Sponsor

recent posts

▷ Gëzuar ditëlindjen Gruaja +90 Mesazhe dhe Fraza me imazhe

Frazat e ditëlindjes për Gruan time

Congrat Urime ditelindje per gruan

Gëzuar ditëlindjen, grua e mrekullueshme. Për të parë çdo vit shkëlqejë sytë me mua dhe të ndaj me ju një jetë dashurie dhe dashuri, unë jam njeriu më me fat në botë. Ju uroj për këtë vit gjithë dashurinë dhe lumturinë që meritoni. Te dua, jeta ime.

Congrat Urime ditelindje per gruan
Nuk besoj se ka kaluar një vit tjetër. Sa shpejt kalon koha pranë jush! Dhe ti më bën njeriun më të lumtur në tokë dhe çdo ditë ndihem më shumë në dashuri me ty. Shpresoj se do të vazhdojmë të shkruajmë shumë kapituj të historisë sonë së bashku. Gezuar ditelindjen
Dashuria ime, koha kalon me shpejtësinë e plotë duke qenë pranë jush. Tani, që po festoni një vit tjetër, nuk mund të ndalem së kujtuari se sa i lumtur jam përpjekur ta bëj secilën prej tyre të veçantë. Sigurisht, është minimumi që ju meritoni sepse e keni arritur atë me mua. Urime!
Ende e mbaj mend ditëlindjen e parë që festuam së bashku dhe më duhet t'ju them se dashuria ime për ju është rritur vetëm që atëherë. Tashmë kemi shumë kujtime së bashku dhe shumë më tepër që ne kemi lënë të jetojmë. Gëzuar përvjetorin dashuria ime.
Gëzuar ditëlindjen për gruan më joshëse, më të çmendur, më punëtore dhe më të durueshme. Për të qenë gruaja, nëna, shoqja dhe shoqja më e mirë. Ti je forca ime, thesari im dhe dhurata ime e përditshme. Faleminderit që më bëtë pjesë të jetës tuaj. Urime!

Congrat Urime ditelindje per gruan
Le në ditën e ditëlindjes tuaj të festojmë me ju çmimin e dashurisë sonë të përbashkët. Dhuratat më të shkëlqyeshme të zbehtë në dritën e bukurisë suaj, festa më e mrekullueshme mund të arrijë ndonjëherë gëzimin tuaj, nuk ka tortë më të hollë sesa dashuria dhe pasioni që më jepni çdo ditë. Urime!
Dashuria, në këtë ditë të veçantë dëshiroj që Zoti të bekojë dhe të kujdeset gjithmonë për ju dhe t'ju mbajë në rrugën e së mirës. Unë ju dua dhe dua që ju të keni ditëlindjen më të mirë të jetës tuaj. Faleminderit që jeni ashtu siç jeni, një person kaq i mirë, aq mirëkuptues dhe mbështetës. Ju meritoni lumturinë më të madhe në botë dhe mund të realizohen të gjitha dëshirat tuaja. Gëzuar ditëlindjen, dashuria ime!
Gruaja e dashur, sot është një ditë shumë e veçantë, sepse i kthen vitet. Birthdaydo ditëlindje është një përvojë e re që e kaloni dhe dua që ju ta dini se kjo më bën shumë të lumtur që keni përfunduar një vit tjetër të jetës dhe që qëndroni kaq të lumtur dhe të emocionuar për jetën. Ju më jepni gjithë atë kënaqësi të jetoj dhe më jep forcë të vazhdoj luftën. Unë ju dua dhe uroj që në këtë ditë të mund të gjeni atë paqe të brendshme që dëshironi.

Congrat Urime ditelindje per gruan
Gëzuar ditëlindjen, dashuria ime. Falënderoj Zotin që më dha gëzimin të festoja edhe një herë ditëlindjen e gruas së jetës sime.
Të festosh edhe një ditëlindjen tënde është një gëzim i madh për mua. Gëzuar ditëlindjen, jetën time, ti më ke dhuruar dhuratën më të mirë për të gjithë: dashurinë tënde.
Unë dua të uroj gruan më të mirë në botë, padyshim se po flas për të mijën, të ketë një ditëlindje të shkëlqyer, gjithashtu premtoj, ose, përkundrazi, e ndreq premtimin tim të bërë, ditën kur u martuam dhe unë do të të prish ty, dhe të bëj gruan më të lumtur në botë, çdo ditë që kam lënë jetën.
Gëzuar ditëlindjen dashuria për jetën time. Jo vetëm që je gruaja ime, por je edhe partneri im, shoqja ime, dashnori im dhe e gjithë bota ime. Ti më bën njeriun më të lumtur në botë, çdo ditë të jetës sime. Ju nuk keni ide se sa ju dua. Shpresoj se kjo ditëlindje tejkalon atë të vitit të kaluar.

Congrat Urime ditelindje per gruan
Gjithmonë është një gëzim të jesh pranë, dashuria ime, të jetosh me ty nuk ka krahasim. Unë jam gjithmonë i befasuar duke menduar për fatin që kam për t'ju takuar dhe për të fituar zemrën tuaj dhe sot kjo është ditëlindja juaj nuk ka dhuratë të mjaftueshme për t'ju falënderuar që jeni gruaja ime. Do të përpiqem ta bëj sot edhe më të veçantë dhe të shoh në fytyrën tënde atë buzëqeshje që më bën të dashurohem kaq shumë. Te dua, gezuar ditelindjen.
Për një grua të mrekullueshme, sot është një ditë e veçantë.Unë e bekoj ditën kur ju keni lindur sepse keni qenë e destinuar për mua, unë jam aq i lumtur në këtë botë nga ana juaj dhe ju uroj shumë urime për ditëlindjen tuaj, gruaja ime.
Më bëtë njeriun më të lumtur në botë duke rënë dakord të martohem me mua. Sot ajo kohë ka kaluar dhe ne mbetemi të bashkuar dua t'ju them se ju dua, që ju jeni gjithçka për mua dhe se në një ditë aq të veçantë sa sot, që ju i ktheni vitet, ju uroj gjithë lumturinë në botë, dashurinë dhe do të kontribuoj për të, gjithmonë , sepse e qeshura jote është një bekim në jetën time dhe në zemrën time. Gëzuar ditë, grua e dashur.
Gërshetimi i fatit tonë ka qenë më e mira që mund të bënim, dashuria ime. Everydo ditë që kaloj pranë jush është më e bukur se ajo e mëparshmja, dhe unë gjithmonë mësoj nga mençuria juaj, nga mënyra si i bëni gjërat dhe buzëqeshni në botë. Sot është ditëlindja ime, e dashur, dhe dua ta festoj me gëzim, me dashuri dhe me shpresë që së bashku do të festojmë shumë më shumë nga ditëlindjet e tua. Gëzuar ditëlindjen, dashuria ime. Te dua
Sot është ditëlindja juaj, dashuria dhe unë nuk mund të jem më mirënjohës ndaj Zotit që ju dhurova një vit tjetër të jetës dhe për lejimin që unë ta festoj atë pranë jush. Unë tashmë kam dhuratën tuaj, një dhuratë minimale nëse e krahasoj me ju, qiellin tim, sepse ajo që ju jap nuk do të jetë kurrë e mjaftueshme me atë që jeni për mua. Gëzuar ditë, e çmuar që je shumë e lumtur.
Martesa me ty ishte një sukses që nuk do ta përsëris kurrë. Unë të dua, grua, të dua aq shumë sa që vetëm duke filluar të të them ditëlindjen të lumtur për ty, zëri im është thyer nga gëzimi dhe emocioni. Kjo ditë do të jetë shumë e veçantë sepse pranë dhuratës që kam përgatitur për ju, do t'ju jap edhe disa mostra të dashurisë që ndiej për ju. Gëzuar ditëlindjen!
Daydo ditë të jetës sime, shikoj në parajsë dhe falënderoj Zotin që të kam njohur dhe që je gruaja ime. Nuk e di shumë mirë se çfarë keni parë tek unë për të më zgjedhur si partnerin tuaj, e di vetëm se jeta ime është përmirësuar në të gjitha aspektet, pasi që keni hyrë në të. Gëzuar ditëlindjen mbretëresha ime.
Somethingshtë diçka me madhësi të tillë që mund të shprehet vetëm me akte. Prandaj, sot, në ditëlindjen tuaj, do të përpiqem dy herë më shumë se një ditë normale, për t'ju bërë të ndjeheni dhe të njihni gjithë dashurinë që rrjedh në venat e mia për ju. Urime dashuri e jetës sime, ti je gruaja më e mirë në galaktikë, do të sigurohem që të kesh një kohë të mahnitshme sot dhe përgjithmonë.
E dashura ime, pasi u njoha me ju kuptova që ju jeni një femër shumë e veçantë sepse kompania juaj më bëri të ndihem shumë mirë. Daydo ditë bie në dashuri me ju më shumë dhe dua t'ju them se dashuria mes të dyve nuk do të mbarojë kurrë. Ju uroj gjithë lumturinë në botë në këtë ditë, të keni një ditëlindje të lumtur.
Filloj të mendoj për atë që do të isha vetëm po të mos kisha dashurinë tuaj. Ju jeni gruaja që unë zgjodha të jem partnerja ime e jetës. Faleminderit që jeni pranë meje dhe më bëni më të lumtur çdo ditë. Keni një ditëlindje të shkëlqyer. Unë ju adhuroj gruan time të bukur.

Congrat Urime ditelindje per gruan
Gruaja ime e bukur në atë ditë që po feston onomastikun tënd Dua të të jap një dhuratë të mrekullueshme: dashurinë time të përjetshme. Unë dua që ju të dini se ndjehem njeriun më me fat në botë sepse jam lodhur nga ju.
Dashuria e jetës sime sot, në ditën e ditëlindjes tuaj, dua t'ju jap gjënë më të vlefshme që kam: zemrën dhe shpirtin tim plotësisht për ju. Mos harroni se gjithmonë mund të mbështeteni në mbështetjen time, shoqërinë time, dashurinë time, mirëkuptimin tim dhe me gjithë dashurinë time. Urime dashur.
E gjithë dashuria ime është për ju, gruaja ime e dashur dhe unë i kërkoj Atit tonë Qiellor të bekojë martesën tonë me shumë ditë paqe, qetësie, prosperiteti dhe shumë lumturi. Keni një ditëlindje shumë, shumë të lumtur.
Do të doja shumë të isha pranë jush për të festuar ditëlindjen ashtu siç e meritoni, por pavarësisht largësisë, dua t'ju them se ju dua me gjithë zemër dhe ju dërgoj mijëra puthje dhe përqafime që mund t’i ndjeni nëse i mbyll sytë. Gëzuar ditëlindjen dashuria për jetën time.
Një nga qëllimet e mia kryesore në jetën time është t’i bëj të gjitha ditët tuaja plot lumturi. Faleminderit për gjithë dashurinë, afeksionin dhe dashurinë që më tregoni çdo ditë, ju jeni dashuria e jetës sime dhe ndihem njeriu më i lumtur në botë që ju ka si grua. Keni një ditëlindje të lumtur dhe të mrekullueshme.
Më mungon të jem në gjendje të jem pranë, të përqafoj dhe të të puth për të të uruar një ditëlindje të lumtur. Mezi pres ditën që do të jeni përsëri në gjendje të ju jap gjithë dashurinë që kam për ju. Keni një ditëlindje të shkëlqyeshme.
Një nga ditët që pres më së shumti gjatë vitit është ditëlindja juaj, pasi në këtë ditë ne festojmë edhe një vit të ardhjes së kësaj bote të gruas më të ëmbël, më të bukur dhe të mrekullueshme që ka. Unë ju dua me gjithë zemër dhe ju uroj një ditëlindje të lumtur.
Sot nuk dua t'ju shoh nga divan apo nga shtrati, derisa të vijë koha për darkë familjare. Birthdayshtë ditëlindja juaj, dhe gjëja e drejtë është se ne të gjithë ju ndihmojmë me kaq shumë gjëra që duhet të bëni. Na pyesni çfarë të doni, oh gruaja e do imen. Dëshirat e tua janë porositë e mia, dashuria ime.
Kushdo që ju shikon të kaloni, e kupton që me kalimin e viteve, ju bëheni më e bukur dhe rrezatuese dashuria ime. E di që nuk ju pëlqen të ktheni vitet, por për mua është një rast i shkëlqyeshëm, të jeni në gjendje të organizoni diçka të veçantë, gjë që ju bën të dashuroheni edhe më shumë. Ju jeni një grua e mahnitshme, dhe një nënë shembullore, faleminderit që ndriçoni rrugën tonë me dritën tuaj, dashurinë për ditëlindjen.

Congrat Urime ditelindje per gruan
Ju jeni një grua e mahnitshme; Prandaj, martesa me ju ishte vendimi më i mirë që kam marrë në jetën time. Gëzuar ditëlindjen, të dua më shumë çdo ditë.
Zoti më bekoftë me një vit tjetër pranë jush, një vit tjetër ne festojmë ditëlindjen tuaj. Faleminderit për ekzistencën, dashurinë time, ju jeni arsyeja pse jam i lumtur. Gëzuar ditëlindjen!
Unë po dëshmoj edhe një vit të ditëlindjes tuaj dhe e festoj me falënderime. Sepse të keni këtu me mua, për të pasur dashurinë tuaj, sepse ne mbetemi një dhe sepse sot ju dua më shumë se kurrë. Gëzuar ditëlindjen, dashuria ime.

Messages Mesazhe për ditëlindjen për një grua


Messages Mesazhe për ditëlindjen për një grua

Sot është një ditë e mrekullueshme, sepse është ditëlindja e gruas time të dashur, gruaja e jetës sime që e dua aq shumë dhe që do ta dua gjithë jetën time, dua që ju të keni një ditë të mrekullueshme, se jeni shumë të lumtur me gjithçka që burri që ai ju do më shumë në jetë, ai e ka përgatitur, për t’i dhënë një surprizë të bukur gruas që do të thotë gjithçka për të, shpresoj t’ju ​​surprizojë dashurinë time, ju dua, dhe kam bërë gjithçka që është e mundur për t’ju ​​bërë gruan më të lumtur në ditën tuaj, ditën më shumë e mrekullueshme për të gjitha, është dita kur lindi një grua e bukur, gruaja ime. Te dua
Do ditë ndjehem më e bindur që nuk kam qenë e gabuar të zgjedh ty, si shoqëruesin e jetës sime, si nënë e fëmijëve të bukur që më ke dhënë, ti je një grua e mrekullueshme dhe e di që unë të dua, dhe që të adhuroj gjithnjë e më shumë çdo ditë . Ndihem shumë krenar që jam burri juaj, njeriu të cilit i kushtoni tërë kohën, për ta parë atë të rritet çdo ditë, dhe për ta parë atë të dalë, unë lind për ju dhe fëmijët e mi, dhe dua t'ju them se do t'ju dua gjatë gjithë jetës sime. Gëzuar ditëlindjen dashuria ime.
Dashuria ime e madhe, mund ta mbaj mend sikur të ishte dje ajo kohë që u takuam dhe unë u kënaqa kur pashë se sa e bukur, e ëmbël dhe e ëmbël je. Ishte si një shtypje mbi Cupid në thellësinë e zemrës sime dhe që nga atëherë e gjithë dashuria ime është e jotja. Sot është ditëlindja juaj dhe dua t'ju përgëzoj, ju prish shumë dhe ju premtoj edhe një herë se do të bëj gjithçka në fuqinë time për të bërë gruan më të lumtur në të gjithë botën. Gëzuar ditëlindjen dashuria ime.

Messages Mesazhe për ditëlindjen për një grua
Një ditë si sot keni ardhur në këtë botë për të sjellë gëzim dhe lumturi për ata që ju duan aq shumë. Unë nuk mund ta imagjinoj se si do të ishte jeta ime sikur të mos ishit këtu dhe kjo është arsyeja pse unë ndihem aq fat që ju kam si grua dhe partner dhe në ditën e ditëlindjes tuaj dua t'ju uroj një mijë e një mijë urime. Unë të dua me gjithë zemër.
Dashuria e jetës sime, sot është një ditë shumë e veçantë për ne sepse këto ditëlindje. Ju uroj urime dhe ju dhuroj gjithë dashurinë time, respektin tim, shoqërinë time, mirëkuptimin dhe tërë qenien time. Ju jeni mbretëresha e zemrës dhe unë do të luftoj për lumturinë tuaj çdo ditë të jetës sime.
Gëzuar ditëlindjen dashuria ime. Sot në këtë ditë të veçantë i lutem Zotit me gjithë shpirt që të ju jap shumë shëndet dhe të kem edhe shumë vite për të jetuar lumturinë që na jep dashuria jonë.
Sot është ditëlindja juaj dhe ajo që do të doja më shumë në të gjithë botën është të jem pranë jush për t'ju dhënë një përqafim të madh dhe një puthje të madhe duke ju uruar një onomastik të lumtur. Por edhe pse jemi shumë larg, dua që ju ta dini se zemra ime është gjithmonë me ju. Keni shumë urime në këtë ditë të veçantë.
Ndonjëherë mendoj se jam dërguar në këtë botë për të gjetur lumturinë nga ana juaj. Ju jeni një grua e mrekullueshme, si askush tjetër në të gjithë botën dhe ndihem shumë e lumtur që kam dashurinë tuaj. Unë dua që ju të dini se zemra ime është me ju për gjithë përjetësinë. Unë ju dua dhe ju uroj një ditëlindje të lumtur jetën time.

Messages Mesazhe për ditëlindjen për një grua
Ju nuk mund ta imagjinoni sa më duhen dhe madje edhe më shumë në një ditë si kjo, që është ditëlindja juaj. Por e di që ai do të kthehet së shpejti dhe ne do të jemi në gjendje të takohemi përsëri për të ndarë të gjithë dashurinë dhe afeksionin tonë dhe të jetojmë shumë momente të tjera së bashku. Urime ditelindjen tuaj, ju dua me gjithë zemër.
Një nga ditët e mia të preferuara gjatë gjithë vitit është ditëlindja juaj, sepse në këtë ditë ne festojmë që një grua e mrekullueshme dhe e bukur që është arsyeja e lumturisë sime erdhi në këtë botë. Në këtë ditë të veçantë do t'ju prish si kurrë më parë dhe do t'ju bëj të ndjeheni shumë të lumtur. Ju meritoni këtë dhe shumë gjëra të tjera. Unë ju dua dhe ju uroj një ditëlindje të lumtur.
Dashuria ime, gruaja ime e dashur, gezuar ditelindjen, dashuri, je e shenjte, sa e bukur, Zoti po te dhuron edhe nje vit jete tjeter, nje vit me shume nga ana ime, duke me bere te lumtur, dashuria ime dua te te fsheh ty sot, me shume se zakonisht Epo, sot ju jeni më shumë se një mbretëreshë, kështu që ju mund të kërkoni atë që dua të jem skllavi juaj sot, dhe unë jam i gatshëm ta fsheh atë më shumë se zakonisht, dhe t'i dhuroj asaj gjithçka, kështu që kërkoni që këtu është gjeniu i saj i llambës E mrekullueshme, unë dua që të dua që ke një ditë të këndshme.
Zonja ime e bukur, dashuria e jetës sime, ditëlindja e lumtur, mbretëresha ime, gruaja ime e dashur, më bën shumë të lumtur që të jem burri yt, të jem gjeli yt, foshnja jote, sepse ti je aq i mirë për mua sa më ke mjaft të prishur, kështu që sot do të jem Unë që ju prish dhe ju tërheq gjatë gjithë ditës, shpresoj që ju pëlqejnë trëndafilat që ju blenë me aq shumë dashuri, dhe përgatit darkën sonte, dhe është vetëm për të dy, sepse jam shumë egoiste me gruan time të vogël, dhe i dua të gjitha për të miat, të dua shumë, ditë të lumtura.
Dashuria ime, që nga hera e parë që ju pashë, e dija se kisha takuar gruan që do të plotësonte jetën time përgjithmonë. E dija që në momentin e parë se do të dashurohesha me ty. Unë dua që ju të keni një ditëlindje shumë të lumtur, unë premtoj ta bëj këtë ditë më të mirën e tërë vitit për ju. Urime dashuri.
Unë nuk mund ta imagjinoj pa ty, nëse nuk do të kishit lindur dhe nuk të kisha njohur unë mendoj se kurrë nuk do të kisha gjetur lumturi. Kjo është arsyeja pse unë dua ta festoj këtë ditë më shumë ose më shumë se ju, sepse një ditë si sot lindi lumturia ime. Te dua, dashuria ime
Sot në ditën e ditëlindjes tuaj, gjëja më e vlefshme që mund t'ju jap është e gjithë dashuria dhe qenia ime. Unë dua që ju të dini që unë gjithmonë do të jem në anën tuaj për t'ju bërë të lumtur, t'ju mbështes, t'ju shoqëroj në kohë të mira dhe në kohë të keqe. Shpresoj se kjo ditë është shumë e veçantë. Gëzuar ditëlindjen, dashuria ime.
Unë ju adhuroj dhe do ta bëj gjithmonë, dashuria ime. Unë gjithmonë i lutem Zotit të më japë mjetet e nevojshme për t'ju bërë gruan më të lumtur, sepse ju e meritoni atë. Gëzuar ditëlindjen jetën time.
Jam shumë e trishtuar që nuk mund të jem pranë jush dhe nuk mund t'ju puth dhe ju përqafoj për ditëlindjen tuaj. Ti e di që të dua me gjithë shpirt dhe që nuk jemi bashkë nuk do të thotë që nuk ndalem së menduari për ty për një sekondë. Ju uroj një ditë shumë të lumtur, ju dua.
Unë jam vendosur të ju bëj gruan më të lumtur të të gjithëve. Shpesh nuk mund të besoj në fatin që kam pasur në ju, duke më pranuar si burrin tuaj, duke qenë një grua e mrekullueshme, ndihem shumë e lumtur. Unë ju adhuroj, dashuria ime. Gezuar ditelindjen
Te dua, dashuria ime Unë me të vërtetë kam nevojë për ju dhe ju e dini që gjithmonë mund të mbështeteni tek unë në çdo kohë. Nuk shoh orët e të shoh përsëri për të të dhënë gjithë dashurinë që kam për ty. Uroj që të keni një ditëlindje të bukur.

Words Fjalë për ditëlindjen për gruan time


Words Fjalë për ditëlindjen për gruan time

Gjithmonë në ditëlindjen tuaj një lumturi e madhe më vërshon, është sepse është dita kur lindi gruaja më e mrekullueshme për të më bërë njeriun më të lumtur nga të gjithë. Ju jeni gjëja më e veçantë në jetën time dhe shpresoj të jem burri që meritoni. Te dua, dashuria ime Gezuar ditelindjen
Dashuria ime, ditëlindja e lumtur, të dua dhe do të të dua gjithë jetën time, dua që ti të jesh gruaja më e lumtur në Tokë, në këtë ditë të bukur që ke lindur, faleminderit që je gruaja ime, faleminderit për aq shumë dashuri që na dhurove. Të dua shumë dhe do të jetë përgjithmonë.
Faleminderit që pranuat të ndani jetën tuaj me mua, sepse më dhatë gëzimin e dashurisë suaj. Unë premtoj të ju bëj të lumtur çdo ditë, ky premtim është dhurata që ju ofroj sot. Gezuar ditelindjen
Zoti ju bekoftë dhe më lejoni të vazhdoj të kujdesem për ju, vazhdoni t'ju bëj të lumtur. Ju falënderoj për këtë ditëlindje të re dhe për këtë vit të ri në jetën tuaj, dashurinë time. Gezuar ditelindjen
Me gjithë vitet që kanë kaluar, unë ende ju dua me të njëjtin intensitet dhe vazhdoj të festoj secilën prej ditëlindjeve tuaja sikur të ishte një mrekulli. Te dua, gezuar ditelindjen.
Për gruan më të bukur, për gruan e jetës time, për ju, gruan time, ditëlindjen e lumtur. Zoti e bekoftë dhe më lejoftë të vazhdoj të shijoj shoqërinë tënde.
Ju uroj një jetë të gjatë pranë meje, shumë ditëlindje së bashku në të cilat ne mund të festojmë jo vetëm që ju po festoni një vit tjetër, por edhe dashurinë dhe lumturinë tonë. Te dua, gezuar ditelindjen.
Unë gjithmonë ëndërroja të gjeja një grua të denjë për të ndarë jetën me mua, por ti, dashuri, i tejkalove të gjitha pritjet e mia. Unë ju dua dhe do ta bëj sot një të veçantë që nuk mund ta harroni kurrë. Gezuar ditelindjen
Urime thesari im i vogël, ju nuk e dini se sa krenar ndjej për ju. Ju jeni një njeri i mrekullueshëm që ka sjellë dritë në jetën time. Unë dua që ju të dini se ju uroj më të mirën e jetës jo vetëm sot, por gjithmonë. Jam i sigurt se Zoti ka gjëra të bukura për ju dhe gjëja më e bukur është që unë do të jem pranë jush. Gezuar diten
Kjo është një ditë shumë e veçantë në jetën tuaj, dashuria ime dhe për gjithçka që ju dua, është gjithashtu për mua. Të festosh në anën tënde ditëlindjen tënde është një dhuratë që jeta më ka dhuruar dhe që falënderoj me gjithë forcën e zemrës time. Ndonjëherë filloj të mendoj se kam bërë për të merituar një njeri si ju në botën time. Zoti bekoftë dashurinë e madhe që kemi dhe që na mban përgjithmonë. Urime dhe takoni shumë më tepër.
E di që çdo ditë po ju them se sa shumë ju dua, por këtë herë ju jeni edhe një vjeç, dua t'ju them se që nga dita kur ju takova, bota ime ndryshoi përgjithmonë. Tani unë buzëqesh, besoj në lumturi, në dashuri dhe më shumë. Faleminderit jeta ime që më dhurove një botë gëzimesh dhe më shumë. Bëni një ditë të lumtur. Ju adhuroj
Sonte, thesari im i bukur i vogël, unë do të ngre gotën time dhe do t'i bëj një dolli personit më të rëndësishëm në jetën time që je ti. Unë do të kërkoj nga yjet që të mbrojnë gjithmonë ëndrrën tuaj dhe engjëjt kurrë që të mos ju lënë. Unë dua që ju të jeni shumë të lumtur dhe që asgjë dhe askush nuk i shkurton ëndrrat tuaja, sepse ju meritoni një jetë plot gëzime. Me gjithë dashurinë time, ju uroj një ditë të lumtur.
Dashuria, ndaloni së menduari se një ditëlindje më shumë është e barabartë me pleqërinë, një vit më shumë është e barabartë me mençurinë dhe, përveç kësaj, me vitet që ju merrni më mirë, dashuria ime. Gezuar ditelindjen
Dashuria, pasi unë ju njoh, ju e keni mbushur jetën time me iluzion, dashuri dhe butësi. Sot kjo është ditëlindja juaj, unë dua të shumoj gjithçka që më jepni dhe ta bëj këtë ditëlindje që nuk mund ta harroni. Gëzuar ditëlindjen!
Ndihem vërtet me fat që ndani jetën tuaj me mua për një vit tjetër. Sot kjo është ditëlindja juaj Mbaj mend edhe një herë se sa shumë ju dua. Gëzuar ditëlindjen, dashuri.
Për mua, ditëlindja juaj është një datë me të vërtetë e rëndësishme, është kujtesa që ju ekzistoni dhe se unë jam me fat që jam burri juaj. Gëzuar ditëlindjen, jetën time Unë të dua më shumë se kurrë.
Mbretëresha, sot është ditëlindja juaj dhe ju uroj një ditë të lumtur. Unë i kërkoj Zotit të të detyrojë të vazhdosh të luftosh për ëndrrat e tua, të të jap shëndet dhe të të ruajë gjithmonë të sigurt. Ju jeni e gjithë jeta ime dhe dua që ju të jeni të lumtur. Unë të dua me gjithë qenien time dhe falënderoj jetën që na lejoi të jemi bashkë. Gëzuar ditëlindjen, dashuria ime!
Unë e di se ditëlindjet janë një pjesë e rëndësishme e jetës suaj, sepse prindërit tuaj gjithmonë i kanë bërë ditëlindjet tuaja vërtet të veçanta. Për këtë arsye unë dua që kjo ditëlindje të jetë një nga ato që nuk e harroni kurrë. Nuk mund të përputhem kurrë me ato momente të lumtura që keni kaluar me prindërit tuaj, por të paktën do ta bëj këtë një ditë shumë të lumtur. Unë të dua dhe gjithmonë dua që të jesh i qetë dhe të buzëqeshësh. Ju meritoni më të mirën në botë për të qenë një person kaq i mrekullueshëm.
Asnjëherë nuk keni dashur të festoni një ditëlindje, sepse thoni që vetëm ju kujton se jeta po mbaron. Sot ne do të festojmë ditëlindjen tuaj dhe do të festojmë sepse Zoti ju ka lejuar të jeni një vit më shumë të gjallë dhe me shëndet të mirë. Do të shihni që do të jetë një ditë e shkëlqyeshme dhe se lumturia nuk do të na arrijë në trup. Unë ju dua dhe dua që ju të jeni shumë të lumtur dhe të lumtur.
Gëzuar ditëlindjen, beb! Ju jeni jeta ime, ju jeni dashuria ime, ju jeni forca ime, ju jeni pasioni im, ju jeni qielli im, ju jeni mbretëresha ime, ju jeni burimi im i fuqisë dhe frymëzimit. Uroj që kjo ditë të jetë një moment i paharrueshëm dhe Zoti të bekoftë me hirin e tij. Te dua, bukuroshe!
Jeta është bërë për detin, të jemi të lumtur, të ëndërrojmë dhe të luftojmë për lumturinë tonë. Në këtë ditë të veçantë uroj që të gjitha ëndrrat tuaja të realizohen dhe që ju të gjeni lumturi të plotë. Unë ju dua dhe do jem gjithmonë pranë jush duke ju mbështetur, dashurinë time. Faleminderit që jeni një grua e jashtëzakonshme dhe që më doni shumë. Gëzuar ditëlindjen, jetën time!

▷ Gëzuar ditëlindjen Gruaja +90 Mesazhe dhe Fraza me imazhe ▷ Gëzuar ditëlindjen Gruaja +90 Mesazhe dhe Fraza me imazhe Reviewed by QuevedoWebs on January 10, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.