Sponsor

recent posts

▷ Gëzuar ditëlindjen CUÑADA +130 Mesazhe dhe Fraza

Frazat e ditëlindjes për kunatën time

Messages Mesazhe për ditëlindjen për kunatën time

Ditët më të parashikuara gjatë gjithë vitit janë ditëlindjet e të dashurve tanë, si dhe sot që po festoni një vit tjetër të jetës së dashur të kunatës. Ndihem shumë i lumtur që jam pjesë e kësaj familje dhe kam takuar një person po aq të veçantë sa ju. Ju jeni një grua e mirë dhe meritoni të gjithë lumturinë në botë. Unë ju dërgoj një përqafim të madh, keni një ditëlindje të mrekullueshme.

Frazat e ditëlindjes për kunatën time
Frazat e ditëlindjes për kunatën time

Shtë shumë bukur të jesh në familje për të festuar një ngjarje aq të rëndësishme sa ditëlindja. Shtë një bekim i shkëlqyeshëm të keni një kunatë si ju sepse gjithmonë keni qenë me shumë dashamirësi dhe mirëkuptim me mua deri në atë pikë sa ne jemi bërë miq të pandashëm. Ju uroj me te mirat sot dhe gjithmone.
Më shumë sesa një kunatë dhe unë ju konsideroj motër. Ju dua shumë Anita dhe ju uroj të gjitha më të mirat në këtë ditë. Urime për onomastikun tënd.
Keni një ditëlindje të këndshme të dashur kunata. Ju jeni një person i shkëlqyeshëm dhe meqë ju takova dhe ju më ofruat miqësinë tuaj të sinqertë. Te dua shume
Shpresoj që të gjitha ëndrrat tuaja të realizohen, ju jeni një kunatë e shkëlqyeshme dhe vërtet ndjehem shumë e lumtur që jam pjesë e familjes tuaj. Urime ditelindjen tuaj.
Jo vetëm që jeni gruaja e vëllait tim, ju jeni edhe një mik i shkëlqyer. Ju uroj të gjithëve më të mirën që keni një vit më shumë të jetës dhe Zoti gjithmonë të kujdeset për ju.
Të jesh një kunatë-kunatë një person po aq e bukur sa është vërtet një bekim i shkëlqyeshëm. Keni një ditëlindje të këndshme dhe shihni të gjitha dëshirat tuaja të plotësuara.

Frazat e ditëlindjes për kunatën time
 Frazat e ditëlindjes për kunatën time
Kënaquni shumë të dashur kunata, festoni sa më shumë që tani po vijnë në moshë. Lumturia le të jetë gjithmonë e pranishme në rrugën tuaj.
Ju keni një të ardhme të tërë përpara jush, dhe një ditë se princi blu që keni ëndërruar do të hyjë në jetën tuaj. Zoti ju mbush me shumë bekime dhe ji gjithmonë i lumtur. Shumë përshëndetje për kunatën tuaj pesëmbëdhjetë vjeçare.
Sot është onomastike e një prej njerëzve më të rëndësishëm për mua. Unë me të vërtetë ju admiroj shumë dhe ju falënderoj sepse gjithmonë shikoni nipërit tuaj. Bëni një ditëlindje të këndshme të kunatës.
Faleminderit që ishe kaq i mirë me mua, kur vëllai yt më prezantoi, ti ishe ai që më priti me shumë emocion. Ju dua shumë dhe ju uroj të gjitha më të mirat sot që feston vitin tuaj të jetës.
Ju jeni gruaja që vëllai im zgjodhi dhe unë e di se ai është i lumtur pranë jush. Ju jeni një person i mirë dhe kjo është arsyeja pse në këtë ditë ju dërgoj shumë përshëndetje. Bëni një ditëlindje të këndshme.
Mund të festoni ditëlindjen tuaj në shoqërinë e burrit dhe fëmijëve tuaj. Unë ju dërgoj një përqafim të madh nga larg dhe ju uroj të gjithë kunatën më të mirë të dashur.
Zoti do t'ju japë shumë bekime për të qenë një grua kaq e veçantë. Bëni një ditë të mbarë të dashur kunata, të shohim këtë fundjavë për ta festuar atë onomastike ashtu siç e meriton.
Asnjëherë nuk kam menduar se do të shkojmë shumë, së pari nuk ka pasur shumë kimi midis të dyve, por më pas ju takova më shumë dhe kuptova pse vëllai im është aq i dashuruar me ju. Keni një kunatë të bukur ditëlindjen.
Zoti ju ka dhuruar një vit të ri të jetës dhe kjo është diçka që më emocionon shumë. Shpresoj që çdo ditë e jetës suaj të jetë e mbushur me suksese dhe triumfe. Le të jetoni gjithmonë me gëzim duke i bërë të gjitha qëllimet që i keni vendosur të vërteta. Keni një ditëlindje plot lumturi.
Sot është një ditë shumë e veçantë për mua, gruaja që u martua me vëllain tim kthehet edhe një vit. Faleminderit që e bëtë atë kaq të lumtur. Kanë një ditëlindje të mrekullueshme, kunata!
Për kunatën më të pabesueshme, atë që bën gjithmonë çmos për të ecur përpara familjen e saj, i uron asaj një ditëlindje të lumtur dhe shumë lumturi.
Në këtë ditë shpresoj që të gjitha dëshirat tuaja të përmbushen dhe se jeta ju jep shumë befasi. Gëzuar ditëlindjen, e dashur kunata!
Kjo është një ditë për të festuar të madh sepse është ditëlindja e një gruaje të shkëlqyer, një kunatë e bukur që e duam aq shumë dhe kjo është arsyeja pse ju dërgojmë dëshirat tona më të mira në mënyrë që jeta juaj të jetë e mbushur me shumë lumturi dhe gjithë dashurinë e vëllait tonë. Zoti ju bekoftë me shumë ditë suksese dhe prosperiteti. Urime diten tuaj.
Ju jeni përgjegjës për atë buzëqeshje të madhe që vëllai im ka çdo ditë nga koha kur zgjohet deri në vjeshtë të natës dhe kjo është arsyeja pse unë jam shumë i lumtur që ju doni të jeni pjesë e familjes sonë. Ju uroj shumë urime për ditëlindjen tuaj dhe gjithçka më të mirë që mund t'ju ofrojë jeta.
Cundita, gezuar ditelindjen! Maj që kjo ditë të marrë shumë mostra dashurie dhe që askush në familje dhe të njohurit të mos ndalet duke ju përshëndetur dhe ju uroj urimet më të mira në mënyrë që të ndiheni veçanërisht të lumtur në këtë datë të veçantë. Faleminderit që jeni motra më e mirë e burrit tim dhe kjo është një arsye e mirë për t'ju dashur shumë.
Në këtë ditë të rëndësishme për ju, dua që ju të merrni gjithë dashurinë që kam për ju. Reallyshtë vërtet kënaqësi të ndajmë sa më shumë vite miqësi me një person të jashtëzakonshëm si ti. Ju jeni një kunatë e madhe dhe kjo është arsyeja pse unë ju dua dhe ju vlerësoj shumë. Shpresoj që të keni një ditë shumë të bukur dhe që më lejoni të vazhdoj t'ju shoqëroj edhe për shumë vite të tjera, sepse do të dëshiroja që miqësia jonë të zgjasë me kohë. Shumë bekime Gëzuar ditëlindjen!
Sot ju po festoni një vit tjetër të jetës dhe kjo është arsyeja pse unë jam duke shkruar këtë mesazh. Unë dua që ju të dini se sa e rëndësishme jeni për mua dhe se ju dua me gjithë zemër. E vërteta është se ndihem shumë me fat, pasi kam kunatën më të mirë në botë. Ju jeni një vajzë që vlen shumë dhe nga e cila mësoni gjithmonë diçka të re. Ju uroj vetëm më të mirët në ditën tuaj dhe Zoti gjithmonë të kujdeset për ju. Te dua
Unë ju shkruaj ngrohtësisht për t'ju përshëndetur për ditëlindjen tuaj. Honestshtë sinqerisht mirënjohës për mua që kam një kunatë si ju. Ju jeni një vajzë shumë e mirë dhe kemi krijuar një miqësi të bukur. Uroj për ju që Zoti t'ju bekojë në çdo moment dhe gjithmonë t'ju shoqërojë. Të dua shumë, motër e vogël e lezetshme.
Cuñita Linda, ju e dini dashurinë e madhe dhe vlerësoj që ndjej ndaj jush. Unë dua që ju të dini që ndihem shumë e lumtur të ndaj me ju një ditë kaq të veçantë që është ditëlindja juaj. Uroj që të keni kaluar një kohë të mirë në shoqërinë e të gjithë njerëzve që ju duan dhe vlerësojnë si unë. Urime dhe që ju përmbushni shumë më tepër.
Gëzuar ditëlindjen, motër e lezetshme, është një gëzim për mua që mund t'ju përshëndes dhe ju uroj shumë urime në këtë datë të veçantë. Jemi të sigurt që sot do të jeni shumë të nderuar sepse jeni një person i shkëlqyeshëm dhe të gjithë ju duam shumë.
Dua të përfitoj nga kjo ditë e vogël e bukur për t'ju falënderuar për të gjitha gjërat e mira që keni sjellë në jetën e vëllait tim. Falë jush ajo ka buzëqeshur përsëri dhe kjo është diçka që është e paçmueshme. Jam i sigurt se bekimi i Zotit do të jetë gjithmonë me ju. Me gjithë zemrën time dua t'ju uroj një ditëlindje të lumtur dhe shumë më tepër. Te dua shume

Frazat e ditëlindjes për kunatën time
 Frazat e ditëlindjes për kunatën time
Jam i sigurt që jo të gjitha kunatat janë të mira, por unë kam pasur fatin të kem një kunatë të mrekullueshme ashtu siç je. Unë e di që sot ju jeni duke festuar një onomastik tuajin dhe kam dashur t'ju them se në distancë ju kam mbajtur mend dhe që dëshiroj me gjithë zemër të kem një kohë të shkëlqyeshme. Gezuar diten
Vitet vazhdojnë dhe ju nuk ndryshoni asgjë, ju mbani bukurinë tuaj natyrore. Ndihem shumë e lumtur që ju jeni pjesë e ekzistencës time dhe më jepni mundësinë për të ndarë kaq shumë së bashku. Gëzuar ditëlindjen, kunata, të dua shumë!
Më vjen keq që nuk jam në gjendje të jem i pranishëm në një datë si sot, por rrethanat e jetës nuk e lejojnë atë. Nga këtu unë ju dërgoj një përqafim të madh dhe shumë dridhje pozitive. Jini gjithnjë i njëjti person, ju lutem mos ndryshoni kurrë. Gëzuar ditëlindjen, motër!
Kthehu në mendjen time gjithë fëmijërinë tonë së bashku, duke festuar ditëlindjet tona me ëmbëlsirat, kllounët dhe një pi aata të mëdha. Tani jeni i martuar me vëllain tim dhe kjo është arsyeja që të dua edhe më shumë. Ju gjithmonë do të jeni një mik i veçantë dhe jo vetëm kunata ime, mos dyshoni në këtë. Gezuar diten, moter!
Gëzuar ditën e dashur kunata, ti e di që të dua shumë. Ju falënderoj që më keni këshilluar dhe që gjithmonë më përkrahni. Urime.
Zoti më bekoi me një burrë të shkëlqyeshëm dhe kunatën më të mirë në botë. Unë të dua shumë dhe shpresoj të kesh shumë kohë. Gëzuar ditëlindjen!
Shpresoj që të keni një kohë të shkëlqyeshme sot sepse e meritoni atë. Ju jeni një person i mrekullueshëm dhe ju uroj një ditëlindje shumë të lumtur të rrethuar nga e gjithë familja.
Me kalimin e kohës, unë bëhem më shumë i dashur për ju. Kjo është arsyeja pse sot ju uroj ditëlindjen më të mirë në botë. Gëzuar ditëlindjen për ju!
Ndërsa është e vërtetë që në fillim nuk e njihnim shumë njëri-tjetrin, tani mund të them që ju njoh dhe ju jam mirënjohës që ju kemi si kunatë. Ju jeni një person i admirueshëm dhe një mik i shkëlqyeshëm. Ju uroj me te mirat. Gëzuar ditëlindjen!
Përveç se jeni kunata ime, ju jeni shoqja ime më e mirë dhe ju dua shumë. Shpresoj të keni një kohë të shkëlqyeshme në këtë ditë të veçantë dhe që të jeni të mbushur me dhurata.

Congrat Urime ditëlindja për një kunatë

Ndihem shumë me fat që kam gjetur një kunatë si ju, aq e mirë dhe mirëkuptuese. Ju u bëtë një mik shumë i mirë për mua dhe unë ju dua shumë. Kjo është arsyeja pse ju uroj ditëlindjen më të mirë në botë, kaloni një kohë të mirë.

Frazat e ditëlindjes për kunatën time
 Frazat e ditëlindjes për kunatën time
Jam i lumtur që jam i pranishëm në ditëlindjen tuaj dhe e festoj atë kohë të madhe. Ju uroj një ditëlindje shumë të lumtur. Unë të dua aq shumë dhe mbaj mend që gjithmonë mund të mbështetesh tek unë për gjithçka.
Edhe pse jam shumë larg, mos mendoni se kam harruar këtë ditë të veçantë. Përmes këtyre fjalëve dua t'ju uroj një ditëlindje shumë të lumtur dhe të keni një kohë të bukur të rrethuar nga të gjithë njerëzit që ju duan.
Unë e di që ende nuk e njohim mirë njëri-tjetrin, por ju uroj një ditëlindje të lumtur gjithsesi. Bëni një kohë të mbarë, ju mbush me dhurata dhe tortë.
Ju dhe unë kemi ndarë momente shumë të bukura. Prandaj ju konsideroj më shumë sesa shoqe, ju jeni si motra për mua. Shpresoj të keni një kohë të shkëlqyeshme këtë ditë dhe të harroni moshën tuaj, sepse ju ende dukeni si një vajzë e re. Gëzuar ditëlindjen!
Ju jeni një nga njerëzit më të lumtur që njoh. Sa herë që të shoh, ti gjithmonë qesh me zë të lartë. E gjithë familja gjithmonë do të shijojë ndodhitë tuaja. Unë të dua shumë dhe kurrë nuk ndryshoj. Gezuar pak dite!
Meqenëse ju takova, kuptova pse burri im është lloji i personit që ai është, sepse ai ka një motër dhe familje të mrekullueshme. Ju jeni një model roli dhe jam krenar që ju kam si kunatë. Uroj që të keni një kohë të shkëlqyeshme për ditëlindjen tuaj. Gezuar diten!
Ju keni qenë gjithmonë e njëjtë që kur ju takova, që ishte pak kohë më parë. Një person i bukur dhe i sjellshëm. Ndihem shumë e lumtur që ju kam si kunatë dhe sot në këtë ditë të veçantë ju uroj një ditëlindje të lumtur.
Nëse nuk do të ishte për ju, kurrë nuk do ta takoja njeriun e jetës sime. Ne jemi miq që nga fëmijëria dhe tani jemi familje. Prandaj dua që kjo dhe të gjitha ditëlindjet tuaja të jenë shumë të lumtura. Te dua shume, shok. Gëzuar ditëlindjen!
Unë gjithmonë i kërkoj të Plotfuqishmit, Zotit tonë, që të kujdeset për ju dhe të qëndrojë pranë jush duke udhëhequr çdo hap që bëni në ekzistencën tuaj. Shtë bukur të shohësh se si kalojnë vitet dhe afrohemi. Gëzuar ditëlindjen motër në ligj! Shpresoj, me gjithë zemër, se vëllai im do të përmbushë të gjitha dëshirat tuaja dhe më shumë.
Mezi pres që të jetë mesnata, pasi i shkruaj këto rreshta të vogla minutat kalojnë dhe një ditë e bukur po afron. Ju jeni kunata ime ideale në këtë univers sepse mbërritët në momentin që vëllai im më i nevojshëm nga dikush, e falënderoj Zotin përgjithmonë. Tashmë është ora 12:00, ditëlindje e lumtur, kunata. Ju adhuroj!
Unë dua të jem pjesë e këtyre momenteve të veçanta në ekzistencën tuaj, shpresoj se mund të ma dhuroni. Ju sjell pak të pranishme, shpresoj që ju pëlqen. Kalofsh një ditë të mbarë, kunata!
Të gjithë ju dëshirojmë një ditëlindje të mrekullueshme këtu, jemi të lumtur që jeni pjesë e familjes sonë. Vazhdoni të jeni personi i përulur që jeni dhe mbi të gjitha i dobishëm. Kaloni një kohë të mrekullueshme, kunata!
Kjo ditë do të thotë shumë për mua, sepse 18 vjet më parë u martove me vëllain tim të vogël dhe e mbushët jetën e tij me lumturi të plotë. Jam krenar që ju shoh së bashku dhe dua t'ju njoftoj se ju dëshiroj më të mirën në ditën tuaj!
Do të doja të kthehesha shumë vite për t'ju njohur përsëri, të flisni mirë që nga hera e parë. Ju jeni një person shembullor dhe kunata ime e preferuar. Gëzuar ditëlindjen!
Dhuratat, detajet ose përshëndetjet do të jenë shumë të shkurtra për t'ju rikthyer gjithë dashurinë që na dhuroni të gjithëve çdo ditë. Bamirësit që jeni duke bërë gjithmonë tregojnë se sa të shkëlqyeshëm dhe zemërgjerë jeni, kunata. Zoti të bekoftë, ditë të lumtura!
Shtë një ditë e bukur për të festuar këtë datë të veçantë sepse një ditë si sot lindi kunata ime e bukur. Unë gjithmonë do të kujdesem për ju pavarësisht rrethanave, është një premtim. Gëzuar ditëlindjen!
Një ditë do të jemi shumë të shkurtër për të festuar ditëlindjen tuaj, ju meritoni shumë më tepër sesa mund t'ju japim. Do të jesh gjithmonë kunata ime më e mirë, të dua. Gëzuar ditëlindjen!
Unë e di që nëse e fryni qirinjën tuaj dhe bëni një dëshirë, ajo do të përmbushet sepse Zoti e njeh personin e madh që jeni dhe nuk do të hezitojë ta japë. Gezuar diten!
Urime për kunatën tuaj onomastike. Në këtë ditë të veçantë dua që ju të dini se unë jam i lumtur që ju kam jo vetëm si partnerin e vëllait tim, por si një mik për mua. Ju jeni një person i bukur që ndjehem i lumtur që jam takuar. Me gjithë dashurinë time ju uroj një ditë plot gëzime, surpriza dhe më shumë. Urime.
Kam menduar gjithmonë për ditën kur kisha një kunatë dhe sot mund t'ju them se ishte surpriza më e mirë që mund të mora. Ju jeni një person të cilin unë i admiroj për të gjitha parimet e mira që i mbani sepse njerëzit si kjo sot janë shumë pak. Jam i sigurt se jeta do ju dhurojë momentet më të mira. Gëzuar ditëlindjen.
Merrni në këtë ditë të veçantë një përqafim të madh nga unë. Unë dua që ju të dini se në të njëjtën distancë ju kujtoj dhe gjithmonë pres me padurim të bëj mirë në jetën tuaj. Merrni shumë dashuri në këtë ditë dhe Zoti ju bekoftë me shëndet të madh dhe arsye për të qenë gjithmonë mirënjohës për jetën. Gëzuar ditëlindjen, motër!
Për më tepër, ju dua shumë dhe ju falënderoj që na përkrahni gjithnjë me dashurinë tuaj dhe me gjithë vëmendjen tuaj sepse ju jeni një person shumë i veçantë në jetën tonë. Le të jetë kjo ditë që ju të ktheni vite me rradhë, Zoti të derdhë mbi ju tërë hirin e tij dhe që ju të qëndroni gjithmonë të shëndetshëm, në mënyrë që të kemi ju midis nesh. Gezuar ditelindjen
Keni një ditëlindje të këndshme të kunatës, ju e dini që ju vlerësoj shumë dhe ndihem shumë mirënjohës për ju sepse jeni gjithmonë të vetëdijshëm për atë që më ndodh. Unë ju dërgoj një përqafim të madh.
Ndihem shumë i lumtur që ju shoqëroj në këtë mbrëmje kaq domethënëse për ju. E di që do të keni një ditëlindje të bukur, të rrethuar nga të gjithë njerëzit që ju duan dhe duan vetëm më të mirën për ju. Ju keni një jetë përpara dhe unë jam plotësisht i sigurt se do të arrini të gjitha qëllimet tuaja. Unë ju adhuroj me gjithë zemër. Gezuar diten, moter!
Jam shumë i emocionuar për ardhjen e ditëlindjes tuaj sepse është një ditë shumë e veçantë në të cilën do ju bëjmë të ndjeheni shumë të lumtur sepse e meritoni atë të dashur kunatë. Me gjithë zemrën time shpresoj që të keni një ditë të mrekullueshme dhe Zoti të ju shoqërojë gjithmonë, në mënyrë që të mund të realizoni çdo ëndërr që keni realizuar.
Gëzuar kunata, shpresoj që të keni një ditë të mbarë dhe shfrytëzoj rastin t'ju falënderoj që e vendosni motrën tuaj në rrugën time. Bekime në këtë ditë të veçantë.
Më vjen mirë që ju kam si kunatë, shoh që mësimi i prindërve tuaj dhe dashuria me të cilën i keni rritur ju kanë bërë njerëz të mëdhenj dhe me zemër të mirë, të keni një ditë kunatë të lumtur.
Unë gjithmonë pyesja veten se si do të ishte një kunatë ime dhe sot kuptova që doli shumë e bukur, shoh që ju e doni shumë motrën tuaj dhe që të dy gjithmonë mbështesin njëri-tjetrin dhe kjo është bukur, uroj që të keni një ditëlindje të lumtur .
Sot që jeni kunata, dua t'ju dëshiroj gëzimet më të mira dhe ju falënderoj për dashurinë që i jepni gjithnjë të dashurës time, ajo gjithmonë krenohet të ketë një motër si ju, ditëlindjen e lumtur për ju.
Unë e kam ditur gjithmonë se në kohë të mira dhe në kohë të këqija keni qenë pranë motrës suaj, që pa të kërkuar nga ju, do të huazoni një dorë, nëse do të kisha vëllezër do të kisha dashur të kisha dikë si ju. Keni një ditëlindje të lumtur kunata.
Sa me fat isha që Zoti do të ndriçonte rrugën tuaj dhe që më keni paraqitur para motrës suaj që është sot e dashura ime, për mua nuk ka asnjë grua më të bukur se ajo dhe unë i detyrohem gjithçka. Gëzuar ditëlindjen motër me ligj urimet e mia më të mira sot.
Jam i nderuar që i përkas kësaj familje të bukur, të kem motrën tuaj si të dashur dhe të më lejoni të ndaj raste të tilla, kjo është një kompliment për mua, që ju keni një motër të lezetshme ditëlindjen.
Mund të keni një ditëlindje të lumtur të dashur kunata, sot do të festojmë së bashku me motrën tuaj që ju po festoni një vit tjetër të jetës, se ne jemi së bashku si familje dhe që kam gëzimin që ata më konsiderojnë një nga ju.
Duket se koha nuk do të kalojë, ju jeni akoma e njëjta vajzë që takova atë pasdite në park, kur motra juaj ju çoi për shëtitje, gjithmonë me atë buzëqeshje engjëllore që na bën të gjithë të lumtur. Se këtë ditëlindje të kunatës, kujtojeni atë si më të mirën nga të gjithë

Gre Përshëndetje për ditëlindje për kunatat

Mbaj mend kur motra juaj më e vogël dhe unë ikja dhe ju gjithmonë na përkrahnit, unë mendoj se pa ndihmën tuaj nuk do të ishim në gjendje ta shihnim njëri-tjetrin kaq shpesh, ju jeni engjëlli i marrëdhënies sonë, me shumë dashuri uroj që të keni një ditëlindje të shkëlqyer të kunatës.
Ju jeni një person shumë i përkushtuar dhe unë e di që ju do të arrini që qëllimet tuaja të përmbushen dhe që të arrini qëllimet tuaja, ju jeni një kunatë e mirë dhe ju uroj një ditëlindje të lumtur. Ju duam shumë.
Unë dua t'ju uroj një ditëlindje të lumtur, kunata e dashur. Shpresoj që kjo ditë të jetë e mbushur me gëzime dhe që të ktheni shumë vite të tjera.
Jam shumë me fat që kam një kunatë si ti, më vjen mirë që jemi miq të tillë të mirë. Gëzuar ditëlindjen, motër e dashur!
Tek ju kam gjetur më shumë se një kunatë, një motër. Faleminderit që keni qenë kaq mirëkuptues dhe miqësor. Gëzuar ditëlindjen, motër e dashur!
Festimi i një viti të ri të jetës është një arsye për shumë lumturi, sepse kjo do të thotë që ne do të kemi mundësinë që të vazhdojmë të luftojmë për ëndrrat tona, të përpiqemi të jemi më të mirë, prandaj duhet ta falënderojmë shumë Zotin. Shpresoj se kjo ditë është e paharrueshme për ju dhe që të gjitha përshëndetjet, dhuratat dhe përqafimet mbushin zemrën tuaj me gëzim të pamasë. Ju vlerësoj e dashur kunata, kalofsh një ditë të mbarë.
Ju jeni kunata ime e adhuruar dhe që nga fëmijëria ne kemi qenë të pandashëm. Jam shumë i entuziazmuar që jam me ju në këtë datë të rëndësishme dhe jam pjesë e kësaj feste të madhe. Mos dyshoni se gjithmonë mund të mbështeteni tek unë pa marrë parasysh çfarë. Unë e di se miqësia jonë do të vazhdojë të rritet me kalimin e kohës dhe mund të kalojë çdo kufi. Te dua shume Bekimet. Kanë një ditëlindje të lumtur, kunata!
Do të doja shumë të isha pranë jush në këtë ditë të bukur, por distanca na ndan dhe për fat të keq nuk do të jem në gjendje të marr pjesë në takimin tuaj. Sidoqoftë, dua që gjithmonë të mbani në mend se ju dua shumë dhe se do të mendoj për ju në çdo moment. Unë ju dërgoj një përshëndetje të ngrohtë dhe një përqafim të madh. Zoti e drejtoftë çdo hap që ndërmerr, kunata. Gezuar diten!
Ju uroj shumë urime për këtë ditë, e dashur kunatë. Ktheni edhe një vit dhe jam i sigurt që mund ta shijoni shumë, pasi e meritoni. Ju jeni një kunatë e shkëlqyeshme dhe, me të vërtetë, shpresoj që të keni një natë të paharrueshme me gjithë familjen tuaj, sepse nuk ka asgjë më të bukur se dashuria e të dashurve. Qoftë e virgjër që të të mbulojë me mantelin e saj të bekuar. Ju adhuroj Gëzuar ditëlindjen!
Kam fatin e mirë të jem i dashuri i një gruaje të mrekullueshme dhe të kem një kunatë, e cila më vlerëson shumë. Shpresoj të keni një ditëlindje të këndshme.
Ju jeni një vajzë shumë e veçantë dhe unë do të jem gjithmonë mirënjohës për ju sepse që kur vëllai juaj më prezantoi në familjen tuaj ju më pritët me shumë dashuri. Uroj që të keni një ditëlindje të këndshme.
Sa herë që ju njoh më shumë, dashuria që ndiej për ju rritet më shumë. Kjo është arsyeja pse në këtë ditë që po festoni një vit tjetër të jetës, i kërkoj Zotit të derdhë shumë bekime në jetën tuaj dhe në shtëpinë tuaj. Urime kunata.
Në fillim nuk ishim shumë miqësorë, por ndërsa u përpoqëm u afruam shumë. Unë kam një dashuri të madhe për ju dhe dua t'ju them se ju uroj një ditëlindje të këndshme dhe që të gjitha ëndrrat tuaja mund të realizohen.
Në këtë ditë të veçantë ju meritoni të gjitha përshëndetjet nga njerëzit që ju vlerësojnë dhe dhuratat më të mira janë dëshirat e sinqerta të atyre që ju duan dhe ne presim që ju të jeni shumë të lumtur. Keni ditëlindjen më të mirë të jetës tuaj.
Në këtë ditë ne do të festojmë pa ndalesë dhe do të kemi një festë për të kujtuar përgjithmonë. Urime dhe vazhdoni të shërbeni shumë vite të tjera. Gëzuar ditëlindjen motër në ligj!
Unë jam shumë mirënjohës që kam një kunatë që është bërë motra më e madhe që kurrë nuk kam pasur. Ju uroj shumë bekime në këtë ditë. Gëzuar ditëlindjen, motër e dashur!
Më vjen mirë që vëllai im gjeti një grua po aq të vlefshme sa ju. Ju jeni një frymëzim i shkëlqyeshëm dhe na mbushni me gëzim në çdo kohë. Gëzuar ditëlindjen motër në ligj!
Ju falënderoj sepse nuk jeni vetëm kunata ime, ju konsideroj si shoqen më të mirë dhe duke qenë më afër burrit tim me të cilin kam marrëdhënie të shkëlqyera. Kam një konsideratë të madhe për ju dhe uroj që të festoni ditëlindjen tuaj plot surpriza dhe dashuri të atyre që ju vlerësojnë.
Gëzuar ditëlindjen, motër. Shpresoj që në këtë ditë familja juaj të lodhet shumë dhe shpresoj që të jeni një person, jeta e të cilit është e plotë me dashuri, punë dhe shëndet të mirë.
Tek ju kam parë një mbështetje të madhe dhe ju konsideroj sikur të ishit motra që nuk kisha kurrë. Faleminderit që jeni ashtu siç jeni dhe në këtë ditë të veçantë ju uroj që të gjitha dëshirat tuaja të realizohen. Gëzuar ditëlindjen motër në ligj!
Ju jeni kunata dhe shoqja ime. Ju dua shumë dhe shpresoj që në këtë ditë të mund të rrethoheni nga të gjithë njerëzit që ju vlerësoni më shumë. Zoti ju bekoftë dhe të gjitha dëshirat tuaja bëhen realitet.
Shumë do të donin të kishin një marrëdhënie të këndshme me kunatën e tyre. Kjo është arsyeja pse ju falënderoj sepse gjithmonë keni qenë shumë miqësorë dhe që më keni treguar vlerësimin tuaj. Me gjithë zemrën time ju uroj shumë urime për këtë ditëlindje.
Unë jam i tronditur duke qenë me ju duke festuar një vit tjetër të jetës suaj. Ju konsideroj pjesë të familjes dhe ju vlerësoj vërtet, prandaj në këtë ditë ju uroj shumë urime dhe suksese në të ardhmen.
Ajo që do të më pëlqente më shumë për momentin është të jem pranë jush për t'ju uruar personalisht, por për fat të keq nuk është e mundur për mua. Sidoqoftë, unë dua që ju të dini se mendja dhe zemra ime janë me ju në këtë ditë. Gëzuar ditëlindjen.
E di që ne thjesht njihemi me njëri-tjetrin, por dua që ju të dini se unë ju konsideroj një mik të mirë. Mund të keni një ditë shumë të lumtur, të merrni shumë dhurata dhe të festoni në një mënyrë të madhe. Përgëzime
Shtë një bekim i madh të kesh një kunatë po aq të mahnitshme sa ti. Më vjen mirë që mund të festojmë së bashku këtë ditë. Gëzuar ditëlindjen, kunata ime e dashur!
Jo vetëm që jeta më ka bekuar me burrin e përsosur, por edhe më ka dhënë kunatën e përsosur. Gëzuar ditëlindjen motër në ligj!
Faleminderit për mbështetjen tuaj të madhe. Ju jeni si një motër për mua dhe çdo ditë mësoj diçka më shumë nga ju. Gëzuar ditëlindjen motër në ligj!
Ne kemi jetuar aq shumë gjëra së bashku sa unë edhe ju konsideroj si një nga miqtë e mi më të mirë, kështu që, e dashur kunata, dua t'ju uroj për ditëlindjen tuaj. Keni një kohë të mirë.
Faleminderit që keni arritur në jetën tonë dhe na keni sjellë më shumë gëzim dhe lumturi. Mos harroni se ne jemi duke pritur që ju të festoni ditëlindjen tuaj në një mënyrë të madhe dhe të jetoni një moment të paharrueshëm. Gezuar ditelindjen
Unë dua t'ju falënderoj që keni kujdesur aq mirë për vëllain tim, ju jeni një person i mirë që ju uron të gjithëve më të mirën me sinqeritet. Keni një ditëlindje të lumtur plot lumturi dhe shumë gëzim.
Vitet kalojnë tek ju, por ato nuk lënë asnjë gjurmë, ju dukeni aq të ri sa kur ju takova. Dua t'ju them se ju vlerësoj shumë dhe që ju uroj shumë urime për onomastikun tuaj, do të shihni që do të vijnë shumë ditëlindje që ne do të festojmë së bashku.
Ndihem shumë i lumtur që kemi marrëdhënie kaq të mira me familjen tuaj, jemi bërë vërtet një familje e vetme e madhe. Keni një ditëlindje të lumtur të rrethuar nga njerëzit që ju duam aq shumë.
Faleminderit për ju ka qenë e mundur që unë dhe vëllai juaj të jemi takuar, të dashuruar dhe të jetojmë dashurinë tonë, faleminderit që jeni konfidenciali ynë. Dhe në këtë ditë të veçantë, dua t'ju uroj një ditëlindje të lumtur. Te dua shume
Një kunatë si ju nuk ka dy në jetë. Unë jam me të vërtetë me fat që jemi shumë mirë dhe që ka shumë kimi midis nesh. Edhe pse disa mendojnë ndryshe për mua ju gjithmonë do të jeni personi më i afërt me familjen dhe në këtë ditë të ditëlindjes tuaj, ju uroj gjithë lumturinë që meritoni.
Gëzuar ditëlindjen, motër. Jo vetëm që ju konsideroj motrën e burrit tim, ju jeni për mua një person shumë i mirë dhe fisnik, kështu që unë e kuptoj dashurinë e madhe të vëllait tuaj për ju. Gjithmonë të mbetet shumë i bashkuar dhe Zoti mund të të bekojë sidomos në këtë ditë kur kthen një vit më shumë të jetës.
Jam shumë e lumtur për ju, sepse e di se si ju pëlqen të festoni ditëlindjen tuaj dhe ndiej në këtë ditë të veçantë dashurinë e sinqertë të atyre që vijnë për t'ju uruar më të mirën. Gëzuar ditëlindjen.
Gëzuar ditëlindjen adhuroni kunatën. E di që në këto momente gëzimi pushton zemrën tënde për të parë se sa i dashur je për të gjithë njerëzit përreth jush. Unë dua që ju të dini se për mua është një lumturi e jashtëzakonshme të keni ju si pjesë e familjes. Jam i sigurt se vëllai im nuk mund të bënte një zgjedhje më të mirë. Shumë urime.
Nuk mund ta lë që të kalojë kjo ditë pa ju uruar një ditëlindje të këndshme. Unë dua që ju të dini që ju dëshiroj të gjitha të mirat në botë, që të mund të përmbushni ëndrrat tuaja dhe se mbi të gjitha dashuria që ju bashkon ju dhe vëllai im zgjat për tërë jetën. Me gjithë dashurinë time ju dërgoj një përqafim të madh dhe një puthje të madhe. Gëzuar ditën sot dhe përgjithmonë. Zoti të bekoftë.

▷ Gëzuar ditëlindjen CUÑADA +130 Mesazhe dhe Fraza ▷ Gëzuar ditëlindjen CUÑADA +130 Mesazhe dhe Fraza Reviewed by QuevedoWebs on January 10, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.