Sponsor

recent posts

▷ Ευτυχισμένη Γενέθλια Σύζυγος +90 Μηνύματα και Φράσεις με εικόνες

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου

🎂 Συγχαρητήρια για μια γυναίκα

Χρόνια πολλά, υπέροχη γυναίκα. Για να δείτε κάθε χρόνο να λάμψει τα μάτια σας μαζί μου και να μοιραστώ μαζί σας μια ζωή αγάπης και αγάπης, είμαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο. Σας εύχομαι για φέτος όλη την αγάπη και την ευτυχία που σας αξίζει. Σ 'αγαπώ, τη ζωή μου.

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει περάσει ένας άλλος χρόνος. Πόσο γρήγορα περνά ο χρόνος δίπλα σας! Και με κάνεις ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στη γη και κάθε μέρα αισθάνομαι πιο ερωτευμένος μαζί σου. Ελπίζω να συνεχίσουμε να γράψουμε μαζί πολλά κεφάλαια της ιστορίας μας. Χρόνια πολλά
Η αγάπη μου, ο χρόνος περνάει με πλήρη ταχύτητα δίπλα σου. Τώρα, που γιορτάζετε ένα άλλο έτος, δεν μπορώ να σταματήσω να θυμάμαι πόσο ευτυχισμένος προσπαθώ να κάνω κάθε ένα από αυτά ξεχωριστό. Φυσικά, είναι το ελάχιστο που αξίζετε επειδή το έχετε επιτύχει μαζί μου. Συγχαρητήρια!
Θυμάμαι ακόμα τα πρώτα γενέθλια που εορτάσαμε μαζί και πρέπει να σας πω ότι η αγάπη μου για σας έχει αυξηθεί από τότε. Υπάρχουν ήδη πολλές αναμνήσεις και πολλά άλλα που έχουμε αφήσει να ζήσουμε. Ευτυχισμένη επέτειος η αγάπη μου.
Ευτυχισμένα γενέθλια στην πιο σαγηνευτική, πιο αστεία, πιο εργατική και πιο ασθενή γυναίκα. Γιατί είναι η καλύτερη γυναίκα, μητέρα, φίλος και σύντροφος. Είστε η δύναμή μου, ο θησαυρός μου και το καθημερινό μου δώρο. Σας ευχαριστώ που με κάνατε μέρος της ζωής σας. Συγχαρητήρια!

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Αφήστε την ημέρα των γενεθλίων σας να γιορτάσετε μαζί σας το βραβείο της κοινής μας αγάπης. Τα πιο θαυμάσια δώρα απαλά στο φως της ομορφιάς σας, το πιο πολυσύχναστο πάρτι μπορεί ποτέ να φτάσει στη χαρά σας, δεν υπάρχει κέικ πιο εξαίσιο από την αγάπη και το πάθος που μου δίνετε κάθε μέρα. Συγχαρητήρια!
Αγάπη, σε αυτή την ιδιαίτερη μέρα, εύχομαι στον Θεό να σε ευλογεί και πάντα να φροντίζει για σένα και να σε κρατάει στο δρόμο του καλού. Σ 'αγαπώ και θέλω να έχεις τα καλύτερα γενέθλια της ζωής σου. Σας ευχαριστώ για το γεγονός ότι είστε όπως είστε, ένας τόσο καλός άνθρωπος, τόσο κατανοητός και υποστηρικτικός. Αξίζετε τη μεγαλύτερη ευτυχία στον κόσμο και όλες τις επιθυμίες σας γίνονται πραγματικότητα. Χρόνια πολλά, αγάπη μου!
Αγαπημένη σύζυγος, σήμερα είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα, γιατί γυρίζεις χρόνια. Κάθε γενέθλια είναι μια νέα εμπειρία που ξοδεύετε και θέλω να ξέρετε ότι με κάνει πολύ χαρούμενο που έχετε περάσει άλλο έτος ζωής και ότι μένετε τόσο χαρούμενοι και ενθουσιασμένοι για τη ζωή. Μου δίνετε όλη αυτή την ευχαρίστηση να ζήσετε και να μου δώσετε τη δύναμη να συνεχίσω να αγωνίζομαι. Σ 'αγαπώ και ευχόμαστε ότι αυτή τη μέρα θα βρείτε εκείνη την εσωτερική ειρήνη που επιθυμείτε.

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Χρόνια πολλά, αγάπη μου. Ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε τη χαρά να γιορτάσω και πάλι τα γενέθλια της γυναίκας της ζωής μου.
Γιορτάζοντας ένα ακόμα από τα γενέθλιά σας είναι μια μεγάλη χαρά για μένα. Ευτυχισμένα γενέθλια, η ζωή μου, μου δώσατε το καλύτερο δώρο όλων: την αγάπη σας.
Θέλω να ευχηθώ στην καλύτερη γυναίκα του κόσμου, προφανώς μιλάω για δικά μου, έχουν μεγάλα γενέθλια, υπόσχομαι επίσης, ή, μάλλον, διορθώνω την υπόσχεσή μου, την ημέρα που παντρευτήκαμε και θα σας χαλάσω, και να σας κάνει την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο, κάθε μέρα που έχω αφήσει τη ζωή.
Happy αγάπη γενεθλίων για τη ζωή μου. Όχι μόνο είστε η γυναίκα μου, αλλά και εσείς είστε ο συνεργάτης μου, ο φίλος μου, ο εραστής μου και ολόκληρος ο κόσμος μου. Με κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο, κάθε μέρα της ζωής μου. Δεν γνωρίζεις πόσο σε αγαπώ. Ελπίζω ότι τα γενέθλια αυτά θα υπερβούν αυτά του περασμένου έτους.

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Είναι πάντα χαρά να βρίσκεστε δίπλα σας, η αγάπη μου, η διαβίωση μαζί σας δεν έχει καμία σύγκριση. Είμαι πάντα έκπληκτος να σκέφτομαι την τύχη που έπρεπε να σας συναντήσω και να κερδίσετε την καρδιά σας και σήμερα ότι είναι τα γενέθλιά σας δεν υπάρχει αρκετό δώρο για να σας ευχαριστήσω που είστε γυναίκα μου. Θα προσπαθήσω να κάνω ακόμα πιο ξεχωριστό σήμερα και να δω στο πρόσωπό σας το χαμόγελο που με κάνει να αγαπώ τόσο πολύ. Σ 'αγαπώ, χαρούμενα γενέθλια.
Για μια θαυμάσια σύζυγο, σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα. Ευλογώ τη μέρα που γεννηθήκατε επειδή ήσασταν προορισμένος για μένα, είμαι τόσο χαρούμενος σε αυτόν τον κόσμο δίπλα σας και σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια για τα γενέθλιά σας, τη γυναίκα μου.
Μου έκανε τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο συμφωνώντας να παντρευτείς. Σήμερα η ώρα έχει περάσει και μένουμε ενωμένοι Θέλω να σου πω ότι σε αγαπώ, ότι είσαι πάντα για μένα και ότι σε μια μέρα τόσο ξεχωριστή όσο σήμερα, που κάνεις χρόνια, σου εύχομαι όλη την ευτυχία στον κόσμο, την αγάπη και θα συνεισφέρω σε αυτήν, πάντα , επειδή το γέλιο σας είναι μια ευλογία στη ζωή μου και στην καρδιά μου. Ευτυχισμένη μέρα, αγαπητή γυναίκα.
Η συνύπαρξη των προσκυνημάτων μας ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε, την αγάπη μου. Κάθε μέρα που περνάω δίπλα σας είναι πιο όμορφη από την προηγούμενη και πάντα μαθαίνω από τη σοφία σου, τον τρόπο που κάνεις τα πράγματα και το χαμόγελο στον κόσμο. Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου, αγαπητοί μου, και θέλω να το γιορτάσω με χαρά, με αγάπη και με την ελπίδα ότι μαζί θα γιορτάσουμε πολλά περισσότερα από τα γενέθλιά σας. Χρόνια πολλά, αγάπη μου. Σ 'αγαπώ
Σήμερα είναι τα γενέθλιά σας, η αγάπη και δεν μπορώ να είμαι πιο ευγνώμων στον Θεό γιατί σας έδωσε ένα άλλο έτος ζωής και για να επιτρέψω σε εμένα να το γιορτάσω από κοντά σας. Έχω ήδη το δώρο σας, ένα ελάχιστο δώρο αν το συγκρίνω μαζί σας, τον ουρανό μου, γιατί αυτό που σας δίνω δεν θα είναι ποτέ αρκετό με αυτό που είσαι για μένα. Ευτυχισμένη μέρα, πολύτιμη που είστε πολύ χαρούμενοι.
Το να παντρευτείτε ήταν μια επιτυχία που ποτέ δεν θα επαναλάβω. Σ 'αγαπώ, σύζυγος, σε αγαπώ τόσο πολύ που απλά αρχίζοντας να λέτε χαρούμενα γενέθλια σε σας, η φωνή μου σπάζει με χαρά και συγκίνηση. Αυτή η μέρα θα είναι πολύ ξεχωριστή, διότι δίπλα στο δώρο που έχω ετοιμάσει για σας, θα σας δώσω επίσης αρκετά δείγματα της αγάπης που νιώθω για σας. Χρόνια πολλά!
Κάθε μέρα της ζωής μου, κοιτάζω στον παράδεισο και ευχαριστώ τον Θεό, ότι σε γνωρίζω και ότι είσαι η γυναίκα μου. Δεν ξέρω πολύ καλά τι έχετε δει σε μένα για να με διαλέξετε ως συνεργάτη σας, γνωρίζω μόνο ότι η ζωή μου έχει βελτιωθεί σε όλες τις πτυχές, από τότε που εισήλθε. Ευτυχώς γενέθλια η βασίλισσα μου.
Είναι κάτι τέτοιο που μπορεί να εκφραστεί μόνο με πράξεις. Ως εκ τούτου, σήμερα, στα γενέθλιά σας, θα προσπαθήσω δύο φορές περισσότερο από μια κανονική ημέρα, για να σας κάνει να αισθανθείτε και να γνωρίζετε όλη την αγάπη που τρέχει στις φλέβες μου για σας. Συγχαρητήρια αγάπη για τη ζωή μου, είσαι η καλύτερη γυναίκα στον γαλαξία, θα σιγουρευτώ ότι έχετε ένα καταπληκτικό χρόνο σήμερα και για πάντα.
Η αγαπημένη μου, από τη συνάντησή σου, συνειδητοποίησα ότι είσαι μια πολύ ιδιαίτερη γυναίκα επειδή η εταιρεία σου με έκανε να νιώθω πολύ καλά. Κάθε μέρα ερωτεύομαι περισσότερο και θέλω να σας πω ότι η αγάπη μεταξύ των δύο μας δεν θα τελειώσει ποτέ. Σας ευχόμαστε όλη την ευτυχία στον κόσμο αυτήν την ημέρα, έχετε μια ευτυχισμένη γενέθλια.
Αρχίζω να σκέφτομαι τι θα ήμουν μόνο αν δεν είχα την αγάπη σας. Είστε η γυναίκα που επέλεξα να είναι ο σύντροφός μου. Σας ευχαριστώ που βρίσκεστε δίπλα μου και κάνοντάς μου πιο ευτυχισμένη κάθε μέρα. Έχετε μια μεγάλη γενέθλια. Σ 'αγαπώ την όμορφη γυναίκα μου.

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Η όμορφη γυναίκα μου εκείνη την ημέρα που γιορτάζεις τον ονοματικό σου θέλω να σου δώσω ένα θαυμάσιο δώρο: την αιώνια αγάπη μου. Θέλω να ξέρετε ότι αισθάνομαι τον πιο τυχερό άνθρωπο στον κόσμο επειδή είμαι κουρασμένος από εσάς.
Αγάπη της ζωής μου σήμερα, την ημέρα των γενεθλίων σας, θέλω να σας δώσω το πιο πολύτιμο πράγμα που έχω: την καρδιά μου και την ψυχή μου εντελώς για σας. Μην ξεχνάτε ότι πάντα μπορείτε να υπολογίζετε στην υποστήριξή μου, στην εταιρεία μου, στην αγάπη μου, στην κατανόησή μου και με όλη μου την αγάπη. Συγχαρητήρια μου αγάπη μου.
Όλη η αγάπη μου είναι για σένα, αγαπητή σου γυναίκα, και ζητώ από τον Επουράνιο Πατέρα μας να ευλογεί τον γάμο μας με πολλές ημέρες ειρήνης, ηρεμίας, ευημερίας και ευτυχίας. Έχετε πολύ, πολύ χαρούμενα γενέθλια.
Θα ήθελα να είμαι δίπλα σας για να γιορτάσω τα γενέθλιά σας όπως την αξίζετε, αλλά παρά την απόσταση, θέλω να σας πω ότι σας αγαπώ με όλη την καρδιά μου και σας στέλνω χιλιάδες φιλιά και αγκαλιές που μπορείτε να αισθανθείτε εάν κλείσω τα μάτια μου. Happy αγάπη γενεθλίων για τη ζωή μου.
Ένας από τους κύριους σκοπούς μου στη ζωή μου είναι να κάνω όλες τις ημέρες σας γεμάτες ευτυχία. Σας ευχαριστώ για όλη την αγάπη, την αγάπη και την αγάπη που μου δείχνετε κάθε μέρα, είστε η αγάπη της ζωής μου και αισθάνομαι τον πιο τυχερό άνθρωπο στον κόσμο για να σας έχει ως σύζυγος. Έχετε μια ευτυχισμένη και υπέροχη γενέθλια.
Μου λείπει να είμαι δίπλα σου, να σε αγκαλιάσω και να σε φιλήσω να σε ευχηθώ σε γενέθλια. Ανυπομονώ για την ημέρα που βρίσκεστε πίσω για να μπορέσετε να σας δώσω όλη την αγάπη που έχω για εσάς. Έχετε μια μεγάλη ευτυχισμένη γενέθλια.
Μία από τις ημέρες που περιμένω περισσότερο κατά τη διάρκεια του έτους είναι τα γενέθλιά σας, καθώς αυτή την ημέρα γιορτάζουμε ένα άλλο έτος από την άφιξη αυτού του κόσμου της πιο γλυκιάς, όμορφης και υπέροχης γυναίκας που υπάρχει. Σ 'αγαπώ με όλη σου την καρδιά και σου εύχομαι ένα ευτυχισμένο έτος.
Σήμερα δεν θέλω να σας δω από τον καναπέ ή το κρεβάτι, μέχρι να έρθει η ώρα για οικογενειακό δείπνο. Είναι τα γενέθλιά σας και το δίκαιο είναι ότι όλοι σας βοηθούμε με τόσα πράγματα που πρέπει να κάνετε. Ρωτήστε μας τι θέλετε, η γυναίκα αγαπά τη δική μου. Οι επιθυμίες σας είναι οι εντολές μου, η αγάπη μου.
Όποιος σας βλέπει να πηγαίνετε, συνειδητοποιεί ότι καθώς περνούν τα χρόνια, γίνεστε πιο όμορφα και λαμπερά την αγάπη μου. Ξέρω ότι δεν σας αρέσει να γυρίζετε χρόνια, αλλά για μένα είναι μια μεγάλη ευκαιρία να μπορέσετε να οργανώσετε κάτι το ιδιαίτερο, που σας κάνει να ερωτευτείτε ακόμα περισσότερο. Είστε μια καταπληκτική σύζυγος και μια υποδειγματική μητέρα, σας ευχαριστούμε για το φωτισμό του δρόμου μας με το φως σας, την ευτυχισμένη αγάπη γενεθλίων.

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Είστε μια εκπληκτική γυναίκα? Ως εκ τούτου, η παντρεμένη σας ήταν η καλύτερη απόφαση που έκανα στη ζωή μου. Πολύ χαρούμενα γενέθλια, σ 'αγαπώ περισσότερο κάθε μέρα.
Ο Θεός με ευλογεί με ένα άλλο έτος δίπλα σας, ένα άλλο έτος γιορτάζουμε τα γενέθλιά σας. Σας ευχαριστώ για την υπάρχουσα, την αγάπη μου, είστε ο λόγος για τον οποίο είμαι ευτυχής. Χρόνια πολλά!
Βλέπω ένα ακόμα έτος των γενεθλίων σας και το γιορτάζω με ευχαριστίες. Γιατί έχετε εδώ μαζί μου, επειδή έχετε την αγάπη σας, γιατί παραμένουμε ένα και επειδή σήμερα σας αγαπώ περισσότερο από ποτέ. Χρόνια πολλά, αγάπη μου.

Messages Μηνύματα γενεθλίων για σύζυγο


Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου

Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα, γιατί είναι τα γενέθλια της αγαπημένης μου γυναίκας, της γυναίκας της ζωής μου που αγαπώ τόσο πολύ και της οποίας θα αγαπήσω όλη μου τη ζωή, θέλω να έχεις μια θαυμάσια μέρα, ότι είσαι πολύ ευχαριστημένος με ό, τι ο άνθρωπος που σε αγαπάει περισσότερο στη ζωή, έχει προετοιμάσει, να δώσει μια όμορφη έκπληξη στη γυναίκα που σημαίνει τα πάντα γι 'αυτόν, ελπίζω να σας εκπλήξω την αγάπη μου, σ' αγαπώ, και έχω κάνει ό, τι είναι δυνατό για να σας κάνει την πιο ευτυχισμένη γυναίκα την ημέρα σας, υπέροχο από όλα, είναι η ημέρα που γεννήθηκε μια όμορφη γυναίκα, η γυναίκα μου. Σ 'αγαπώ
Κάθε μέρα αισθάνομαι πιο πεπεισμένος ότι δεν έκανα λάθος να σας επιλέξω, ως σύντροφος της ζωής μου, ως η μητέρα των όμορφων παιδιών που μου έδωσες, είσαι μια θαυμάσια γυναίκα και ξέρετε ότι σε αγαπώ και ότι σε όλο και περισσότερο λατρεύω . Αισθάνομαι πολύ υπερήφανος που είμαι ο σύζυγός σας, ο άνθρωπος που αφιερώνετε όλο τον χρόνο σας, να τον βλέπετε να μεγαλώνει καθημερινά και να τον βλέπω να αναδύεται, εγείρω για σας και τα παιδιά μου και θέλω να σας πω ότι θα σε αγαπώ όλη μου τη ζωή. Ευτυχώς γενέθλια την αγάπη μου.
Μεγάλη αγάπη μου, θυμάμαι σαν να ήταν χθες εκείνη την εποχή που συναντήσαμε και ήμουν ευτυχής να δω πόσο όμορφη, γλυκιά και ευγενική είσαι. Ήταν σαν μια συντριβή στο Cupid στα βάθη της καρδιάς μου και από τότε όλη μου η αγάπη είναι δική σου. Σήμερα είναι τα γενέθλιά σας και θέλω να σας συγχαρώ, να σας χαλάσω πολλά και να σας υποσχεθώ για άλλη μια φορά ότι θα κάνω τα πάντα για να φτιάξω την πιο ευτυχισμένη γυναίκα σε ολόκληρο τον κόσμο. Ευτυχώς γενέθλια την αγάπη μου.

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Μια μέρα σαν σήμερα ήρθες σε αυτόν τον κόσμο για να φέρεις χαρά και ευτυχία σε εκείνους που σε αγαπούν τόσο πολύ. Δεν μπορώ να φανταστώ ποια θα ήταν η ζωή μου αν δεν ήσαστε εδώ και γι 'αυτό αισθάνομαι τόσο τυχερός που σας έχω ως σύζυγο και σύντροφο και την ημέρα των γενεθλίων σας θα ήθελα να σας ευχηθώ χιλιάδες χίλια συγχαρητήρια. Σ 'αγαπώ με όλη σου την καρδιά.
Η αγάπη της ζωής μου, σήμερα είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα για εμάς γιατί αυτά τα γενέθλια. Σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια και σας παραχωρώ όλη μου την αγάπη, το σεβασμό μου, την εταιρεία μου, την κατανόησή μου και ολόκληρη την ύπαρξή μου. Είστε η βασίλισσα της καρδιάς και θα αγωνιστώ για την ευτυχία σας κάθε μέρα της ζωής μου.
Ευτυχώς γενέθλια την αγάπη μου. Σήμερα σε αυτή την ξεχωριστή ημέρα ζητώ από τον Θεό με όλη μου την ψυχή να σας δώσει πολλή υγεία και να περάσετε πολλά ακόμα χρόνια για να ζήσετε την ευτυχία που μας δίνει η αγάπη μας.
Σήμερα είναι τα γενέθλιά σας και αυτό που θα ήθελα περισσότερο σε όλο τον κόσμο είναι να βρίσκεστε δίπλα σας για να σας δώσω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα τεράστιο φιλί που σας εύχεται ένα ευχάριστο onomastic. Αλλά παρόλο που είμαστε πολύ μακριά θέλω να ξέρετε ότι η καρδιά μου είναι πάντα μαζί σας. Συγχαρητήρια πολλά σε αυτή την ξεχωριστή ημέρα.
Μερικές φορές νομίζω ότι έχω σταλεί σε αυτόν τον κόσμο για να βρω την ευτυχία από την πλευρά σας. Είστε μια υπέροχη γυναίκα, όπως και καμία άλλη σε ολόκληρο τον κόσμο και αισθάνομαι πολύ ευτυχής να έχω την αγάπη σας. Θέλω να ξέρετε ότι η καρδιά μου είναι μαζί σας για όλη την αιωνιότητα. Σ 'αγαπώ και σου εύχομαι μια ευτυχισμένη γενέθλια τη ζωή μου.

Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χρειάζομαι και ακόμα περισσότερο σε μια ημέρα όπως αυτή, που είναι τα γενέθλιά σας. Αλλά ξέρω ότι θα επιστρέψει σύντομα και θα μπορέσουμε να συναντηθούμε ξανά για να μοιραστούμε όλη την αγάπη και την αγάπη μας και να ζήσουμε μαζί πολλές άλλες στιγμές. Συγχαρητήρια για τα γενέθλιά σας, σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά.
Μία από τις αγαπημένες μου μέρες όλο το χρόνο είναι τα γενέθλιά σας, γιατί αυτή τη μέρα γιορτάζουμε ότι μια υπέροχη και όμορφη γυναίκα που είναι ο λόγος της ευτυχίας μου ήρθε σε αυτόν τον κόσμο. Σε αυτή την ξεχωριστή μέρα θα σας χαλάσω όπως ποτέ πριν και θα σας κάνει να νιώσετε πολύ χαρούμενος. Αξίζετε αυτό και πολλά άλλα πράγματα. Σ 'αγαπώ και σου εύχομαι ένα ευτυχές γενέθλιο.
Η αγάπη μου, η αγαπημένη μου γυναίκα, τα ευτυχισμένα γενέθλιά μου, η αγάπη, είσαι άγια, πόσο όμορφη, ο Θεός σου δίνει ένα ακόμα έτος ζωής, ένα άλλο χρόνο δίπλα μου, με κάνει ευτυχισμένη, αγάπη μου θέλω να σου κρύψω σήμερα περισσότερο από το συνηθισμένο Λοιπόν, σήμερα είστε κάτι περισσότερο από μια βασίλισσα, έτσι μπορείτε να ζητήσετε οτιδήποτε θέλω να είμαι ο δικός σου σήμερα και είμαι πρόθυμος να την κρύψω περισσότερο από το συνηθισμένο και να της παραχωρήσω τα πάντα, γι 'αυτό ζητήστε εδώ ότι είναι η ιδιοφυΐα της λάμπας Υπέροχο, αγαπώ αγαπάς που έχεις μια ωραία μέρα.
Η όμορφη κυρία μου, η αγάπη της ζωής μου, τα ευτυχισμένα γενέθλιά μου, η βασίλισσα μου, η αγαπημένη μου γυναίκα, με κάνει τόσο ευτυχισμένη να είμαι ο σύζυγός σου, να είσαι κακό σου, το μωρό σου, επειδή είσαι τόσο καλός για μένα που με έχεις χαλάσει. Εγώ που σας χαλάει και σας καταπιούν όλη την ημέρα, ελπίζω να σας αρέσουν τα τριαντάφυλλα που σας αγόρασα με τόση αγάπη και προετοιμάζω το δείπνο απόψε και είναι και για τους δυο μας και μόνο, επειδή είμαι πολύ εγωιστής με τη μικρή μου γυναίκα, και θέλω όλα για τη δική μου, αγαπώ αγαπάς, ευτυχισμένη μέρα.
Η αγάπη μου, από την πρώτη φορά που σε είδε, ήξερα ότι είχα συναντήσει τη γυναίκα που θα γεμίσει τη ζωή μου για πάντα. Ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι θα ερωτευόμουν με σας. Θέλω να έχετε πολύ χαρούμενα γενέθλια, σας υπόσχομαι να φέρετε την καλύτερη ημέρα του χρόνου για εσάς. Συγχαρητήρια αγάπη.
Δεν μπορώ να φανταστώ χωρίς εσένα, αν δεν είχε γεννηθεί και δεν σε γνώριζες, νομίζω ότι δεν θα μπορούσα ποτέ να βρω ευτυχία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλω να γιορτάσω αυτήν την ημέρα πολύ περισσότερο από ό, τι εσύ, επειδή μια μέρα σαν σήμερα γεννήθηκε η ευτυχία μου. Σ 'αγαπώ, αγάπη μου
Σήμερα την ημέρα των γενεθλίων σας, το πιο πολύτιμο πράγμα που μπορώ να σας δώσω είναι όλη μου η αγάπη και η ύπαρξή μου. Θέλω να ξέρετε ότι θα είμαι πάντα δίπλα σας για να σας κάνει ευτυχισμένους, να σας υποστηρίξω, να σας συνοδεύσω σε καλές στιγμές και σε δύσκολες στιγμές. Ελπίζω ότι αυτή η μέρα είναι πολύ ξεχωριστή. Χρόνια πολλά, αγάπη μου.
Σ 'αγαπώ και πάντα θα το κάνω, την αγάπη μου. Πάντα ζητώ από τον Θεό να μου δώσει τα απαραίτητα εργαλεία για να σας κάνει την πιο ευτυχισμένη γυναίκα γιατί το αξίζετε. Ευτυχισμένη γενέθλια τη ζωή μου.
Είμαι πολύ λυπηρό που δεν μπορώ να είμαι δίπλα σας και δεν μπορώ να σε φιλήσω και να σε αγκαλιάσω για τα γενέθλιά σου. Ξέρετε ότι σε αγαπώ με όλη σου την ψυχή και ότι δεν είμαστε μαζί δεν σημαίνει ότι δεν σταματώ να σκέφτομαι για σένα για ένα δευτερόλεπτο. Σας εύχομαι μια πολύ χαρούμενη μέρα, σε αγαπώ.
Έχω ξεκινήσει να σας κάνει την πιο ευτυχισμένη γυναίκα όλων. Συχνά δεν μπορώ να πιστέψω στην τύχη που είχα για να σας συναντήσω, αφού με δεχτήκατε ως σύζυγό σας, είναι μια θαυμάσια γυναίκα, αισθάνομαι πολύ χαρούμενη. Σ 'αγαπώ, αγάπη μου. Χρόνια πολλά
Σ 'αγαπώ, αγάπη μου Χρειάζομαι πραγματικά και ξέρετε ότι πάντα μπορείτε να υπολογίζετε σε μένα ανά πάσα στιγμή. Δεν βλέπω τις ώρες να σε δω ξανά για να σου δώσω όλη την αγάπη που έχω για σένα. Εύχομαι να έχετε όμορφα γενέθλια.

🎁 Λέξεις γενεθλίων για τη γυναίκα μου


Φράσεις γενεθλίων για τη σύζυγό μου

Πάντα στα γενέθλιά σου, με πλημμυρίζει μια μεγάλη ευτυχία, είναι επειδή είναι η ημέρα που γεννήθηκε η πιο υπέροχη γυναίκα για να με κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο από όλους. Είστε το πιο ξεχωριστό πράγμα στη ζωή μου και ελπίζω να είμαι ο σύζυγος που σας αξίζει. Σ 'αγαπώ, αγάπη μου Χρόνια πολλά
Η αγάπη μου, τα ευτυχισμένα γενέθλια, σ 'αγαπώ και θα σε αγαπώ όλη μου τη ζωή, θέλω να είσαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στη Γη, σε αυτή την όμορφη μέρα που γεννήθηκες, ευχαριστώ που είσαι γυναίκα μου, ευχαριστώ για τόση αγάπη που μας δίνετε. Σ 'αγαπώ πάρα πολύ και θα είναι για πάντα.
Σας ευχαριστώ που συμφωνήσατε να μοιραστείτε τη ζωή σας μαζί μου, γιατί μου έδωσε τη χαρά της αγάπης σας. Σας υπόσχομαι να σας κάνω ευτυχισμένη κάθε μέρα, αυτή η υπόσχεση είναι το δώρο που σας προσφέρω σήμερα. Χρόνια πολλά
Ο Θεός να σας ευλογεί και να μου επιτρέψετε να συνεχίσω να φροντίζω εσένα, να συνεχίσεις να σε ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ για αυτά τα νέα γενέθλια και για αυτό το νέο έτος στη ζωή σας, την αγάπη μου. Χρόνια πολλά
Παρά όλα τα χρόνια που πέρασα, σας αγαπώ ακόμα με την ίδια ένταση και συνεχίζετε να γιορτάζετε κάθε ένα από τα γενέθλιά σας σαν να ήταν θαύμα. Σ 'αγαπώ, χαρούμενα γενέθλια.
Για την ωραιότερη γυναίκα, για τη γυναίκα της ζωής μου, για εσένα, τη γυναίκα μου, χαρούμενα γενέθλια. Ο Θεός να σας ευλογεί και να μου επιτρέψετε να συνεχίσω να απολαμβάνω την επιχείρησή σας.
Σας εύχομαι μια μακρά ζωή δίπλα μου, πολλά γενέθλια μαζί, στα οποία μπορούμε να γιορτάσουμε όχι μόνο ότι γιορτάζετε ένα άλλο έτος αλλά και την αγάπη μας και την ευτυχία μας. Σ 'αγαπώ, χαρούμενα γενέθλια.
Πάντα ονειρευόμουν να βρω μια γυναίκα αντάξια να μοιράζεται τη ζωή μαζί μου, αλλά εσύ, αγαπάς, ξεπέρασες όλες τις προσδοκίες μου. Σ 'αγαπώ και θα κάνω σήμερα ένα ειδικό που δεν μπορείς ποτέ να ξεχάσεις. Χρόνια πολλά
Συγχαρητήρια στον μικρό μου θησαυρό, δεν ξέρετε πόσο υπερήφανος αισθάνομαι για σας. Είστε ένας υπέροχος άνθρωπος που έφερε φως στη ζωή μου. Θέλω να ξέρετε ότι σας εύχομαι το καλύτερο της ζωής όχι μόνο σήμερα, αλλά πάντα. Είμαι βέβαιος ότι ο Κύριος έχει όμορφα πράγματα για σας και το πιο όμορφο πράγμα είναι ότι θα είμαι δίπλα σας. Ευτυχισμένη μέρα
Αυτή είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα στη ζωή σας, την αγάπη μου και για όλα όσα σ 'αγαπώ, είναι επίσης για μένα. Γιορτάζοντας στο πλευρό σας τα γενέθλιά σας είναι ένα δώρο που μου έδωσε η ζωή και που ευχαριστώ με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου. Μερικές φορές αρχίζω να σκέφτομαι ότι έκανα να αξίζουν έναν άνθρωπο όπως εσύ στον κόσμο μου. Ο Θεός να ευλογεί τη μεγάλη αγάπη που έχουμε και που μας κρατάει μαζί για πάντα. Συγχαρητήρια και συναντήστε πολλά άλλα.
Ξέρω ότι κάθε μέρα σας λέω πόσο σ 'αγαπώ, αλλά αυτή τη φορά είστε ηλικίας ενός έτους, θέλω να σας πω ότι από τη μέρα που σας γνώρισα, ο κόσμος μου άλλαξε για πάντα. Τώρα χαμογελάω, πιστεύω στην ευτυχία, στην αγάπη και πολλά άλλα. Σας ευχαριστώ για τη ζωή μου που μου έδωσε έναν κόσμο χαράς και πολλά άλλα. Έχετε μια ευτυχισμένη μέρα. Σ 'αγαπώ
Απόψε, ο όμορφος μου μικρός θησαυρός, θα σηκώσω το ποτήρι μου και θα κάνω τοστ στο πιο σημαντικό πρόσωπο της ζωής μου που είσαι εσύ. Θα ζητήσω από τα αστέρια να προστατεύουν πάντα το όνειρό σας και οι άγγελοι να μην σας αφήσουν ποτέ. Θέλω να είσαι πολύ χαρούμενος και ότι τίποτα και κανένας δεν θα σου κόψει τα όνειρά σου επειδή αξίζεις μια ζωή γεμάτη από χαρές. Με όλη μου την αγάπη, σας εύχομαι ευτυχισμένη μέρα.
Αγάπη, σταματήστε να σκέφτεστε ότι ένα ακόμα γενέθλια είναι ίσο με το γήρας, ένα ακόμη έτος είναι ίσο με τη σοφία και, επιπλέον, με τα χρόνια που παίρνετε καλύτερα, την αγάπη μου. Χρόνια πολλά
Η αγάπη, αφού σας ξέρω, έχετε γεμίσει τη ζωή μου με ψευδαίσθηση, αγάπη και τρυφερότητα. Σήμερα, αυτό είναι τα γενέθλιά σας, θέλω να πολλαπλασιάσω όλα όσα μου δίνετε και να φτιάξετε αυτά τα γενέθλια που δεν μπορείτε να ξεχάσετε. Χρόνια πολλά!
Αισθάνομαι πολύ τυχερός ότι μοιράζεστε τη ζωή σας μαζί μου για ένα ακόμη έτος. Σήμερα, αυτό είναι τα γενέθλιά σου, θυμάμαι για άλλη μια φορά πόσο σε αγαπώ. Χρόνια πολλά, αγάπη.
Για μένα, τα γενέθλιά σας είναι μια πολύ σημαντική ημερομηνία, είναι η υπενθύμιση ότι υπάρχουν και ότι είμαι τυχερός που είμαι ο σύζυγός σας. Happy birthday, η ζωή μου σ 'αγαπώ περισσότερο από ποτέ.
Βασίλισσα, σήμερα είναι τα γενέθλιά σου και σας εύχομαι ευτυχισμένη μέρα. Ζητώ από τον Θεό να σας αναγκάσει να συνεχίσετε να αγωνίζεστε για τα όνειρά σας, να σας χαρίζουμε υγεία και να σας κρατάμε πάντα ασφαλείς. Είστε όλη η ζωή μου και θέλω να είστε χαρούμενοι. Σ 'αγαπώ με όλη μου την ύπαρξη και ευχαριστώ τη ζωή που μας επιτρέπει να είμαστε μαζί. Χρόνια πολλά, αγάπη μου!
Ξέρω ότι τα γενέθλια είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής σας, επειδή οι γονείς σας έκαναν πάντα τα γενέθλιά σας πραγματικά ξεχωριστά. Για αυτό το λόγο θέλω να είναι αυτά τα γενέθλια ένα από αυτά που δεν ξεχνάς ποτέ. Ποτέ δεν μπορώ να ταιριάξω τις ευχάριστες στιγμές που περάσατε με τους γονείς σας, αλλά τουλάχιστον θα το κάνω μια πολύ χαρούμενη μέρα. Σ 'αγαπώ και πάντα θέλω να είσαι ήρεμος και χαμογελαστός. Αξίζετε το καλύτερο στον κόσμο για να είστε τόσο υπέροχο πρόσωπο.
Δεν θέλατε ποτέ να γιορτάσετε γενέθλια, επειδή λέτε ότι μόνο σας υπενθυμίζει ότι η ζωή τελειώνει. Σήμερα θα γιορτάσουμε τα γενέθλιά σας και θα γιορτάσουμε γιατί ο Θεός σας επέτρεψε να είστε ένα ακόμη έτος ζωντανό και σε καλή υγεία. Θα δείτε ότι θα είναι μια μεγάλη ημέρα και ότι η ευτυχία δεν θα φτάσει σε μας στο σώμα. Σ 'αγαπώ και θέλω να είσαι πολύ χαρούμενος και χαρούμενος.
Ευτυχισμένα γενέθλια, μωρό! Είσαι η ζωή μου, είσαι η αγάπη μου, είσαι η δύναμή μου, είσαι το πάθος μου, είσαι ο ουρανός μου, είσαι η βασίλισσα μου, είσαι η πηγή της εξουσίας και της έμπνευσής μου. Εύχομαι αυτή η μέρα να είναι μια αξέχαστη στιγμή και ο Θεός να σας ευλογεί με τη χάρη του. Σ 'αγαπώ, όμορφη!
Η ζωή γίνεται για τη θάλασσα, να είναι ευτυχισμένη, να ονειρεύεται και να αγωνίζεται για την ευτυχία μας. Σε αυτή την ξεχωριστή μέρα, θα ήθελα να γίνουν αληθινά όλα τα όνειρά σας και να βρείτε πλήρη ευτυχία. Σ 'αγαπώ και πάντα θα βρίσκομαι δίπλα σου για να σε υποστηρίζω, την αγάπη μου. Σας ευχαριστώ που είστε μια εξαιρετική γυναίκα και ότι με αγαπάτε τόσο πολύ. Χρόνια πολλά, η ζωή μου!
▷ Ευτυχισμένη Γενέθλια Σύζυγος +90 Μηνύματα και Φράσεις με εικόνες ▷ Ευτυχισμένη Γενέθλια Σύζυγος +90 Μηνύματα και Φράσεις με εικόνες Reviewed by QuevedoWebs on April 04, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.