Sponsor

recent posts

Mirëmëngjes fraza për WhatsApp shumë të bukur

Mirëmëngjes fraza për Whatsapp

Mirëmëngjes fraza për Whatsapp

Nëse jeni një nga ata që ju pëlqen të zgjoheni në mëngjes dhe të përshëndetni miqtë tuaj në rrjetet sociale, ne kemi përgatitur për ju këtë herë  frazat më të mira të mëngjesit për WhatsApp . Me ta do të kënaqeni me të bukurat dhe ata njerëz të rëndësishëm për ju, si miqtë tuaj, partneri juaj, dashuria juaj ose familja juaj do të ndjehen të lumtur t'ju lexojnë dhe do ta filloni ditën me një buzëqeshje.
Tabela e përmbajtjes  [fsheh]
  • Frazat më të mira të mëngjesit për WhatsApp
  • Mirëmëngjes fraza për WhatsApp të shkurtër
  • Mirëmëngjes fraza dashurojnë për WhatsApp
  • Mirëmëngjes fraza për WhatsApp falas
  • Mirëmëngjes fraza për të dërguar nga WhatsApp

Frazat më të mira të mëngjesit për WhatsApp

  • Një ditë u zgjova dhe zbulova se më mungonte diçka. Pastaj dola nga shtrati, mora telefonin tim dhe ju dërgova një mesazh të mirë të mëngjesit për herë të parë.
  • Ju jeni arsyeja që zgjohem i lumtur çdo mëngjes.
  • Ndoshta, nuk jam vetëm një frazë e mirë e mëngjesit, unë jam personi që gjithmonë mendon për ty me dashuri dhe dashuri çdo ditë.
  • Burri më i dashuruar kërkon të bëjë që gruaja më e bukur në botë të dashurohet dhe sot prezantohet më e mira e ditëve për të provuar që gruaja e ëndrrave të mia të dashurohet. Shpresoj që ato sy të bukur më ndriçojnë sot. Fillim i shkëlqyeshëm i javës dashuri!
  • Kur zgjoheni në mëngjes, mendoni për privilegjin e çmuar të të qenit gjallë, të marr frymë, të mendoni, të kënaqeni, të dashuroni.
  • U zgjova duke menduar për ty Të dua jetën time! Mirëmëngjes bukur!
  • Sytë e tu më japin më shumë dritë se vetë dielli, kështu që me vetëm një vështrim nga ju mund të marr energjinë që më duhet për të shijuar një ditë të përsosur. Mirëmëngjes princeshë.
Mirëmëngjes fraza për Whatsapp

  • Një kafe me shumë dashuri për të filluar një ditë plot dashuri.
  • Zemër, thjesht dua të të falënderoj për historinë fantastike në të cilën më zhyt çdo ditë, çdo mëngjes të shoh ty ndjej se zemra ime po garon sepse do të vdisja për ty.
  • Getohu, dikush atje ka kërkuar për ty. Quhet lumturi dhe do t'ju japë një ditë të shkëlqyeshme!
  • Përshëndetje, e vogël. Sot është një ditë e shkëlqyer për ju, sepse do të kapërceni sfidën më të madhe në një kohë të gjatë. Por është gjithashtu për mua, sepse unë do të jem në gjendje të jem pranë jush, duke ju mbështetur. Unë të dua me gjithë shpirt.
  • Dita fillon dhe unë tashmë po mendoj për ju.Dita e bukur për ju!
  • Unë dua këtë mesazh të mëngjesit të mirë, nuk isha vetëm në kujtesën e telefonit tuaj. Nëse jo, unë dua që ajo të mbetet në kujtesën e mendjes suaj.
  • Sot do të jetë një ditë shumë e bukur dhe e mrekullueshme sepse sot do të merrni bekime dhe gëzime. Zoti sot do t'ju shpërblejë për sa ju meritoni për kë jeni dhe domethënë për të tjerët. Gezuar diten!
  • Më hidhen pranë ujqërve dhe do të jem përsëri drejtuesi i paketës.
  • Mirmengjes qiellin tim! Unë dua të zgjohem pranë jush.
  • Mirëmëngjes mjaltë, shpresoj që të keni një ditë të përsosur dhe mos më harroni në çdo kohë të ditës, sepse gjithmonë do të mendoj për ju.
  • Ditë e mbarë për të gjithë ata që janë zgjuar, por le të vazhdojmë në heshtje për gjumitët e mëdhenj.
  • Nuk ka asgjë që më pëlqen më shumë sesa të fle dhe ëndërroj për ty, dhe pastaj të zgjohem dhe vrapoj për të vjedhur puthjen që më jep energji gjatë gjithë ditës. Mirëmëngjes mjaltë!
  • Ka një shteg në këmbët tuaja, gëzimi juaj është bagazhi më i mirë për të udhëtuar. Mirëmëngjes!

Mirëmëngjes fraza për WhatsApp të shkurtër

  • Nuk ka kënaqësi si zgjimi, që ju të shfaqeni në mendjen time dhe mos harroni se ju jeni në jetën time.
  • Mënyra më e mirë për të filluar një ditë të mirë gjithmonë jepet nga buzëqeshja juaj, faleminderit për të gjithë dashurinë.
  • Unë jam gjithmonë i lumtur që jam pranë jush. Epo, ju uroj një ditë të mbarë.
  • Faleminderit që i keni mbushur ditët e mia me kohë të mira, faleminderit që më keni bërë gjithmonë të lumtur, faleminderit për ekzistuesin dhe që më keni zgjedhur. Ju uroj gjithë lumturinë dhe dashurinë e botës, një ditë të bukur dhe që gjithçka është e bukur dhe pozitive. Te dua e dashur
Mirëmëngjes fraza për Whatsapp

  • Të gjithë mendojnë për ndryshimin e botës, por askush nuk mendon të ndryshojë veten e tyre.
  • Dita fillon dhe unë tashmë po mendoj për ju.Dita e bukur, e dashur!
  • Ju jeni duke fjetur bukur, por jeni edhe më të bukur kur zgjoheni dhe hapni ato sy të bukur, mirëmëngjes.
  • Shpresoj se çdo ditë mund t'i bëj ditët tuaja një ditë të shkëlqyeshme.
  • Mënyra më e mirë për të filluar një ditë të mirë gjithmonë jepet nga buzëqeshja juaj. Faleminderit për të gjithë dashurinë
  • Fillimi i ditës tuaj me një buzëqeshje do të bëjë ngjyrat tuaja të fatit.

Mirëmëngjes fraza dashurojnë për WhatsApp

  • Zgjohu dashuria ime, një ditë e bukur na pret ta shijojmë së bashku. Shpresoj që të keni një ditë shumë të mirë dhe të filloni të mendoni për mua ashtu siç bëj për ju.
  • Mirëmëngjes, thjesht kam dashur të them përshëndetje dhe t'ju kujtoj se më mungon.
  • Aq të dashur sa jemi, ju uroj sot një ditë të shkëlqyeshme dhe kurrë mos harroni se ju adhuroj.
  • Sot ka lindur një ditë e bukur dhe, kur u zgjova, vetëm mendova për bukurinë tënde, sa e çmuar je dhe drita që lëshon: një dritë që do të ndriçonte vetë Diellin. Për gjithë dashurinë që ndiej për ty, bukurinë time, dua Duke ju uruar një ditë të bukur dhe të bukur.
  • Mënyra e vetme për të bërë një punë të shkëlqyeshme është të doni atë që bëni. Nëse nuk e keni gjetur ende, vazhdoni të kërkoni.
Mirëmëngjes fraza për Whatsapp

  • Mëngjesi më i mirë është pranë jush.
  • Mirëmëngjes jeta ime, edhe pse është e ftohtë në rrugë, duhet të dish që unë jam shumë nxehtë, pasi dashuria jonë më ofron nxehtësinë që më duhen nga dita në ditë.
  • Mos u mundoni të keni një ditë të mirë, vendosni ta bëni ditën tuaj një ditë të shkëlqyeshme.
  • Unë mezi i kam hapur sytë këtë mëngjes, ti ke përmbytur mendimet e mia ... si pjesa tjetër e të gjitha mëngjeseve të tjera, dhe, çdo ditë bëhet më e qartë për mua se ti je ajo që i jep jetës time kuptimin. Te dua cmendurisht.
  • Ju nuk do ta keni më këtë ditë, prandaj bëjeni të llogaritet. Mirëmëngjes!

Mirëmëngjes fraza për WhatsApp falas

  • Gjëja e parë që bëj çdo mëngjes para se të hap sytë është të shoh nëse jeni në mendjen time. Kjo më ndihmon të ngritem me energjinë sepse ti je arsyeja ime për të jetuar.
  • Kush me një buzëqeshje zgjon një ditë të mirë e pret.
  • Qesh shoqja ime, se sot jeta do të buzëqeshë si kurrë më parë, sepse sot është dita jote.
  • Nëse një xhind me një llambë magjike do të më jepte mundësinë të kërkoja 3 dëshira, unë do t'i thoja që askush nuk është i nevojshëm. E vetmja dëshirë që mund të dëshiroja është përmbushur tashmë dhe që keni qenë gjithmonë në anën time. Mund të jetë dita juaj më e lumtur.
  • Burrat e mençur flasin sepse kanë diçka për të thënë; Budalla sepse ata duhet të thonë diçka.
Mirëmëngjes fraza për Whatsapp

  • Mund të ketë ditë, por më të mirat janë pranë jush.
  • Jeta më bën me të vërtetë të shkurtër nga ana juaj, për këtë arsye nuk dua të harxhoj asnjë sekondë pa qenë në anën tuaj. Mirëmëngjes, e bukur.
  • Dielli po buzëqeshë për të marrë në këtë ditë.
  • Do të doja të shijoja mëngjesin tënd të mirë pa një mendim tjetër që më shqetësonte kokën.
  • Morningdo mëngjes ne lindim përsëri. Ajo që ne bëjmë sot është ajo që ka më shumë rëndësi.

Mirëmëngjes fraza për të dërguar nga WhatsApp

WhatsApp është një nga aplikacionet më të përdorura të mesazheve, si për të folur, ashtu edhe për të dërguar imazhe me  fraza të bukura të mëngjesit , në këtë rast, ju keni mundësinë gjithashtu t’i dërgoni këto foto përmes rrjeteve të tjera sociale si Facebook apo Instagram, pasi ato shërbejnë Për çdo platformë. Gjëja e rëndësishme është mesazhi që ata u japin atyre personave që e marrin atë, sepse ndjehen shumë të vlerësuar nga ju dhe shumë të dashur dhe dashuri, është një nga ndjesitë më të bukura në botë.

Mirëmëngjes fraza për WhatsApp shumë të bukur Mirëmëngjes fraza për WhatsApp shumë të bukur Reviewed by QuevedoWebs on January 10, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.