Sponsor

recent posts

Gëzuar ditëlindjen GRANDFATHER +70 Mesazhe dhe Fraza

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim

Messages Mesazhe për ditëlindjen për një gjysh


Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim

Kur nuk mund të vraponi për vite me rradhë, vrapim; kur nuk mund të vraponi, ecni; Kur nuk mund të ecni, përdorni kallamin. Por kurrë mos ndalet. Gëzuar ditëlindjen gjyshi!
Ne po festojmë që ka njerëz po aq të mirë sa ju, gjyshi. Ne ju duam shumë gjyshi. Shumë e lumturisë !! '
Një zemër që dashuron do jetë gjithnjë e re. Ju uroj një vit me plot dashuri dhe lumturi. Gëzuar ditëlindjen gjyshi!
Sot është ditëlindja e gjyshit më të mirë në botë. Gëzuar ditëlindjen gjyshi im i dashur.

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim
Ju gjithmonë pranoni gjithçka, ju na jepni gjithë dashurinë dhe dashurinë tuaj. Për të gjitha këto dhe shumë më tepër ju duam kaq shumë gjyshi. Të gjithë ju dëshirojmë një ditëlindje shumë të lumtur!
I dashur gjysh nëse do të isha pranë jush do t'ju dhuroja një përqafim të madh, një nga ata që ju pëlqen aq shumë. Uroj që të keni një ditëlindje plot lumturi dhe shëndet.
Ju jeni personi më i ëmbël që unë njoh dhe ju dua me gjithë zemër. Gëzuar ditëlindjen gjyshi.
Mosha është në mendjen tuaj, jo në dokumentin e identitetit; dhe mendja juaj është akoma gjysh shumë i ri. Ju uroj një ditëlindje të lumtur.

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim
Tashmë jeni në atë moshë që kushtoni më shumë qirinj sesa torta, por sa mbartet mirë, gjyshi. Shumë, shumë urime gjyshi i dashur.
Për faktin se jam si babai im i dytë, për tu kujdesur për mua, për të më përkëdhelur dhe për të më dhënë aq shumë dashuri ... Faleminderit. Gëzuar ditëlindjen gjyshi. Te dua
Ju jeni si një baba tjetër për mua, kjo është arsyeja pse unë dua t'ju falënderoj dhe t'ju them se ju dua shumë. Shijoni gjyshin tuaj prapa ditëlindjes.
I dashur gjysh, shpresojmë që të keni një vit me shëndet të madh dhe Zoti ju dhuroftë edhe shumë vite jetë. Gëzuar ditëlindjen gjyshi.
Sa me fat të jesh nipi i një gjyshi po aq i mirë sa ti. Ti kujdesesh për mua, më dhuron aq shumë dashuri ... Nga ana jote jam e lumtur. Te dua gjysh. Gezuar ditelindjen

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim
Nuk ka njeri që e dini, ju jeni gjyshi më i mirë në botë. Ju dërgoj një puthje dhe një përqafim të madh ditën tuaj. Gëzuar ditëlindjen Ebu.
Unë nuk e njoh asnjë gjysh aq të lezetshëm sa i imi, vazhdojeni gjyshin sepse duam të shijojmë shoqërinë tuaj ditëlindje shumë më tepër.
Unë kërkoj nga Zoti që t'ju mbush me bekime dhe t'ju ruajë aq të rinj dhe të pashëm për shumë vite të tjera. Gëzuar ditëlindjen gjyshi.
Kaq shumë vite dhe unë akoma ju shoh kaq "të rinj" dhe me aq shumë energji, gjysh. Nga një mbesë që të do shumë: urime!

Ulations Urime ditëlindja për gjyshin tim


Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim

Ju kurrë nuk jeni shumë të vjetër për të mos pasur ëndrra dhe iluzione të reja. Shpresoj që juaji të përmbushet. Gëzuar ditëlindjen gjyshi.
Kaq vite, gjysh. Të gjithë nipërit tuaj dëshirojnë t'ju urojnë shumë shëndet që të vazhdoni të shijoni një super gjysh si ju. Ju duam shumë. Zoti ju bekoftë sot dhe gjithmonë gjysh.
Kur të rritem, unë dua të jem si ju, me energjinë tuaj dhe dëshirën tuaj për të jetuar, me aq shumë dashuri dhe gëzim që ju jepni të gjithëve përreth jush. Kjo është arsyeja pse të gjithë ju duam aq shumë, sepse ju jepni gjithçka për ne. Gëzoni një ditëlindje shumë të lumtur.
Me siguri atje në parajsë të gjithë festojnë ditëlindjen e gjyshit tim, këtu në tokë të gjithë ju mungojnë shumë dhe ju dëshirojmë një ditëlindje shumë të lumtur.
Gjyshi shpëtojnë pak nga qielli për të festuar së bashku ditëlindjen. Ju jeni gjithmonë i pranishëm në mendimet dhe zemrën time. Te dua Gezuar ditelindjen

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim
Më mungon gjithçka për ju gjyshin, dashurinë tuaj, fjalët tuaja, zemërimin tuaj, buzëqeshjen tuaj, butësinë tuaj ... Dhe sigurisht, festoni ditëlindjen me familjen tuaj. Zoti kujdeset për ju dhe ju mbroftë atje në parajsë.
Kur vdiq një copë e zemrës time, gjyshi vdiq gjithashtu, por unë ngushëllohem duke ditur që tani po pushoni në paqe pranë Zotit. Edhe pse sot ju jeni të sigurt për të festuar për ditëlindjen tuaj.
Mos mendoni se sepse nuk jeni më me ne, harrova ditëlindjen e gjyshit tuaj. Sot do të dolli për ju dhe për kujtesën e gjyshit tuaj të dashur.
Kujtimi juaj në mendjen time shoqërohet gjithmonë me një buzëqeshje të gjyshit, keni qenë një person aq i veçantë dhe i mirë sa më keni lënë vetëm momente të bukura për t’i kujtuar. Sot unë festoj ditëlindjen tuaj sikur të mos kishit lënë kurrë anën time.
Nuk ka ditë kur nuk mendoj se sa shumë ju dua dhe mënyrat e të qenit në gjendje të shqyej një buzëqeshje nga ju, qoftë imitues i gjyshit, se e di që ju bën të qeshni më shumë fuqi, ose të bëni fytyra qesharake. E dua kur kthehem në shtëpi dhe më pres me krahë të hapur. Te dua, gjysh. Gezuar ditelindjen Faleminderit që isha në jetën time.

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim
Në këtë të veçantë për të gjithë familjen, thjesht dua t'ju falënderoj për gjithçka që bëni gjithmonë për mua, gjysh, dhe t'ju them se ju dua me gjithë shpirt dhe zemrën time. Gezuar ditelindjen
Lus Zotin çdo herë, të lutem, më jep gëzimin që mund të kaloj një mijë vjet më shumë me ty, gjysh. Që kur isha fëmijë, ju më keni mësuar aq shumë gjëra që më shërbejnë çdo ditë dhe nga të cilat vazhdoj të mësoj. Te dua, gjysh. Ju gjithmonë do të jeni heroi im. Keni një ditëlindje të shkëlqyer.
Gëzuar ditëlindjen, gjysh. Ju keni qenë si babai për mua, dhe madje edhe si mik. Kjo është arsyeja pse unë ju besoj aq shumë, sepse nuk më gjykoni kurrë, por më mësoni të ngrihem pas çdo ditë. Në këtë ditë, unë thjesht dua t'i kërkoj Zotit që të kujdeset për ju dhe që vitet që ju jap janë si rëra e shkretëtirës.
Whatfarë lumturie e madhe mund të jetojë me të, gjyshi, dhe të shoh ty çdo ditë. Gëzimi im i madh është për shkak të mundësisë së Zotit për të festuar një vit tjetër pranë jush. Te dua, gjysh. Keni një ditë shumë të veçantë.
Qëllimi im në jetë është të jem si ti, gjyshi. Kjo është arsyeja pse, që kur isha fëmijë, gjithmonë ju kam imituar dhe kam ndjekur shembullin tuaj. Kur të arrij moshën tuaj, unë dua të jem një lloj, njeri i tërë, respektues për gjithçka, veçanërisht idetë tuaja, ashtu si ju, gjyshi. Sot dua të bëj haraç për faktin se jam udhëzuesi im dhe miku im. Te dua Gezuar ditelindjen

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim
Unë ngre kupën time për të dolli kokën e kësaj familje, gjyshin, i cili me mençurinë e tij të pafund dhe dashurinë e pakushtëzuar ka arritur gjithmonë të na mbajë bashkë. Shkaku i lumturisë sonë je ti. Gëzuar ditëlindjen, gjysh!
Të dua, gjyshi i zemrës sime. Le të dëgjohen nga Zoti të gjitha dëshirat e mira të të gjithë familjes dhe të përkthehen në buzëqeshjen tuaj. Këtë vit nuk do të arrij dot të arrij me kohë, kështu që ju kam borxh një përqafim të madh. Kur të arrij, kam edhe një surprizë që e di që do të duash. Bëni një ditë të mbarë dhe mos ndaloni së qeshuri, gjyshi. Te dua shume

🎁 Përshëndetje për ditëlindjen e gjyshit tim


Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim

Gëzuar ditëlindjen, gjysh! Whatfarë lumturie e madhe të jesh në gjendje të festosh një vit tjetër të jetës, në shëndet të mirë, me dashurinë e të gjithë atyre që janë përreth jush, por, mbi të gjitha, me hirin e Zotit.
Dua të ju falënderoj për gjithçka keni bërë për ne, gjyshi. Ti e di që unë të dua si baba, sepse gjithmonë e furnizove atë dashuri që më duhej aq shumë. Gëzuar ditëlindjen!
Gjyshi, ka ardhur koha që të hedhin qirinjtë, të cilat janë shumë pak sepse jeni akoma një djalë i vogël. Kërkoni për të gjitha dëshirat që ju vijnë në mendje, sepse Diosito është e gatshme t'i përmbushë ato.
Unë do të jem gjithmonë atje për ty, gjysh, të kujdesesh për ty, kështu që ti e di që të dua me gjithë zemër. Sidomos sot që ju festoni një vit tjetër të jetës, me jovialitet, të asaj gëzimi me të cilin na infektoni të gjithëve.
Më vjen shumë keq që nuk mund të jem me ju në këtë datë të rëndësishme, gjysh. Më vjen keq, nuk do të arrij të arrij me kohë. Por unë ju premtoj që, sapo të arrij, do t'ju shoh. Dhe ... kam një dhuratë për ju!
Gëzuar ditëlindjen gjyshit më të bukur dhe më të mirë në botë! Lus Zotin të kujdeset për ju dhe më lër të shijoj dashurinë dhe durimin tuaj përgjithmonë, gjyshi.
Të dy ditëlindjet në të njëjtën ditë, kështu që dua t'ju uroj një ditëlindje shumë të lumtur, gjyshër. Ti e di që je adhurimi im. Sot do të kemi një ditë të këndshme, kështu që përgatituni.
Ne kemi përgatitur njëmijë e një surprizë për ju, gjysh, sepse duam që ju të kuptoni se sa shumë ju duam dhe sa të rëndësishëm jeni për secilin anëtar të kësaj familje.

Frazat e ditëlindjes për gjyshin tim
Kam gëzimin të jem në gjendje të ndaj me ju këtë moment të veçantë, gjysh. Ju uroj më të mirën në botë sepse e meritoni, sepse jeni një person i jashtëzakonshëm.
I dashur gjysh, në këto pak rreshta dua t'ju shpreh se sa shumë keni për mua, përveç që ju uroj një ditëlindje shumë të lumtur. Ju meritoni më të mirën për të qenë udhëzuesi im në jetë, rehatia ime dhe këshilltari im i mençur.
Ju faleminderit gjyshi i dashur që keni qenë në anën time në të gjitha ato momente të vështira të adoleshencës time. Keni një ditëlindje të lumtur sot, dhe jeta mund t'ju mbushë me pasuri.
Për një gjysh të veçantë, të cilit i kam borxh gjithë dashurinë dhe respektin tim. Dhe si ju nuk do të ketë kurrë njeri. Gëzuar ditëlindjen për ju, dhe ata mund të jenë shumë, por shumë më tepër.
Për gjithçka që keni bërë për mua dhe madje edhe për qortimet si fëmijë, sot thjesht dua t'ju uroj një ditëlindje shumë të lumtur, gjyshi i ëmbël. Ju gjithmonë do të jeni për mua drita e ekzistencës sime.
Për ju, gjyshi i dashur që jeni bashkëpunëtori më besnik dhe më lini të kuptoj se çfarë është me të vërtetë e mirë. Ju uroj një ditëlindje të lumtur.
Gëzuar ditëlindjen, burrë i moshuar, kalofsh një kohë të shkëlqyeshme dhe shijoje dhuratat.
Ndihem mirënjohës që kam një gjysh si ju, dikë që ka besim, i cili di të më udhëzojë dhe të më drejtojë në momentet e mia të pasigurisë. Unë të dua me gjithë shpirt. Gëzuar ditëlindjen, gjysh.
Bëni një kohë të mirë, gjysh, në këtë ditë aq shumë të pritur nga të gjithë, sa që ata që ju duan ju kanë përgatitur një dhuratë shumë të veçantë. Gëzuar ditëlindjen, plak i zemrës sime.
Aq shumë që më keni dhënë dhe aq herë më keni këshilluar, se meritoni të gjitha të mirat në botë, kështu që tani, gjyshi i dashur, ju uroj një ditëlindje të lumtur plot gëzim dhe emocion. Te dua shume
Një ditëlindje e lumtur për gjyshin më të prerë në botë. Gëzuar ditëlindjen dhe ju merrni shumë, por shumë dhurata.
Të dua shumë, gjysh, sepse je ashtu siç je, për të na shoqëruar gjithmonë, sepse asnjëherë mos më ndalo të më japësh këshillat e nevojshme për të pasur një ditë të mirë dhe për tu kujdesur gjithmonë për familjen. Gëzuar ditëlindjen, dhe, natyrisht, vijnë shumë kohë të mira.
Për gjyshin tim të bukur me gjithë zemër, për të qenë ditëlindja e tij. Zoti ju bekoftë dhe do t'ju japë shumë vite të tjera të jetës. Te dua pergjithmone gjyshi.
Everydo ditë mësoj diçka të re nga ju dhe kurrë nuk lodhem të dëgjoj tregimet tuaja. Jam shumë e lumtur që jam nipi yt dhe jam pranë jush dhe do të jem në gjendje t'ju them se sa shumë ju dua. Gëzuar ditëlindjen!
Jam shumë krenar që mësoj nga ju, gjysh. Që nga fëmijëria kam nxitur më të mirën nga ju që të jem njeri i mirë, dhe çdo ditë vë në praktikë atë që më mësove. Te dua, gjysh. Bëni një ditëlindje të këndshme.
Ju dërgoj të gjitha përqafimet dhe puthjet e mia, gjyshi. Faleminderit që ishe gjyshi im i preferuar, sepse je kujdesur për mua pasi vetëm ti e di se si ta bëj, sepse më do dhe më koncepton shumë. Ju adhuroj! Gëzuar ditëlindjen dhe jetë të gjatë për ju.
Po ju shkruaj për t'ju uruar një ditëlindje të bukur, gjysh. Unë do të arrij në kohë për të festuar ashtu si duhet, prandaj më prit mua dhe përgatituni, që ne do të pushtojmë botën. Unë do të arrij shumë herët për t'ju zgjuar me mëngjes.
Gëzuar ditëlindjen GRANDFATHER +70 Mesazhe dhe Fraza Gëzuar ditëlindjen GRANDFATHER +70 Mesazhe dhe Fraza Reviewed by QuevedoWebs on January 10, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.