Sponsor

recent posts

Gëzuar ditëlindjen GRANDMA +70 Mesazhe dhe Fraza dhe imazhe

Frazat e ditëlindjes për gjyshen time


Frazat e ditëlindjes për gjyshen time

Messages Mesazhe për ditëlindjen për gjyshen time

Sapo të pushoj do të shoh që t'ju dhuroj një përqafim të madh dhe ju uroj një ditëlindje shumë të lumtur. E dashur gjyshe, Zoti ju bekoftë sepse jeni një grua e shkëlqyer.
Gjyshe, sot ju përshëndes me gjithë dashurinë time dhe lutem në parajsë që edhe më shumë vite të merrni si dhuratë. Unë të dua shumë, mos harro kurrë gjyshen.
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
Sa e lumtur ndjehem të mendoj për të gjitha kohërat e mira që kemi kaluar së bashku. Nderuar gjyshja, keni një ditëlindje shumë të bukur dhe shpresoj që ju pëlqen surpriza që kam për ju.
Faleminderit për ju, kam kujtimet më të bukura të fëmijërisë time. Unë ju dua, gjyshen, dhe ju uroj mijëra urime në ditëlindjen tuaj.
Granja e bukur, mund të jetë kjo një nga ditët më të bukura të jetës tuaj. Na vjen keq që nuk keni kaluar shumë kohë, por tani e tutje ju do të jeni përparësia ime. Gëzuar ditëlindjen! "
Gjyshja ime e dashur, ju jeni si një nënë e dytë për mua dhe i kujtoj gjithmonë të gjitha shenjat e dashurisë që keni pasur me mua. Ju dua shumë dhe ju uroj shumë urime.
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
Kam një dhuratë shumë të veçantë për t’ju ​​dhuruar në këtë ditë, plus shumë përqafime dhe puthje, sepse ju dua shumë. Gëzuar ditëlindjen, gjyshe ime e bukur! "
Ju jeni gjyshja më e mirë në të gjithë botën dhe përgjithmonë do të jeni prezent në zemrën time. Me gjithë dashurinë time ju uroj një ditëlindje të lumtur.
Gëzuar ditëlindjen, gjyshe nga zemra ime! Nuk mund të pres që të të shoh një përqafim të madh dhe të uroj personalisht gjithë lumturinë në botë sepse e meriton atë.
Në këtë ditë të veçantë kërkoj nga Zoti që t'ju bekojë me shëndet të madh dhe shumë vite të jetës për të ndarë gëzime të mëdha me ne. Gëzuar ditëlindjen, gjyshe ime e ëmbël!
E dashur gjyshja, ajo që dua në këtë ditë të veçantë është të kem një kohë të shkëlqyeshme. Falënderoj qiellin që më bekoi me dashurinë tënde që kur linda. Ju jeni gjyshja më e mirë nga të gjithë, gjithmonë më këshilloni dhe më ndihmoni të jem më mirë. Ju keni qenë gjithmonë të drejtë në gjithçka që më keni thënë, kjo është arsyeja pse ju jeni kaq i rëndësishëm. Dua të jem pranë jush për t'ju dhuruar një puthje të madhe.
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
Gjyshja, kurrë nuk ndahem nga unë. Ju jeni gjyshja më e mirë nga të gjithë, e di që tani nuk është një kohë e shkëlqyeshme për ju, por e di që në një kohë të shkurtër do të jeni më mirë. Te dua shume
Kjo është një ditë shumë e veçantë për të gjithë familjen, kështu që dua t'ju dërgoj të gjitha dëshirat e mia më të mira. Askush nuk më njeh më mirë se ju, gjyshe e dashur. Të dua shumë, ditë e lumtur.
E dashur gjyshe, gjithçka që dua në këtë ditë është t'ju dërgoj gjithë dashurinë time. Shpresoj të keni një ditë të mbarë dhe shumë dashuri nga e gjithë familja.
Gjyshja, dua që ju të dini në këtë ditë të veçantë që ju jeni një person shumë i rëndësishëm për mua dhe se ndihem shumë e lumtur që kam këtë marrëdhënie të veçantë me ju. Ti e di që unë të dua shumë dhe do jem gjithmonë pranë jush. E gjithë familja ju do shumë dhe shpresoj të keni një ditë të mbarë.
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
E nderuar gjyshe, shpresoj se ditëlindja juaj është më e mira ndonjëherë. Meqenëse kam arsye, ju keni qenë gjithmonë pranë meje, duke më këshilluar dhe duke u dhjam si askush tjetër. Ndihem shumë me fat që jam nipi juaj, ju dua shumë.
Gjyshe, unë do të bëj çmos për ta bërë këtë ditë kaq të lezetshme, është ditëlindja juaj. Unë dua t'ju falënderoj për këshillën që më keni dhënë në jetë, përveç gjithë dashurisë tuaj. Për ju jam personi që jam tani dhe gjithmonë do t'ju jem mirënjohës për këtë.

Congrat Urime ditëlindja për gjyshen time

Frazat e ditëlindjes për gjyshen time

Gëzuar ditë, gjyshe e dashur! Ju jeni gjyshja më e mirë e të gjithëve dhe në këtë ditë të veçantë meritoni të gjithë dashurinë në botë. Ju jeni një person i mrekullueshëm dhe shpresoj që të mos largoheni kurrë nga ju. Te dua shume
Ndihem shumë e lumtur që ndodhem në ditëlindjen tuaj, gjyshe e dashur. Ju jeni personi që më frymëzon paqen dhe lumturinë. Dua të të falënderoj nga fundi i zemrës sime që isha një gjyshe kaq e mirë me mua që kur isha e vogël, sepse më do aq shumë dhe më rriti aq mirë. Do te te dua gjithmone.
Ebu, sot është një ditë shumë e veçantë për të gjithë ne, pasi është dita kur ju keni lindur për të formuar këtë familje të bukur. Faleminderit që keni kuptuar kaq shumë dhe një këshilltar kaq të mirë me mua. Si do të doja të isha përgjithmonë bashkë. Te dua shume
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
E dashur gjyshja, ju nuk e dini se sa e lumtur ndjej për ju në jetën time, për të festuar me ju një ditëlindje më shumë tuajat, për të qenë në gjendje të konceptoni dhe të mbushni veten me momente të këndshme. Ju jeni një bekim. Bëni një ditë të lumtur. Ju adhuroj
Nuk kam fjalë për të falënderuar jetën që më dha një gjyshe si ti. Një qenie e mrekullueshme për të cilën kam gëzimin ta kem pranë. Faleminderit që jeni ashtu siç jeni. Nga zemra ju uroj një emër të bukur.
Sot është një ditë e shkëlqyer për mua sepse kjo është ditëlindja e gjyshes më të prerë në botë. Për mua ju jeni si një engjëll që ka qenë gjithmonë nga ana ime duke u kujdesur për mua që kur isha fëmijë. Faleminderit, gjyshe, bukuroshe. Gezuar diten
Nuk mund të ndihmoj të ndiej një emocion të madh për të qenë në gjendje t'ju mbajë një përqafim të madh dhe t'ju dhuroj një puthje të ngrohtë në ditëlindjen tuaj. Ju jeni për mua dhurata më e mirë që jeta më ka dhënë. Me gjithë dashurinë time ditë të lumtur gjyshe e bukur.
Sot dua të ngre filxhanin e gjyshes time të dashur dhe të bëj një dolli sepse je më i miri. Ju më keni mësuar shumë gjëra në jetë që nuk do t'i harroj kurrë. Do jem gjithmonë mirënjohës. Urime gjyshja ime.
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
Ndihem mirënjohës Zotit që i mbush të gjitha gjyshet e tua me bekime, për t'ju dhënë shëndet, gëzime dhe më shumë. Ju jeni si një mami e dytë për të cilën unë e dua shumë. Me gjithë dashurinë time ju uroj një ditë të lumtur.
Ndjej se jam një mbesë e privilegjuar që kam një gjyshe si ju. Për mua ju jeni një shembull për t'u ndjekur. Me vullnetin e Zotit do të jenë për shumë vite të tjera me ne. Me gjithë dashurinë time që ju kaloni një ditëlindje të bukur dhe më shumë.
Gëzuar ditëlindjen, gjyshe. Ti e di që je si nëna ime e dytë, kjo është arsyeja pse të dua me gjithë zemër. Faleminderit që jeni e bukur dhe e këndshme për mua. Te dua, gjyshe. Në këtë ditë, unë dua t'ju uroj të gjitha të mirat në botë, Zoti do t'ju ruajë gjithmonë dhe të na lejojë t'ju gëzojmë për një mijë vjet të tjerë. Sot, ju jeni mbretëresha, prandaj le të gëzohemi si ju me gjithë nipërit dhe mbesat tuaja, dhe veçanërisht me mua. E di që unë jam nipi juaj i preferuar. Ha ha ha. Unë të adhuroj, gjyshe! ”
Para disa vitesh, lindi shumë pak, personi më i çmuar në botë, gjyshja juaj. Prandaj, nuk dua të humbas rastin të ju tregoj se sa e rëndësishme jeni në jetën time, jo vetëm për shkak të dashurisë së pamasë që më dhuruat gjithmonë që kur isha fëmijë, por sepse ju jeni shoku im, sepse ju jeni bashkëpunëtori im i keq dhe sepse gjithmonë më këshilloni per te miren time Te dua, gjyshe. Keni një ditëlindje të bukur, Mamita. "
Gjyshja ime e dashur sot që po festoni një vit tjetër të jetës ndihem shumë mirënjohëse Zotit që ju kemi në anën tonë për të ndarë me ju dhe ju uroj për një jetë të gjatë që të gjithë duhet ta imitojmë. Faleminderit që ndan me ne gjithë mençurinë dhe veçanërisht dashurinë tënde dhe kjo është arsyeja pse unë i kërkoj Zotit të të bekojë me shumë shëndet dhe shumë vite të tjera nga ana jonë. Unë të dua shumë dhe të uroj ditëlindjen e lumtur.
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
Asgjë nuk më mbush me gëzim më shumë sesa të jem me ty për të festuar një ditëlindje tjetër të jetës tënde. Falënderoj Zotin sepse ai ju ka bekuar me një shëndet të madh dhe me një lumturi kaq ngjitëse, gjithashtu i kërkoj Atij që t'ju dhurojë edhe shumë vite për të shijuar shoqërinë tuaj. Ju uroj më të mirën në këtë ditë të veçantë, urime.

Gre Përshëndetje për ditëlindjen për një gjyshe

Frazat e ditëlindjes për gjyshen time

Në këtë ditë të veçantë personi më i dashur dhe më i prishur nga e gjithë familja është në një ditëlindje. Ajo buzëqeshje e shkëlqyeshme që ke është unike dhe shpreh gjithë atë bukuri dhe ndjenja të mira që ke në zemrën tënde, unë ndjehem aq mirënjohës që të kam me mua dhe për këtë arsye më mbush me shumë lumturi që të jem në gjendje të festoj ditëlindjen në krah. Zoti ju bekoftë gjatë gjithë ditëve tuaja dhe ju mbush me shumë lumturi në ditëlindjen tuaj.
Nuk ka dhuratë në botë aq të madhe dhe të vlefshme sa të mund të përfaqësojë gjithçka që meritoni në ditëlindjen tuaj. Ju jeni një grua e mrekullueshme, gjyshja ime e dashur, dhe kjo është arsyeja pse ju uroj më të mirat e ditëlindjeve. Ju lutemi të kujdeseni që të mund t'ju kemi me vete edhe shumë vite. Unë ju dua me gjithë zemër dhe ju uroj më të mirat nga të gjitha ditëlindjet tuaja.
Zoti ju ka bekuar shumë me një vit tjetër të jetës dhe kjo është arsyeja pse ata janë një burim gëzimi për të gjithë ne që të jemi me ju për ta festuar atë. Faleminderit për gjithçka që bëni për mua, për këshillat tuaja të mençura dhe veçanërisht për dashurinë tuaj të pakushtëzuar, kjo është diçka që do të kujtoj për gjithë jetën time. Urime ditelindjen tuaj, jua them me gjithë dashurinë time.
Kam kërkuar për një kohë të gjatë dhe në shumë vende një dhuratë të përsosur për t'ju dhuruar në ditëlindjen tuaj, por kuptova se nuk ka asgjë që mund të zëvendësojë kompaninë time në këtë ditë të veçantë për ju dhe kjo është arsyeja pse unë jam këtu për t'ju përqafuar, puthur dhe festuar nga ana juaj ditëlindja juaj. Zoti ju dhuroftë shumë shëndet, në mënyrë që të keni shumë më tepër kohë dhe të shijoni shoqërinë tuaj. Urime.
Meqenëse kam kujtesë ju keni qenë gjithmonë pranë meje duke më dhënë dashurinë tuaj më të sinqertë për këtë, gjyshen time të bukur, është se ju dua shumë. Gëzuar ditëlindjen! "
Sot e gjithë familja jonë po feston sepse ju, gjyshja ime e dashur, jeni në ditëlindjen tuaj dhe ju jeni një grua e shkëlqyer që të gjithë e duam dhe admirojmë shumë. Urime!
Ndiej një gëzim të madh sepse sot është një ditë jashtëzakonisht e veçantë pasi që më e bukura, e butë dhe më e dashur nga të gjitha gjyshet po mbush vitet. Keni shumë urime! "
Nëse do të kishim një garë për të zgjedhur gjyshen më të mirë nga e gjithë bota, ju do të ziniteni vendin e parë larg. Me gjithë dashurinë time ju uroj një ditëlindje të lumtur.
Kjo mesazh është e ngarkuar me gjithë dashurinë time për një grua të madhe që Zoti u bë gjyshja ime. Ju uroj një ditëlindje të lumtur, gjyshe nga zemra ime.
Frazat e ditëlindjes për gjyshen time
Gëzuar ditëlindjen, gjyshja ime e dashur! Nuk ka asgjë si përqafimet tuaja, këshillat tuaja dhe ushqimi i shijshëm që përgatitni. Kur jam me ty ndihem sikur jam në të njëjtin parajsë.
Zoti ju ka bekuar me një shëndet të madh dhe me jetë, në mënyrë që të ndani me ne shumë momente të lumtura, kështu që me gëzim të madh do të festojmë ditëlindjet tuaja. Te dua shume!
Ti e di që më pëlqen ta ndaj kohën time me ju, por kohët e fundit puna dhe studimet më kanë shumë të zënë. Mos kini më të voglin dyshim se do të jem me ju duke ju uruar një ditëlindje të lumtur.
Gëzuar ditëlindjen, e dashur gjyshe! Edhe pse jam shumë larg jush, ju kujtoj gjithmonë dhe ju lutem Zotit të ju bekojë sepse ju dua shumë dhe më mungon.
Gëzuar ditëlindjen, gjyshe e lezetshme! Ju jeni një grua e jashtëzakonshme dhe unë jam mirënjohës ndaj Zotit për bekimin e madh që ju ka në jetën time.
Ju uroj më të mirën për ju, gjyshe e dashur, në këtë ditë të ditëlindjes tuaj dhe gjithmonë. Unë ju adhuroj dhe nuk do të lë kurrë anën tuaj. Zoti të bekoftë.
Mbaj mend ato ditë të fëmijërisë sime me shumë dashuri sepse më dhurove gëzime të mëdha dhe më prish shumë. Gjyshja ime e dashur, uroj që të keni ditëlindjen më të mirë të jetës suaj.
Personi më i sjellshëm në këtë botë është ju, gjyshe bukuroshe. Keni një ditëlindje të bukur dhe ndjeheni shumë të lumtur që rrethoheni nga e gjithë familja.
Ashtë një bekim i madh që e gjithë familja jonë është mbledhur për të festuar ditëlindjen tuaj, gjyshe e dashur. Zoti ju dhëntë shumë vite të tjera.
E dashur gjyshe, dua t'ju uroj ditëlindjen më të mirë ndonjëherë. Ti e di sa shumë të dua dhe sa herë që vij në vend, ti je personi i parë që unë vrapoj ta shoh. A e dini pse? Sepse kur duhet të shkoj, thjesht mendoj se është vendi më i mirë që mund të jem: pranë jush, duke ju përqafuar, duke ndarë një filxhan çaj me ju. Faleminderit që më dhurove gjithë dashurinë tënde. E gjithë dashuria ime është për ju, gjyshe.
Bota është një vend më i mirë falë gjysheve. Dhe unë kam më të mirën nga të gjitha: të mira, të dashur, të dashur, të butë për të qenë në gjendje, dhe veçanërisht jashtëzakonisht qesharake. Dhe është pikërisht për shkak të kësaj cilësie të fundit, gjyshe, që të gjithë ata që kanë kënaqësinë t'ju takojnë, nuk mund të ndalen së qeshuri kur janë me ju. Ju gëzoni tërë jetën tonë. Gëzuar ditëlindjen, gjyshe ime e dashur!
Gjyshja e zemrës sime, dua që në këtë ditë të mbetet vetëm shumë dashuri dhe lumturi në zemrën tënde. Mami na ka thënë sesa luftëtar keni qenë gjithmonë, kështu që sot duam të nderojmë përpjekjen tuaj, sepse jo vetëm që jeni kujdesur për fëmijët tuaj, por me ne edhe nipërit dhe mbesat tuaja bënë edhe gjënë tuaj: të kujdeseni për ne, të na duan dhe të na edukoni. Prandaj ju duam shumë, sepse ju jeni si nëna jonë e dytë. Gëzuar ditëlindjen, dashuria ime!
Përmes syve tuaj gjyshja e dashur unë mund të shoh pafundësinë e zemrës suaj, pastërtinë e shpirtit tuaj, dashurinë e madhe që ndjen për ne dhe më shumë. Sa me fat është imja që të kam në jetën time. Unë ju adhuroj dhe ju uroj të lumtur onomastik.
Gjyshja Bella, kam kaq shumë gjëra për t'ju falënderuar që nuk e di me cilën të filloj. Shpresoj që Zoti të më lejojë të kujdesem për ju, t'ju fsheh dhe t'ju mbrojë shumë vite të tjera. Një mijë bekime për ju në këtë ditë që ju jeni një vjeç më shumë.
Në këto rreshta gjyshe e dashur dua t'ju jap fjalët më të bukura në botë për ditëlindjen tuaj. Urime.
Gëzuar ditëlindjen GRANDMA +70 Mesazhe dhe Fraza dhe imazhe Gëzuar ditëlindjen GRANDMA +70 Mesazhe dhe Fraza dhe imazhe Reviewed by QuevedoWebs on January 10, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.