Sponsor

recent posts

▷ Αδελφή Happy Birthday +130 Μηνύματα και φράσεις

Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου

Messages Μηνύματα γενεθλίων για την αδελφή μου

Οι πιο αναμενόμενες ημέρες όλο το χρόνο είναι τα γενέθλια των αγαπημένων μας, καθώς και σήμερα ότι γιορτάζετε ένα άλλο έτος αγαπημένης ζωής της αδελφής. Νιώθω πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της οικογένειας και είχα συναντήσει ένα πρόσωπο τόσο ξεχωριστό όσο εσύ. Είστε μια καλή γυναίκα και αξίζετε όλη την ευτυχία στον κόσμο. Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά, έχετε υπέροχα γενέθλια.

Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου
Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου

Είναι πολύ ωραίο να είσαι στην οικογένεια για να γιορτάσεις ένα γεγονός τόσο σημαντικό όσο τα γενέθλιά σου. Είναι μεγάλη ευλογία να έχουμε μια αδελφή σαν εσένα, γιατί πάντα ήσαστε πολύ ευγενής και κατανοητή μαζί μου σε σημείο που έχουμε γίνει αδιάσπαστοι φίλοι. Σας εύχομαι το καλύτερο σήμερα και πάντα.
Περισσότερο από μια αδελφή και σου θεωρώ αδερφή. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ την Anita και σας εύχομαι το καλύτερο σήμερα. Συγχαρητήρια για το ονοαστικό σας.
Έχετε μια ωραία γενέθλια αγαπητή αδελφή-σε-δικαίου. Είστε ένας σπουδαίος άνθρωπος και από τότε που σας γνώρισα και μου προσφέρατε την ειλικρινή σας φιλία. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ.
Ελπίζω ότι όλα τα όνειρά σας θα γίνουν πραγματικότητα, είστε εξαιρετική αδελφή και πραγματικά αισθάνομαι πολύ ευτυχής που συμμετέχω στην οικογένειά σας. Συγχαρητήρια για τα γενέθλιά σας.
Όχι μόνο είστε σύζυγος του αδελφού μου, είστε επίσης ένας μεγάλος φίλος. Σας εύχομαι το καλύτερο σήμερα ότι έχετε ένα ακόμα έτος ζωής και ο Θεός μπορεί πάντα να σας φροντίσει.
Όντας αδελφή σε ένα πρόσωπο τόσο ωραία όσο είστε πραγματικά μια μεγάλη ευλογία. Έχετε ωραία γενέθλια και δείτε όλες τις επιθυμίες σας εκπληρωμένες.

Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου
 Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου
Έχετε πολλή διασκέδαση αγαπητή αδελφή-σε-δικαίου, γιορτάστε στο έπακρο ότι είστε πλέον ηλικίας. May η ευτυχία να είναι πάντα παρούσα στο δρόμο σας.
Έχετε ένα ολόκληρο μέλλον μπροστά σας, και κάποια μέρα αυτός ο μπλε πρίγκιπας που ονειρεύεστε θα έρθει στη ζωή σας. Ο Θεός σας γεμίζει με πολλές ευλογίες και πάντα ευτυχισμένη. Πολλοί χαιρετισμοί για την κυνήγι σου quinceanera.
Σήμερα είναι ονοαστική ενός από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους για μένα. Σας θαυμάζω πολύ και σας ευχαριστώ γιατί παρακολουθείτε πάντα τους ανιψιούς σας. Έχετε μια ωραία γενέθλια αδελφή.
Σας ευχαριστώ που ήσασταν τόσο ευγενικός σε μένα, όταν ο αδελφός μου με παρουσίασε, εσύ είσαι αυτός που με έλαβε με πολύ συναίσθημα. Σ 'αγαπώ πολύ και σας εύχομαι το καλύτερο σήμερα που γιορτάζει το έτος ζωής σας.
Είστε η γυναίκα που επέλεξε ο αδερφός μου και ξέρω ότι είναι ευτυχισμένος από την πλευρά σας. Είστε ένας καλός άνθρωπος και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σήμερα σας στέλνω πολλά χαιρετισμούς. Έχετε ωραία γενέθλια.
Μπορείτε να γιορτάσετε τα γενέθλιά σας στην εταιρεία του συζύγου και των παιδιών σας. Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά από απόσταση και εύχομαι όλη την καλύτερη αγαπημένη αδελφή.
Ο Θεός θα σου δώσει πολλές ευλογίες για να είσαι τόσο ιδιαίτερη γυναίκα. Έχετε μια ωραία μέρα αγαπημένη αδελφή, σε βλέπω αυτό το Σαββατοκύριακο για να γιορτάσει το onomastic της όπως την αξίζετε.
Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα πάμε μαζί, αρχικά δεν υπήρχε πολύ χημεία μεταξύ των δύο, αλλά στη συνέχεια σε γνώρισα περισσότερο και συνειδητοποίησα γιατί ο αδελφός μου είναι τόσο ερωτευμένος μαζί σου. Έχετε μια καλή αδελφή γενέθλια.
Ο Κύριος σας έχει δώσει ένα νέο έτος ζωής και αυτό είναι κάτι που με ενθουσιάζει πολύ. Ελπίζω ότι κάθε μέρα της ζωής σας είναι γεμάτη από επιτυχίες και θριάμβους. Μπορείτε να ζείτε πάντα με χαρά κάνοντας όλους τους στόχους που έχετε ορίσει. Έχετε γενέθλια γεμάτα ευτυχία.
Σήμερα είναι μια πολύ ιδιαίτερη μέρα για μένα, η γυναίκα που παντρεύτηκε τον αδελφό μου γυρίζει ένα ακόμη χρόνο. Ευχαριστώ που τον κάνατε τόσο ευτυχισμένο. Έχετε μια υπέροχη γενέθλια, αδελφή-σε-δικαίου!
Για την πιο απίστευτη αδελφή, αυτή που πάντα κάνει το καλύτερο της για να μετακινήσει την οικογένειά της προς τα εμπρός, της εύχεται ευτυχισμένη γενέθλια και μεγάλη ευτυχία.
Την ημέρα αυτή, ελπίζω ότι όλες οι επιθυμίες σας εκπληρώνονται και ότι η ζωή σας δίνει πολλές εκπλήξεις. Ευτυχισμένα γενέθλια, αγαπητή αδελφή!
Αυτή είναι μια μέρα για να γιορτάσουμε με μεγάλο τρόπο γιατί είναι τα γενέθλια μιας υπέροχης γυναίκας, μια όμορφη αδελφή που αγαπάμε τόσο πολύ και γι 'αυτό σας στέλνουμε τις καλύτερες ευχές μας, έτσι ώστε η ζωή σας να είναι γεμάτη από μεγάλη ευτυχία και όλη την αγάπη του αδελφού μας. Ο Θεός να σας ευλογεί με πολλές ημέρες επιτυχίας και ευημερίας. Συγχαρητήρια για την ημέρα σας.
Είστε υπεύθυνοι για αυτό το μεγάλο χαμόγελο που ο αδελφός μου έχει κάθε μέρα από όταν ξυπνά μέχρι τη νύχτα και γι 'αυτό είμαι πολύ χαρούμενος που θέλετε να γίνετε μέλος της οικογένειάς μας. Σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια για τα γενέθλιά σας και ό, τι καλύτερο μπορεί να σας προσφέρει η ζωή.
Cundita, χαρούμενα γενέθλια! Μάιος αυτή τη μέρα θα λάβετε πολλά δείγματα αγάπης και ότι κανείς στην οικογένεια και τους γνωστούς σας σταματήσει να σας χαιρετούν και να σας ευχηθούν οι καλύτερες ευχές, ώστε να νιώσετε ιδιαίτερα ευτυχισμένοι σε αυτή την ξεχωριστή ημερομηνία. Σας ευχαριστώ που είμαι η καλύτερη αδερφή του συζύγου μου και αυτός είναι ένας καλός λόγος για να σας αγαπώ πάρα πολύ.
Σε αυτή τη σημαντική μέρα για σας, θέλω να λάβετε όλη την αγάπη που έχω για εσάς. Είναι πραγματικά χαρά να μοιράζεστε πολλά χρόνια φιλίας με έναν εξαιρετικό άνθρωπο όπως εσείς. Είστε μια μεγάλη αδελφή και γι 'αυτό σας αγαπώ και σας εκτιμώ πολύ. Ελπίζω να έχετε μια πολύ όμορφη μέρα και να μου επιτρέψετε να συνεχίσω να σας συνοδεύω για πολλά ακόμα χρόνια, διότι θα ήθελα να αγαπώ ότι η φιλία μας διαρκεί εγκαίρως. Πολλές ευλογίες Χρόνια πολλά!
Σήμερα γιορτάζετε ένα άλλο έτος ζωής και γι 'αυτό γράφω αυτό το μήνυμα. Θέλω να ξέρετε πόσο σημαντικό είστε για μένα και ότι σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι πολύ τυχερός, αφού έχω την καλύτερη αδελφή στον κόσμο. Είστε ένα κορίτσι που αξίζει πολύ και από το οποίο μαθαίνετε πάντα κάτι καινούργιο. Σας εύχομαι μόνο το καλύτερο της ημέρας σας και ο Κύριος μπορεί πάντα να σας φροντίσει. Σ 'αγαπώ
Σας γράφω θερμά για να σας χαιρετίσω για τα γενέθλιά σας. Είναι ειλικρινά ευχάριστο για μένα να έχω μια αδελφή-σε-δικαίου όπως εσείς. Είστε ένα πολύ καλό κορίτσι και έχουμε δημιουργήσει μια όμορφη φιλία. Σας εύχομαι ο Θεός να σας ευλογεί σε κάθε στιγμή και πάντα να σας συνοδεύει. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ, χαριτωμένη μικρή αδελφή.
Cuñita Linda, ξέρετε τη μεγάλη αγάπη και εκτιμώ ότι αισθάνομαι προς το μέρος σας. Θέλω να ξέρετε ότι αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που μοιράζομαι μαζί σας μια τόσο ξεχωριστή ημέρα που είναι τα γενέθλιά σας. Εύχομαι να περάσατε υπέροχα στην παρέα όλων των ανθρώπων που σας αγαπούν και εκτιμούν σαν εμένα. Συγχαρητήρια και ότι εκπληρώνετε πολλά άλλα.
Χαρούμενα γενέθλια, χαριτωμένη αδελφή, είναι χαρά για μένα να μπορώ να σας χαιρετήσω και να σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια για αυτήν την ξεχωριστή ημερομηνία. Είμαστε σίγουροι ότι σήμερα θα είστε πολύ τίμησε γιατί είστε ένας σπουδαίος άνθρωπος και όλοι σας αγαπάμε πάρα πολύ.
Θέλω να επωφεληθώ από αυτή την όμορφη μικρή ημέρα για να σας ευχαριστήσω για όλα τα καλά πράγματα που έχετε φέρει στη ζωή του αδελφού μου. Χάρη σε σας, έχει χαμογελάσει ξανά και αυτό είναι κάτι που είναι ανεκτίμητο. Είμαι βέβαιος ότι η ευλογία του Θεού θα είναι πάντοτε μαζί σας. Με όλη μου την καρδιά θέλω να σας εύχομαι ευτυχισμένα γενέθλια και πολλά άλλα. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ.

Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου
 Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου
Είμαι βέβαιος ότι δεν είναι όλες οι σεζόν καλές, αλλά έχω την τύχη να έχω μια θαυμάσια αδελφή όπως κι εσύ είσαι. Γνωρίζω ότι σήμερα γιορτάζετε ένα ονοαστικό σας και θέλησα να σας πω ότι σε απόσταση που σας έχω καταλάβει και ότι εύχομαι με όλη μου την καρδιά να περάσω πολύ καλά. Ευτυχισμένη μέρα
Τα χρόνια συνεχίζονται και δεν αλλάζετε τίποτα, διατηρείτε τη φυσική ομορφιά σας. Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που είστε μέρος της ύπαρξής μου και μου δίνετε την ευκαιρία να μοιραστώ τόσο πολύ μαζί. Happy birthday, αδελφή, σε αγαπώ τόσο πολύ!
Λυπούμαι που δεν μπόρεσα να είμαι παρούσα σε μια μέρα όπως σήμερα, αλλά οι συνθήκες της ζωής δεν την επιτρέπουν. Από εδώ σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά θετικά vibes. Πάντα να είναι το ίδιο πρόσωπο, παρακαλώ ποτέ να αλλάξετε. Χρόνια πολλά, αδερφή!
Επιστρέψτε στο μυαλό μου όλη την παιδική ηλικία μαζί, γιορτάζοντας τα γενέθλιά μας με γλυκά, κλόουν και μια τεράστια piñata. Τώρα είστε παντρεμένοι με τον αδερφό μου και αυτό είναι λόγος να σας αγαπώ ακόμα περισσότερο. Θα είστε πάντα ένας ειδικός φίλος και όχι μόνο η αδελφή μου, μην το αμφιβάλλετε. Ευτυχισμένη μέρα, αδερφή!
Καλή μέρα αγαπημένη αδελφή σου, ξέρεις ότι σε αγαπώ πάρα πολύ. Σας ευχαριστώ για τη συμβουλή μου και για την υποστήριξή μου πάντα. Συγχαρητήρια
Ο Θεός με ευλόγησε με έναν εξαιρετικό σύζυγο και την καλύτερη αδελφή του κόσμου. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ και ελπίζω ότι θα περάσετε πολύ καλά. Χρόνια πολλά!
Ελπίζω ότι θα περάσετε υπέροχα σήμερα γιατί το αξίζετε. Είστε ένας υπέροχος άνθρωπος και σας εύχομαι ένα πολύ ευτυχισμένο γενέθλιο που περιβάλλεται από όλη την οικογένεια.
Καθώς ο χρόνος περνά, νιώθω πιο πολύ για εσάς. Γι 'αυτό σήμερα σας εύχομαι τα καλύτερα γενέθλια στον κόσμο. Χρόνια πολλά για εσάς!
Παρόλο που είναι αλήθεια ότι στην αρχή δεν γνωρίζαμε ο ένας τον άλλον πολύ, τώρα μπορώ να πω ότι σας γνωρίζω και είμαι ευγνώμων που σας έχει ως αδελφή. Είστε ένας θαυμάσιος άνθρωπος και ένας μεγάλος φίλος. Σας εύχομαι το καλύτερο. Χρόνια πολλά!
Εκτός από την αδελφή μου, είσαι ο καλύτερος φίλος μου και σε αγαπώ πάρα πολύ. Ελπίζω να περάσετε υπέροχα αυτή τη ξεχωριστή μέρα και να γεμίσετε με δώρα.

🎉 Συγχαρητήρια για μια ανθρωπότητα

Νιώθω πολύ τυχερός που βρήκα μια αδελφή σαν εσένα, τόσο καλή και κατανόηση. Μου έγινε πολύ καλός φίλος και σε αγαπώ πάρα πολύ. Γι 'αυτό σας εύχομαι τα καλύτερα γενέθλια στον κόσμο, περάστε πολύ καλά.

Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου
 Φράσεις γενεθλίων για την αδελφή μου
Χαίρομαι που βρίσκομαι στα γενέθλιά σας και το γιορτάζω πολύ. Σας εύχομαι πολύ χαρούμενα γενέθλια. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ και θυμάμαι ότι πάντα μπορείς να υπολογίζεις σε μένα για όλα.
Παρόλο που είμαι πολύ μακριά, μην νομίζετε ότι έχω ξεχάσει αυτήν την ξεχωριστή μέρα. Μέσα από αυτά τα λόγια θέλω να σας ευχηθώ πολύ ευτυχισμένα γενέθλια και να περάσετε όμορφο χρόνο που περιβάλλεται από όλους τους ανθρώπους που σας αγαπούν.
Ξέρω ότι ακόμα δεν γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο αρκετά καλά, αλλά σας εύχομαι ευτυχισμένη γενέθλια ούτως ή άλλως. Έχετε έναν ωραίο χρόνο, σας γεμίζουν με δώρα και κέικ.
Εσείς και εγώ έχουμε μοιραστεί πολύ όμορφες στιγμές. Αυτός είναι ο λόγος που σας θεωρώ περισσότερο από έναν φίλο, είστε σαν αδερφή για μένα. Ελπίζω ότι θα περάσετε υπέροχα αυτή τη μέρα και θα ξεχάσετε την ηλικία σας επειδή εξακολουθείτε να μοιάζετε με μια νεαρή κοπέλα. Χρόνια πολλά!
Είστε ένας από τους πιο ευτυχισμένους ανθρώπους που γνωρίζω. Κάθε φορά που σε βλέπω, γελάς πάντα δυνατά. Η όλη οικογένεια θα απολαμβάνει πάντα τα περιστατικά σας. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ και ποτέ δεν αλλάζω. Χαρούμενη μικρή μέρα!
Από τότε που σας γνώρισα, κατάλαβα γιατί ο σύζυγός μου είναι το είδος του ατόμου που είναι, επειδή έχει μια θαυμάσια αδελφή και οικογένεια. Είστε ένα μοντέλο και είμαι περήφανος που σας έχω ως αδελφή. Εύχομαι να περάσατε υπέροχα για τα γενέθλιά σας. Ευτυχισμένη μέρα!
Πάντα ήταν το ίδιο από τότε που συναντήσατε εσείς, που ήταν πριν από λίγο καιρό. Ένα όμορφο και ευγενικό πρόσωπο. Νιώθω πολύ χαρούμενος που σας έχω σαν αδελφή και σήμερα σε αυτή την ξεχωριστή μέρα σας εύχομαι ευτυχισμένα γενέθλια.
Αν δεν ήταν για σένα, ποτέ δεν θα συναντούσα τον άνθρωπο της ζωής μου. Είμαστε φίλοι από την παιδική ηλικία και τώρα είμαστε οικογένεια. Γι 'αυτό θέλω αυτό και όλα τα γενέθλια σου να είναι πολύ χαρούμενα. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ, φίλε. Χρόνια πολλά!
Ζητώ πάντα από τον παντοδύναμο, τον Κύριό μας, να φροντίζουμε για σας και να παραμείνουμε στο πλευρό σας καθοδηγώντας κάθε βήμα που παίρνετε στην ύπαρξή σας. Είναι ωραίο να δούμε πώς περνούν τα χρόνια και πλησιάζουμε. Happy αδελφή γενεθλίων! Ελπίζω, με όλη μου την καρδιά, ότι ο αδερφός μου θα εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες σας και πολλά άλλα.
Ανυπομονώ να είναι τα μεσάνυχτα, καθώς γράφω αυτές τις μικρές γραμμές τα λεπτά περνούν και μια όμορφη μέρα πλησιάζει. Είστε η ιδανική αδελφή μου σε αυτό το σύμπαν επειδή φτάσατε τη στιγμή που ο αδελφός μου χρειάζεται περισσότερο από κάποιον, ευχαριστώ τον Θεό για πάντα. Είναι ήδη 12:00 π.μ., ευτυχισμένη γενέθλια, αδελφή-σε-δικαίου. Σ 'αγαπώ!
Θέλω να είμαι μέρος αυτών των ειδικών στιγμών στην ύπαρξή σας, ελπίζω να μου το δώσετε. Σας φέρνω ένα μικρό δώρο, ελπίζω να σας αρέσει. Έχετε μια ωραία μέρα, αδελφή-σε-δικαίου!
Σας ευχόμαστε όλοι υπέροχα γενέθλια εδώ, είμαστε χαρούμενοι που είστε μέρος της οικογένειάς μας. Συνεχίστε να είστε το ταπεινό άτομο που είστε και πάνω απ 'όλα χρήσιμο. Έχει ένα καταπληκτικό χρόνο, αδελφή-σε-δικαίου!
Αυτή η μέρα σημαίνει πολλά για μένα, γιατί πριν 18 χρόνια παντρεύτηκε τον μικρό αδελφό μου και πλήρωσε τη ζωή του με πλήρη ευτυχία. Είμαι περήφανος που σας βλέπω μαζί και θέλω να σας ενημερώσω ότι σας εύχομαι το καλύτερο στην μέρα σας!
Θα ήθελα να επιστρέψω πολλά χρόνια για να σας ξανακάνω, να μιλήσετε καλά από την πρώτη φορά. Είστε ένα υποδειγματικό πρόσωπο και η αγαπημένη μου αδελφή. Χρόνια πολλά!
Δώρα, λεπτομέρειες ή χαιρετισμούς θα είναι πολύ σύντομα για να σας δώσουν πίσω όλη την αγάπη που μας δίνετε όλοι καθημερινά. Οι φιλανθρωπικές οργανώσεις που παίζετε πάντα δείχνουν πόσο μεγάλη και γενναιόδωρη είστε, αδελφή-σε-δικαίου. Ο Θεός να σε ευλογεί, ευτυχισμένη μέρα!
Είναι μια όμορφη μέρα για να γιορτάσει αυτή την ιδιαίτερη ημερομηνία γιατί μια μέρα όπως σήμερα γεννήθηκε η όμορφη αδελφή μου. Θα φροντίζω πάντα για σας ανεξάρτητα από τις περιστάσεις, είναι μια υπόσχεση. Χρόνια πολλά!
Μια μέρα θα είμαστε πολύ σύντομοι για να γιορτάσουμε τα γενέθλιά σας, αξίζετε πολύ περισσότερο από ό, τι μπορούμε να σας δώσουμε. Θα είσαι πάντα η καλύτερη μου αδελφή, σ 'αγαπώ. Χρόνια πολλά!
Ξέρω ότι αν φυσήξει το κερί σου και θα κάνει μια ευχή, θα εκπληρωθεί γιατί ο Θεός γνωρίζει το σπουδαίο άτομο που είσαι και δεν θα διστάσει να το παραδώσει σε εσένα. Ευτυχισμένη μέρα!
Συγχαρητήρια για την ονοαστική σου αδελφή. Τη συγκεκριμένη αυτή μέρα θέλω να ξέρετε ότι χαίρομαι που σας έχω όχι μόνο ως σύντροφο του αδελφού μου αλλά ως φίλο σε μένα. Είστε ένα όμορφο πρόσωπο που αισθάνομαι ευτυχής να συναντηθώ. Με όλη μου την αγάπη σας εύχομαι μια μέρα γεμάτη από χαρές, εκπλήξεις και πολλά άλλα. Συγχαρητήρια
Πάντα σκέφτηκα για την ημέρα που είχα μια αδελφή-σε-δικαίου και σήμερα μπορώ να σας πω ότι ήταν η καλύτερη έκπληξη που θα μπορούσα να λάβω. Είστε ένας άνθρωπος που θαυμάζω για όλες τις καλές αρχές που κρατάτε επειδή άνθρωποι όπως αυτό σήμερα είναι πολύ λίγοι. Είμαι βέβαιος ότι η ζωή θα σας δώσει τις καλύτερες στιγμές. Έχετε μια ευτυχισμένη γενέθλια.
Λάβετε αυτήν την ξεχωριστή μέρα μια μεγάλη αγκαλιά από μένα. Θέλω να ξέρετε ότι στην ίδια απόσταση σας θυμάμαι και είμαι πάντα ανυπομονούμε να κάνουμε καλά στη ζωή σας. Λάβετε μεγάλη αγάπη σε αυτήν την ημέρα και ο Θεός μπορεί να σας ευλογεί με μεγάλη υγεία και λόγους να είστε πάντοτε ευγνώμονες για τη ζωή. Χρόνια πολλά, αδερφή!
Cuñita linda, σε αγαπώ πάρα πολύ και σας ευχαριστώ που πάντα μας υποστηρίζατε με την αγάπη σας και με όλη την προσοχή σας επειδή είστε ένα πολύ ιδιαίτερο πρόσωπο στη ζωή μας. Μάιος αυτή τη μέρα που γυρίζεις χρόνια ο Θεός ρίχνει όλη σου τη χάρη πάνω σου και ότι πάντα μένεις υγιής για να σε έχουμε μαζί μας. Χρόνια πολλά
Έχετε ένα ωραίο γενέθλιο της αδελφής σας, ξέρετε ότι σας εκτιμώ πολύ και αισθάνομαι πολύ ευγνώμων σε εσάς γιατί πάντα γνωρίζετε τι συμβαίνει σε μένα. Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά.
Νιώθω πολύ χαρούμενος που σας συνοδεύω σε αυτό το τόσο σημαντικό βράδυ για εσάς. Ξέρω ότι θα έχετε ένα όμορφο γενέθλιο, που περιβάλλεται από όλους τους ανθρώπους που σας αγαπούν και θέλουν μόνο το καλύτερο για σας. Έχετε μια ζωή μπροστά και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα επιτύχετε όλους τους στόχους σας. Σ 'αγαπώ με όλη σου την καρδιά. Ευτυχισμένη μέρα, αδερφή!
Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την άφιξη των γενεθλίων σας επειδή είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα κατά την οποία θα σας κάνει να νιώσετε πολύ χαρούμενος, γιατί την αξίζετε αγαπητή αδελφή. Με όλη μου την καρδιά ελπίζω να έχετε μια υπέροχη μέρα και ο Κύριος να σας συνοδεύει πάντα για να μπορείτε να κάνετε κάθε όνειρο που έχετε κάνει πραγματικότητα.
Ευτυχισμένη αδελφή Ελπίζω να έχετε μια ωραία μέρα και θα εκμεταλλευτώ την ευκαιρία να σας ευχαριστήσω που βάζετε την αδελφή σας στο δρόμο μου. Ευλογίες σε αυτή την ξεχωριστή μέρα.
Χαίρομαι που σας έχω σαν αδελφή, βλέπω ότι η διδασκαλία των γονέων σας και η αγάπη με την οποία τους έχετε μεγαλώσει, σας έχουν κάνει σπουδαίους ανθρώπους και με καλή καρδιά, έχετε μια ευτυχισμένη αδελφή ημέρα.
Πάντα αναρωτιόμουν πώς η αδελφή μου θα ήταν μια μέρα και σήμερα συνειδητοποίησα ότι αποδείχτηκα πολύ ωραία, βλέπω ότι αγαπάς πολύ την αδελφή σου και ότι και οι δύο υποστηρίζουν πάντα ο ένας τον άλλον και αυτό είναι ωραίο, εύχομαι να έχεις ένα ευτυχές γενέθλιο σήμερα .
Σήμερα που είστε αδελφή, θέλω να σας ευχηθώ τις καλύτερες χαρές και να σας ευχαριστήσω για την αγάπη που δίνετε πάντα στη φίλη μου, πάντα υπερηφανεύεται για την ύπαρξη μιας αδελφής σαν εσάς, ευτυχίας για τα γενέθλιά σας.
Πάντα γνωρίζω ότι σε καλές εποχές και σε δύσκολες στιγμές είστε δίπλα στην αδελφή σας, ότι χωρίς να σας ρωτήσω, θα δώσετε ένα χέρι, αν είχα αδελφούς θα ήθελα να αγαπήσω κάποιον σαν εσένα. Έχετε μια ευτυχισμένη ανθρωπότητα γενέθλια.
Πόσο τυχερός ήμουν ότι ο Θεός θα φωτίζει την πορεία σας και ότι με παρουσιάσατε στην αδελφή σας που είναι σήμερα η φίλη μου, για μένα δεν υπάρχει γυναίκα πιο όμορφη από αυτήν και σας χρωστάω όλα. Ευτυχισμένη αδελφή γενεθλίων με τις καλύτερες ευχές μου σήμερα.
Είμαι τίμησε να ανήκω σε αυτή την όμορφη οικογένεια, να έχω την αδερφή σου ως φίλη και να μου επιτρέψω να μοιραστώ περιστάσεις όπως αυτό, είναι μια φιλοφρόνηση για μένα, ότι έχετε μια ευτυχισμένη αδελφή γενεθλίων.
Μπορείτε να έχετε μια ευτυχισμένη γενέθλια αγαπημένη αδελφή, σήμερα θα γιορτάσουμε μαζί με την αδελφή σας ότι γιορτάζετε ένα άλλο έτος ζωής, ότι είμαστε μαζί σαν οικογένεια και ότι έχω τη χαρά που θεωρούν ότι είμαι ένας από σας.
Φαίνεται ότι ο χρόνος δεν θα περάσει, είστε ακόμα το ίδιο κορίτσι που γνώρισα εκείνο το απόγευμα στο πάρκο όταν η αδελφή σου σε πήγε για μια βόλτα, πάντα με αυτό το αγγελικό χαμόγελο που μας κάνει όλους ευτυχισμένους. Ότι αυτά τα γενέθλια αδελφών τον θυμούνται ως το καλύτερο από όλα

🎁 Χαιρετισμούς γενεθλίων για αδελφές

Θυμάμαι πότε έπεσε η νεαρή αδερφή σου και εσύ πάντα μας υποστήριξε, νομίζω ότι χωρίς τη βοήθειά σου δεν θα μπορούσαμε να δούμε ο ένας τον άλλο τόσο συχνά, είσαι ο άγγελος της σχέσης μας, με πολλή αγάπη Θα ήθελα να είχας ένα εξαιρετικό αδελφός γενέθλια.
Είστε ένας πολύ αφοσιωμένος άνθρωπος και γνωρίζω ότι θα επιτύχετε ότι οι στόχοι σας πληρούνται και ότι επιτυγχάνετε τους στόχους σας, είστε ένας καλός νυμφεύτης και επιθυμείτε ένα ευτυχισμένο γενέθλια σε εσάς. Σας αγαπάμε τόσο πολύ.
Θέλω να σας ευχηθώ ευτυχισμένη γενέθλια, αγαπητή αδελφή μου. Ελπίζω ότι αυτή η μέρα θα είναι γεμάτη από χαρές και θα γυρίσεις πολλά ακόμα χρόνια.
Είμαι πολύ τυχερός που έχω μια αδελφή σαν εσένα, χαίρομαι που είμαστε τόσο καλοί φίλοι. Ευτυχισμένα γενέθλια, αγαπημένη αδελφή!
Σε σας έχω βρει κάτι περισσότερο από μια αδελφή, μια αδελφή. Σας ευχαριστώ που είστε τόσο κατανοητοί και φιλικοί. Ευτυχισμένα γενέθλια, αγαπημένη αδελφή!
Το να γιορτάζουμε ένα νέο έτος ζωής είναι μια πηγή ευτυχίας γιατί σημαίνει ότι θα έχουμε την ευκαιρία να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τα όνειρά μας για να προσπαθήσουμε να είμαστε καλύτεροι, γι 'αυτό πρέπει να ευχαριστήσουμε πολύ τον Κύριο. Ελπίζω ότι αυτή η μέρα θα είναι αξέχαστη για εσάς και ότι όλα τα χαιρετισμούς, τα δώρα και οι αγκαλιές σας γεμίζουν την καρδιά σας με τεράστια χαρά. Εκτιμώ σας αγαπητή αδελφή, έχετε μια ωραία μέρα.
Είστε η αγαπημένη μου αδελφή και από την παιδική ηλικία είμαστε αδιάσπαστοι. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι μαζί σας σε αυτή τη σημαντική ημερομηνία και είμαι μέρος αυτής της μεγάλης γιορτής. Μην αμφιβάλλετε ότι μπορείτε πάντα να υπολογίζετε σε μένα, ανεξάρτητα από το τι. Γνωρίζω ότι η φιλία μας θα συνεχίσει να αυξάνεται όσο περνάει ο καιρός και μπορεί να διασχίσει σύνορα. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ. Ευλογίες Έχετε μια ευτυχισμένη γενέθλια, αδελφή-σε-δικαίου!
Θα ήθελα πολύ να είμαι δίπλα σας σε αυτή την όμορφη μέρα, αλλά η απόσταση μας χωρίζει και δυστυχώς δεν θα μπορέσω να παρευρεθώ στη συνάντησή σας. Ωστόσο, θέλω πάντα να έχετε κατά νου ότι σας αγαπώ πάρα πολύ και ότι θα σας σκεφτώ σε κάθε στιγμή. Σας στέλνω ένα ζεστό χαιρετισμό και μια μεγάλη αγκαλιά. Μπορεί ο Κύριος να καθοδηγήσει κάθε βήμα που παίρνετε, αδελφή-σε-δικαίου. Ευτυχισμένη μέρα!
Σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια για αυτήν την ημέρα, αγαπητή αδελφή. Γυρίζετε για ένα ακόμη έτος και είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να το απολαύσετε μεγάλο, όπως το αξίζετε. Είστε μια εξαιρετική αδελφή και, πραγματικά, ελπίζω να έχετε μια αξέχαστη βραδιά με όλη την οικογένειά σας, γιατί δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από την αγάπη των αγαπημένων. Να σας καλύψει η Παναγία με το ευλογημένο μανδύα της. Σ 'αγαπώ Χρόνια πολλά!
Έχω την καλή τύχη να είμαι ο φίλος μιας υπέροχης γυναίκας και να έχω μια αδελφή που με εκτιμά πολύ. Ελπίζω να έχετε ωραία γενέθλια.
Είστε μια πολύ ιδιαίτερη κοπέλα και θα σας είμαι πάντα ευγνώμων γιατί από τότε που ο αδελφός σας με εισήγαγε στην οικογένειά σας με δεχθήκατε με πολύ αγάπη. Εύχομαι να έχετε ωραία γενέθλια.
Κάθε φορά που σας ξέρω περισσότερο, η αγάπη που νιώθω για σας μεγαλώνει. Γι 'αυτό την ημέρα που γιορτάζετε ένα άλλο έτος ζωής, ζητώ από τον Θεό να χύνει πολλές ευλογίες στη ζωή σας και στο σπίτι σας. Συγχαρητήρια για την αδελφή.
Στην αρχή δεν ήμασταν πολύ φιλικοί, αλλά όπως προσπαθήσαμε, γίναμε πολύ κοντά. Έχω μια μεγάλη αγάπη για σας και θέλω να σας πω ότι σας εύχομαι ωραία γενέθλια και ότι όλα τα όνειρά σας μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.
Την ιδιαίτερη αυτή μέρα αξίζετε όλα τα χαιρετισμούς από τους ανθρώπους που σας εκτιμούν και τα καλύτερα δώρα είναι οι ειλικρινείς επιθυμίες εκείνων που σας αγαπούν και σας περιμένουμε να είστε πολύ χαρούμενοι. Έχετε τα καλύτερα γενέθλια της ζωής σας.
Την ημέρα αυτή θα γιορτάσουμε ασταμάτητα και θα έχουμε πάρτι για να θυμόμαστε για πάντα. Συγχαρητήρια και συνεχίστε να υπηρετείτε πολλά ακόμα χρόνια. Happy αδελφή γενεθλίων!
Είμαι πολύ ευγνώμων που έχω μια αδελφή που έχει γίνει η μεγαλύτερη αδερφή που δεν είχα ποτέ. Σας εύχομαι πολλές ευλογίες σήμερα. Ευτυχισμένα γενέθλια, αγαπημένη αδελφή!
Χαίρομαι που ο αδερφός μου βρήκε μια γυναίκα τόσο πολύτιμη σαν εσένα. Είστε μια μεγάλη έμπνευση και μας γεμίζετε με χαρά ανά πάσα στιγμή. Happy αδελφή γενεθλίων!
Σας ευχαριστώ επειδή δεν είστε μόνο η αδελφή μου, θεωρώ ότι είστε ο καλύτερος φίλος και είστε πιο κοντά στον σύζυγό μου με τον οποίο έχω εξαιρετικές σχέσεις. Έχω μεγάλη προσοχή για εσάς και σας εύχομαι να γιορτάσετε τα γενέθλιά σας γεμάτα εκπλήξεις και αγάπη από όσους σας εκτιμούν.
Χρόνια πολλά, αδελφή. Ελπίζω ότι αυτή την ημέρα η οικογένειά σας θα είναι πολύ κουρασμένη και ελπίζω ότι είστε άνθρωπος της οποίας η ζωή είναι πλήρης με αγάπη, εργασία και καλή υγεία.
Σε σας έχω δει μεγάλη υποστήριξη και σας θεωρώ σαν να ήσασταν η αδελφή που δεν είχα ποτέ. Σας ευχαριστώ που είστε όπως εσείς και σε αυτή την ιδιαίτερη μέρα σας εύχομαι όλες σας τις επιθυμίες να γίνουν πραγματικότητα. Happy αδελφή γενεθλίων!
Είστε η αδελφή μου και ο φίλος μου. Σε αγαπώ πάρα πολύ και ελπίζω ότι αυτή τη μέρα θα μπορείς να περιβάλεις όλους τους ανθρώπους που εκτιμάς περισσότερο. Ο Θεός να σας ευλογεί και όλες οι επιθυμίες σας να γίνονται πραγματικότητα.
Πολλοί θα ήθελαν να έχουν μια ωραία σχέση με την αδελφή τους. Γι 'αυτό σας ευχαριστώ γιατί πάντα ήσαστε πολύ φιλικός και μου έδειχνε την εκτίμησή σας. Με όλη μου την καρδιά σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια για αυτά τα γενέθλια.
Με συγκλονίζω με το να γιορτάζω ένα άλλο έτος της ζωής σας. Θεωρώ ότι είστε μέλος της οικογένειας και σας ευχαριστώ πραγματικά, γι 'αυτό σήμερα σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια και επιτυχίες στο μέλλον.
Αυτό που θα ήθελα περισσότερο αυτή τη στιγμή είναι να είμαι δίπλα σας για να σας συγχαρώ προσωπικά, αλλά δυστυχώς δεν είναι δυνατό για μένα. Ωστόσο, θέλω να ξέρετε ότι το μυαλό μου και η καρδιά μου είναι μαζί σας αυτήν την ημέρα. Έχετε μια ευτυχισμένη γενέθλια.
Ξέρω ότι μόλις γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον, αλλά θέλω να ξέρετε ότι σας θεωρώ καλό φίλο. Μπορείτε να έχετε μια πολύ χαρούμενη μέρα, να λάβετε πολλά δώρα και να γιορτάσετε με μεγάλο τρόπο. Συγχαρητήρια
Είναι μεγάλη ευλογία να έχετε μια αδελφή τόσο καταπληκτική όσο εσείς. Χαίρομαι που μπορούμε να γιορτάσουμε μαζί αυτήν την ημέρα. Ευτυχώς τα γενέθλιά μου, η αδελφή μου στο δίκαιο αγαπητέ!
Όχι μόνο η ζωή με ευλόγησε με τον τέλειο σύζυγο, αλλά μου έδωσε επίσης την τέλεια αδελφή. Happy αδελφή γενεθλίων!
Σας ευχαριστώ για τη μεγάλη σας υποστήριξη. Είσαι σαν αδερφή για μένα και κάθε μέρα μαθαίνω κάτι περισσότερο από εσένα. Happy αδελφή γενεθλίων!
Έχουμε ζήσει μαζί πολλά πράγματα που σας θεωρώ μάλιστα έναν από τους καλύτερους φίλους μου, έτσι, αγαπητή αδελφή, θέλω να σας συγχαρώ για τα γενέθλιά σας. Έχετε μια μεγάλη στιγμή.
Σας ευχαριστούμε που φτάσατε στη ζωή μας και μας φέρνετε περισσότερη χαρά και ευτυχία. Μην ξεχνάτε ότι σας περιμένουμε να γιορτάσετε τα γενέθλιά σας με μεγάλο τρόπο και να ζήσετε μια αξέχαστη στιγμή. Χρόνια πολλά
Θέλω να σας ευχαριστήσω που παίρνατε τόσο καλή φροντίδα για τον αδερφό μου, είστε ένας καλός άνθρωπος που επιθυμεί όλοι τον καλύτερο με ειλικρίνεια. Έχετε ένα χαρούμενο γενέθλιο γεμάτο μεγάλη ευτυχία και χαρά.
Χρόνια περνούν σε σας, αλλά δεν αφήνουν κανένα ίχνος, φαίνεστε τόσο νέος όσο όταν σας γνώρισα. Θέλω να σας πω ότι σας ευχαριστώ πολύ και ότι σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια για το ονοαστικό σας, θα δείτε ότι θα έρθουν πολλά περισσότερα γενέθλια που θα γιορτάσουμε όλοι μαζί.
Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που έχουμε τέτοιες καλές σχέσεις με την οικογένειά σας, πραγματικά έχουμε γίνει μια μεγάλη οικογένεια. Έχετε ένα ευτυχές γενέθλια που περιβάλλεται από τους ανθρώπους που σας αγαπάμε τόσο πολύ.
Χάρη σε σας ήταν δυνατόν ο αδελφός σας και εγώ να γνωρίσαμε, ερωτευμένοι και να ζήσουμε την αγάπη μας, ευχαριστώ που είμαστε ο εμπιστευτικός μας. Και σε αυτή την ξεχωριστή μέρα, θέλω να σας ευχηθώ ευτυχισμένη γενέθλια. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ.
Μια αδερφιά σαν εσένα δεν έχει δύο στη ζωή. Είμαι πραγματικά τυχερός που συναντάμε τόσο καλά και ότι υπάρχει μεγάλη χημεία μεταξύ μας. Αν και μερικοί σκέφτονται διαφορετικά για μένα, θα είστε πάντα το πλησιέστερο άτομο στην οικογένεια και αυτή την ημέρα των γενεθλίων σας, σας εύχομαι όλη την ευτυχία που σας αξίζει.
Χρόνια πολλά, αδελφή. Όχι μόνο θεωρώ την αδερφή του συζύγου μου, είσαι για μένα πολύ καλός και ευγενής άνθρωπος, έτσι καταλαβαίνω τη μεγάλη αγάπη του αδελφού σου για σένα. Πάντα να παραμείνετε πολύ ενωμένοι και ίσως ο Θεός να σας ευλογεί ειδικά αυτή τη μέρα, όταν γυρίσετε ένα ακόμα έτος ζωής.
Είμαι πολύ χαρούμενος για εσάς, γιατί ξέρω πώς θέλετε να γιορτάσετε τα γενέθλιά σας και να αισθανθείτε σε αυτή την ξεχωριστή ημέρα την ειλικρινή αγάπη εκείνων που έρχονται να σας ευχηθούν το καλύτερο. Έχετε μια ευτυχισμένη γενέθλια.
Τα ευτυχισμένα γενέθλια λατρεύουν την αδελφή του. Ξέρω ότι σε αυτές τις στιγμές η χαρά εισβάλει στην καρδιά σου για να δεις πόσο αγαπητό είσαι σε όλους τους γύρω σου. Θέλω να ξέρετε ότι για μένα είναι μια τεράστια ευτυχία να σας συμπεριφέρω ως μέλος της οικογένειας. Είμαι βέβαιος ότι ο αδερφός μου δεν θα μπορούσε να κάνει καλύτερη επιλογή. Συγχαρητήρια.
Δεν μπορώ να αφήσω να φύγει αυτή η μέρα χωρίς να σας εύχομαι ωραία γενέθλια. Θέλω να ξέρετε ότι σας εύχομαι όλα τα καλά στον κόσμο, ότι μπορείτε να εκπληρώσετε τα όνειρά σας και ότι πάνω από όλα η αγάπη που σας ενώνει και ο αδελφός μου διαρκεί για μια ζωή. Με όλη μου την αγάπη σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα τεράστιο φιλί. Ευτυχισμένη μέρα σήμερα και για πάντα. Ο Θεός να σε ευλογεί.
▷ Αδελφή Happy Birthday +130 Μηνύματα και φράσεις ▷ Αδελφή Happy Birthday +130 Μηνύματα και φράσεις Reviewed by QuevedoWebs on April 04, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.