushur jetën time me dritë dhe lumturi, nga fundi i zemrës sime merr këtë urim. Gëzuar ditëlindjen burri im i dashur!
Në këtë ditë, e cila është një nga më të rëndësishmet e datave tona të veçanta, dua t'ju them se ju dua me gjithë shpirtin tim, që gjithmonë dëshiroj më të mirën për ju. Ju jeni personi më i mrekullueshëm që njoh, dashuria ime, kjo është arsyeja pse unë jam aq i lumtur nga ana juaj dhe, prandaj, gjithashtu dua që ju të ndjeheni absolutisht njeriu më i lumtur nga të gjithë në këtë ditëlindje. Gëzuar ditëlindjen dashuria ime!
Unë thjesht dua t’i kërkoj Zotit që të ndriçojë gjithnjë rrugën tuaj, dashurinë time, që të mos ju lë kurrë vetëm. Kjo është dëshira ime në këtë ditë në të cilën ju ktheni një vit më shumë të jetës, një vit më shumë gëzimesh dhe suksesesh. Unë e di se nuk ka asnjë dhuratë në botë me të cilën mund t'ju falënderoj për gjithçka që bëni për mua, por me këtë qëllim, madje ju pashë një buzëqeshje dhe e bëra ditën tuaj një të bukur dhe të ndryshme për pjesën tjetër të ditëlindjeve që kemi kaluar së bashku. Unë shpresoj se ju pëlqen.
Kur mbyllni sytë dhe do të fryni qirinjtë për t’i shuar ato, bëni një dëshirë nga fundi i zemrës suaj, që Zoti do t'ju dëgjojë, sepse keni një shpirt të mirë dhe ndjenja të pastra, kështu që mos dyshoni se Gjithçka do të bëhet e vërtetë. Sa e lumtur më bën të shoqëroj në këtë moment të bukur dhe të jem në gjendje të gjenerosh për ju të dy kujtimet më të bukura. Unë të dua ty, jeta ime, ka një ditë të mbarë.

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Jeta ime, jam e lumtur për ju, sepse ju po festoni një vit tjetër të jetës dhe sepse dashuria jonë mbetet e njëjtë si gjithmonë. Unë kam dëshirat më të mira për ju jo vetëm sepse jeni burrë i mirë dhe ju dua, ju jeni një baba i shkëlqyeshëm dhe së bashku kemi ndërtuar një familje për të cilën luftojmë çdo ditë. Zoti ju bekoftë në ditën tuaj.
Perde është ngritur për të festuar një vepër të re të jetës, jetën tuaj, atë perde që ngrihet për të zbuluar një vepër të bukur arti. Sot ju keni një vit të ri të jetës dhe është një arsye për të falënderuar përsëri. Gëzuar ditëlindjen jetën time.
Sot ju po festoni një vit tjetër të jetës, dashuria ime dhe dua t'ju bëj shumë të lumtur, sepse kjo më bën shumë të lumtur që ju e kaloni atë pranë meje dhe shpresoj që do të vijnë edhe shumë të tjera, gezuar ditëlindjen dashuria ime.
Pse kllounët dhe magjistarët, pse përmbytni jetën e një gëzimi të shkurtër duke parë që Zoti na jep gëzimin më të madh dhe sot në të cilin ne jemi në gjendje të festojmë një vit tjetër të jetës tuaj. Të shijosh përvojën e dashurisë me ty gjatë gjithë këtyre viteve të martesës ka qenë gjëja më e mirë që mund të më kishte ndodhur pa dyshim. Ju uroj gjithçka më të mirë dhe që të shijoni një ditëlindje të bukur.
Ju uroj më të mirën e botës në këtë vit të ri të ekzistencës që keni mbërritur, jam i lumtur që keni sukses t’i jepni diellit një raund dhe që në vetvete është një meritë e madhe. Dielli është shumë i lumtur kur shikon se si po bën rreth e rrotull vit pas viti dhe unë jam shumë i lumtur që e festoj vit pas viti nga ana juaj. Mund të realizohen të gjitha ëndrrat tuaja. Urime dashuri.

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Në jetë nuk kam pasur bekime më të mira sesa të jem shoqëruesi juaj për jetën, ndihem krenar që i jam bashkuar një njeriu aq të mirë, të cilin e adhuroj dhe që gjithmonë do ta dua deri në ditët e mia të fundit. Në këtë datë të veçantë unë dua t'ju bëj personin më të lumtur në tokë dhe t'i lutem Zotit t'ju japë shumë shëndet dhe shumë bekime. Gëzuar ditëlindjen dashuri.
Sot ju jeni në një ditëlindje dhe ajo që dua më shumë për ju është t'ju dhuroj gjithë dashurinë që ndiej për ju, sepse ju jeni personi që unë e dua më shumë në jetën time dhe ju falënderoj që keni qenë një burrë dhe baba kaq i mirë i përkushtuar për familjen tuaj. Unë dua të ju ngjiz në këtë ditë dhe të keni shumë detaje me ju, në mënyrë që të ndjeheni të lumtur që jeni vjeç dhe ta festoni atë në ngrohtësinë e shtëpisë tuaj.
Në jetën time kam njohur shumëllojshmërinë e njerëzve, disa kanë kaluar pa u vënë re të tjerët kanë prekur jetën time, por ju keni lënë shpirtin tim thellësisht të dashuruar me ju dhe ndiej se unë jam gruaja më me fat që kam bërë një burrë aq të pabesueshëm sa ju shikoni mua. Për shoqëruesin tim besnik çdo ditë ju uroj një ditëlindje të lumtur.

Unë kërkoj nga Zoti, virgjëresha dhe të gjithë shenjtorët në parajsë që të kujdesen gjithmonë për ju dhe t'ju lejojë të keni shumë vite jetë. Unë të dua ty dhe gjithçka që dua është se sidomos sot ndjehesh i dashur nga unë dhe familja jonë e bukur.
Gëzuar ditën, mbreti im, edhe një herë kam gëzimin që kam mundësi të festoj ditëlindjen tuaj dhe t'ju them se po ju dhuroj përsëri zemrën time dhe mirënjohje të përjetshme për vitet e lumturisë që kemi pasur që nga martimi. Unë nuk mund të zgjidhja një burrë më të mirë dhe fëmijët tanë kanë babanë më të mirë në botë.

Gre Përshëndetje për ditëlindjen për burrin tim

Do të jesh gjithmonë princi im blu, njeriu i ëndrrave të mia, motori i jetës sime. Unë ju premtoj që kur të fryni qirinjtë tuaj, unë do të jem nga ana juaj, duke i kërkuar Zotit që të plotësojë dëshirat tuaja. Gëzuar ditë dashuria ime.

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Të jetosh pranë jush është përvoja më e dobishme e jetës sime, ne jemi plot aq dashuri dhe kemi një jetë përpara për të ndërtuar një të ardhme për familjen tonë që gjithmonë do të rritet së bashku. Urime ditelindjen tuaj.
Surprisedo surprizë që do të ndriçojë zemrën tuaj sot është bërë nga njerëz të rëndësishëm në jetën tuaj: familjen tuaj dhe miqtë më të mirë. Sepse ne ju duam thellësisht dhe gjithçka që duam është që gjithmonë të shohim të buzëqeshni si dhe ta dini si ta bëni. Do të keni gjithmonë dashurinë dhe puthjet e mia, forcën e miqve tuaj dhe shoqërinë e prindërve dhe motrave, sepse së bashku duam t'ju urojmë një ditëlindje shumë të lumtur, jetën time.
Gëzuar ditëlindjen mbreti im! Në të njëjtën mënyrë që ju i bëni secilën nga ditët e mia të lumtur me dashurinë dhe durimin tuaj, kështu që, sot dua ta bëj ditën tuaj më të mrekullueshme nga të gjitha, më të veçantë dhe atë që mund të mbani mend gjithnjë. Prandaj, thjesht e lini veten të konceptohet.
E gjithë dashuria ime për ty në këtë ditë, për të qenë njeriu i jetës sime, për të më bërë kaq të lumtur. Unë të dua, dhe vetëm dëshiroj më të mirën për milion vjet përpara nesh. Zoti ju shoqëroftë në çdo vendim që merrni dhe që sot ka vetëm buzëqeshje kudo. Gëzuar ditëlindjen dashuria ime
Unë jam gjithmonë shumë i emocionuar që mbërrin kjo ditë, sepse mund t'ju fsheh dhe t'ju bëj të ndjeheni shumë të veçantë. Po, e di që gjithmonë përpiqem ta bëj, por sot ka surpriza dhe tortë, dhe miqtë vijnë për të festuar me ne. Nuk jam i aftë në mua, dashuria ime. Gëzuar ditën, jetën time!
Për mua ju jeni të gjithë burri im, dhe unë dua të vazhdoj të ndaj me ju shumë vite të tjera lumturie dhe dashurie. Uroj që të gjitha ëndrrat e tua të realizohen. Gëzuar ditëlindjen burri im i dashur.
Lumturia ime ka një emër shumë të thjeshtë: ti. Do të isha një mijë vjet pranë jush.
Ti e di se sa shumë të dua dhe që një pjesë prej meje tani të përket ty. Ju uroj një ditëlindje të lumtur dashurinë time dhe që ju të përmbushni shumë më tepër që të keni mundësi t'i festoni pranë tyre.
Gëzuar ditëlindjen, mbreti im. Unë dua që ju të dini se në këtë ditë që ju jeni të gjithë në këtë shtëpi, gjithçka që duam të bëjmë është të shohim se si ndjehesh i lumtur dhe kënaqesh me çdo detaj që kemi, në mënyrë që të ndiejë të gjithë dashurinë dhe dëshirat e mira që të kemi gjithmonë pranë nesh. .

Frazat e ditëlindjes për Burrin tim
Ne të dy vendosëm të jetojmë së bashku sepse jemi shumë të dashuruar dhe kemi pasur fatin të takohemi dhe të bashkohemi në shtigjet tona për të formuar një familje të bukur. Jam krenar që ju jeni një baba dhe burrë i mirë. Gëzuar ditëlindjen, jetën time.
Ju dhe unë gjithmonë së bashku nën të njëjtin qiell, duke ndarë gëzime, pikëllime dhe ëndrra të bukura. Keni një ditëlindje super burrin tim!
Zoti e bekoftë burrin tim me shëndet, në mënyrë që të festojë shumë ditëlindje pranë tij.
Gezuar ditelindjen hubi im. Ju jeni gjëja më e mirë që më ndodhi në këtë jetë. Uroj që Zoti të bekojë sot dhe përgjithmonë, dhe të na japë edhe shumë vite jetë që të vazhdojmë të shijojmë dashurinë tonë.
Ju uroj, burri i dashur, Zoti ju dha shëndet dhe bekime që të vazhdoni të shijoni dashurinë dhe lumturinë tonë. Gezuar ditelindjen
Gëzuar ditëlindjen burri im i dashur. Shtë e bukur të kesh në krahun tënd atë person të veçantë për t'u kujdesur dhe dashuruar për çdo ditë të jetës suaj. Unë ju dua, ju jeni një burrë dhe baba i shkëlqyeshëm.
Urimet e mia më të mira kujt i dhuron aq shumë dashuri çdo ditë. Gëzuar ditëlindjen burri i dashur.
Urime dashuria ime, sot është ditëlindja jote dhe ju uroj të keni një kohë shumë, shumë të lumtur. Zoti të bekoftë. Te dua
Gëzuar ditëlindjen mjaltë, uroj që të keni një ditë të mbarë. Ju jeni një burrë i shkëlqyer dhe ndihem shumë i lumtur nga ana juaj. Te dua
Ti e di sa shumë të dua, dhe cila pjesë e mia tani ju përket juve. Gëzuar ditëlindjen dashur, dhe që ju përmbushni shumë më tepër për të qenë në gjendje t'i shijoni ato në anën tuaj.
Shtë me fat që të keni një burrë si ju, ju e bëni jetën shumë lehtë nga ana juaj. Dëshira ime e vetme është të qëndroj e lumtur pranë jush për shumë vite të tjera. Gezuar ditelindjen
Gëzuar ditëlindjen, mbreti im. Këtë ditë duhet të falënderojmë Zotin, fatin, prindërit tuaj, cupid sepse secila prej tyre ka kontribuar në mënyrë që ju dhe unë të njohim njëri-tjetrin dhe jam shumë e lumtur që jam gruaja me të cilën keni formuar një familje të bukur.
Sot ju po festoni një vit tjetër të jetës dhe dhuratën time për ditëlindjen unë tashmë jua dhurova paraprakisht që nga momenti kur u dashurova me ju dhe vendosa të formoj në anën tuaj një familje të bukur për të cilën ndihem e lumtur dhe krenare. Ju falënderoj që jeni burri dhe partneri ideal që çdo grua do të dëshironte të kishte pranë saj.
Dashuria, sot ne jemi mbledhur të gjithë në shtëpi sepse ju jeni mbreti i kësaj shtëpie dhe ju meritoni që në këtë ditë të merrni gjithë dashurinë tonë dhe shenjat e mirënjohjes që ne ndiejmë për ju që kemi në anën tonë. Gëzuar ditëlindjen thesari im.
Fati ynë u tërhoq dhe prandaj herët a vonë zemrat tona duhej të mblidheshin për të formuar një shtëpi të bashkuar dhe të qëndrueshme për dashurinë e pakushtëzuar që kemi për njëri-tjetrin. Unë ju adhuroj ju mbretin tim, Zoti do t'ju japë shumë vite jetë dhe mund që ditëlindjet e familjes suaj të jenë gjithmonë më të mirat.

Gëzuar ditëlindjen Bashkëshorti +90 Mesazhe dhe Fraza Me imazhe Gëzuar ditëlindjen Bashkëshorti +90 Mesazhe dhe Fraza  Me imazhe Reviewed by QuevedoWebs on January 10, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.