Sponsor

recent posts

Happy Birthday GRANDMA +70 Μηνύματα και φράσεις και εικόνες

Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου


Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου

Messages Μηνύματα γενεθλίων για τη γιαγιά μου

Μόλις εγκαταλείψω, θα σας δω να σας δώσω μια μεγάλη αγκαλιά και να σας ευχηθώ πολύ χαρούμενα γενέθλια. Αγαπητή γιαγιά, μπορεί ο Θεός να σε ευλογεί για να είσαι μεγάλη γυναίκα.
Γιαγιά, σήμερα σας χαιρετώ με όλη μου την αγάπη και προσεύχομαι στον ουρανό, που πολλά χρόνια λαμβάνετε ως δώρο. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ, μην ξεχνάς τη γιαγιά.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Πόσο χαρούμενος νιώθω να σκέφτομαι όλους τους καλούς χρόνους που περάσαμε μαζί. Αγαπητή γιαγιά, έχετε πολύ ωραία γενέθλια και ελπίζω να σας αρέσει η έκπληξη που έχω για εσάς.
Χάρη σε εσάς, έχω τις πιο όμορφες αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας μου. Σας αγαπώ, η γιαγιά μου, και σας εύχομαι χιλιάδες συγχαρητήρια για τα γενέθλιά σας.
Όμορφη γιαγιά, μπορεί να είναι μια από τις πιο όμορφες μέρες της ζωής σου. Λυπάμαι που δεν ξοδέψατε πολύ χρόνο, αλλά από εδώ και πέρα ​​θα είναι η δική μου προτεραιότητα. Χρόνια πολλά! "
Η αγαπημένη μου γιαγιά, είσαι σαν δεύτερη μητέρα και θυμάμαι πάντα όλα τα σημάδια αγάπης που είχατε μαζί μου. Σ 'αγαπώ πολύ και σας εύχομαι πολλά συγχαρητήρια.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Έχω ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο για να σας δώσω αυτή την ημέρα, καθώς και πολλές αγκαλιές και φιλιά γιατί σε αγαπώ τόσο πολύ. Ευτυχισμένα γενέθλια, όμορφη γιαγιά μου! "
Είστε η καλύτερη γιαγιά σε ολόκληρο τον κόσμο και για πάντα θα είστε παρόντες στην καρδιά μου. Με όλη μου την αγάπη σας εύχομαι ευτυχισμένα γενέθλια.
Ευτυχισμένα γενέθλια, γιαγιά από την καρδιά μου! Δεν μπορώ να περιμένω να σας δω να σας δώσω μια μεγάλη αγκαλιά και να σας ευχηθώ προσωπικά όλη την ευτυχία στον κόσμο γιατί το αξίζετε.
Σε αυτή την ιδιαίτερη μέρα ζητώ από τον Θεό να σας ευλογεί με μεγάλη υγεία και πολλά χρόνια ζωής για να μοιραστείτε τις μεγάλες χαρές μαζί μας. Χρόνια πολλά, γλυκιά γιαγιά μου!
Αγαπητή γιαγιά, αυτό που θέλω σε αυτή την ξεχωριστή μέρα είναι να περάσω πολύ καλά. Ευχαριστώ τον ουρανό για να με ευλογήσει με την αγάπη σας από τη στιγμή που γεννήθηκα. Είστε η καλύτερη γιαγιά όλων, συμβουλεύοντάς μου πάντα και με βοηθώντας να γίνω καλύτερος. Έχετε πάντα δίκιο σε όλα όσα μου είπατε γι 'αυτό είναι τόσο σημαντικό. Θέλω να είμαι δίπλα σου για να σου δώσω ένα μεγάλο φιλί.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Γιαγιά, ποτέ δεν ξεχωρίσω από μένα. Είστε η καλύτερη γιαγιά όλων, ξέρω ότι τώρα δεν είναι μεγάλη στιγμή για σας, αλλά ξέρω ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είστε καλύτεροι. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ.
Αυτή είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα για όλη την οικογένεια, γι 'αυτό θέλω να σας στείλω όλες τις καλύτερες ευχές μου. Κανείς δεν με ξέρει καλύτερα από σένα, αγαπητή γιαγιά. Σ 'αγαπώ πολύ, ευτυχισμένη μέρα.
Αγαπητή γιαγιά, το μόνο που θέλω σήμερα είναι να σας στείλω όλη την αγάπη μου. Ελπίζω να έχετε μια ωραία μέρα και πολλή αγάπη από όλη την οικογένεια.
Γιαγιά, θέλω να ξέρετε σε αυτή την ξεχωριστή μέρα ότι είστε πολύ σημαντικό πρόσωπο για μένα και ότι αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που έχω αυτή την ιδιαίτερη σχέση μαζί σας. Ξέρετε ότι σε αγαπώ πάρα πολύ και θα είμαι πάντα δίπλα σου. Όλη η οικογένεια σας αγαπά πολύ και ελπίζω να έχετε μια ωραία μέρα.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Αγαπητή γιαγιά, ελπίζω τα γενέθλιά σου να είναι τα καλύτερα ποτέ. Επειδή έχω λόγο, πάντα ήσασταν στο πλευρό μου, συμβουλεύοντάς μου και λιώνοντας όπως κανείς άλλος. Αισθάνομαι πολύ τυχερός να είσαι ο εγγονός σου, σε αγαπώ τόσο πολύ.
Γαμώτο, θα κάνω το καλύτερό μου για να φτιάξω αυτή τη μέρα τόσο χαριτωμένο, είναι τα γενέθλιά σου. Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη συμβουλή που μου δώσατε στη ζωή, εκτός από την αγάπη σας. Για σας είμαι το άτομο που είμαι τώρα και θα σας είμαι πάντα ευγνώμων γι 'αυτό.

🎉 Τα γενέθλια συγχαρητήρια στη γιαγιά μου

Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου

Ευτυχισμένη μέρα, αγαπητή γιαγιά! Είστε η καλύτερη γιαγιά όλων και σε αυτή την ξεχωριστή ημέρα που σας αξίζει όλη την αγάπη στον κόσμο. Είστε ένας υπέροχος άνθρωπος και ελπίζω να μην ξεφύγω ποτέ από εσάς. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ.
Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι δίπλα σας στα γενέθλιά σας, αγαπητή γιαγιά. Είστε ο άνθρωπος που με εμπνέει την ειρήνη και την ευτυχία. Θέλω να σας ευχαριστήσω από το βάθος της καρδιάς μου για το γεγονός ότι είμαι τόσο καλή γιαγιά μαζί μου από τότε που ήμουν μικρός, επειδή με αγαπά τόσο πολύ και με μεγαλώνει τόσο καλά. Θα σε αγαπώ πάντα.
Abu, σήμερα είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα για όλους μας, δεδομένου ότι είναι η ημέρα που γεννήσατε για να σχηματίσουν αυτή την όμορφη οικογένεια. Σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας και για έναν καλό σύμβουλο μαζί μου. Πώς θα ήθελα να είμαι για πάντα μαζί. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Αγαπητή γιαγιά, δεν ξέρετε πόσο χαρούμενος αισθάνομαι ότι σας έχω στη ζωή μου, για να γιορτάσω μαζί σας ένα γενέθλιο περισσότερο δικό σας, να μπορώ να συλλάβω και να γεμίζω με ευχάριστες στιγμές. Είστε ευλογία. Έχετε μια ευτυχισμένη μέρα. Σ 'αγαπώ
Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τη ζωή γιατί μου έδωσε μια γιαγιά σαν κι εσένα. Ένα θαυμάσιο ον, στο οποίο έχω τη χαρά να έχω στο πλευρό μου. Ευχαριστώ που είσαι όπως είσαι. Από την καρδιά σας εύχομαι ένα ωραίο όνομα.
Σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα για μένα γιατί αυτό είναι τα γενέθλια της χαριτωμένης γιαγιάς στον κόσμο. Για μένα είστε σαν ένας άγγελος ο οποίος πάντα ήταν δίπλα μου φροντίζοντας από τότε που ήμουν παιδί. Ευχαριστώ, γιαγιά, όμορφη. Ευτυχισμένη μέρα
Δεν μπορώ να βοηθήσω να αισθανθώ μια μεγάλη συγκίνηση να μπορώ να σας κρατήσω μια μεγάλη αγκαλιά και να σας δώσω ένα ζεστό φιλί στα γενέθλιά σας. Είστε για μένα το καλύτερο δώρο που μου έδωσε η ζωή. Με όλη μου την αγάπη ευτυχισμένη μέρα όμορφη γιαγιά.
Σήμερα θέλω να σηκώσω το αγαπημένο μου καπετάνιο και να φτιάξω ένα τοστ επειδή είσαι το καλύτερο. Μου διδάξατε πολλά πράγματα στη ζωή που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Θα είμαι πάντα πολύ ευγνώμων. Συγχαρητήρια στη γιαγιά μου.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Νιώθω ευγνώμων στον Κύριο ότι γεμίζει όλες τις γιαγιάδες σας με ευλογίες, γιατί σας δίνει υγεία, χαρές και πολλά άλλα. Είσαι σαν μια δεύτερη μαμά στην οποία αγαπώ πολύ. Με όλη μου την αγάπη σας εύχομαι ευτυχισμένη μέρα.
Αισθάνομαι ότι είμαι προνομιούχος εγγονή που έχει μια γιαγιά σαν κι εσένα. Για μένα είστε ένα παράδειγμα που θα ακολουθήσετε. Ο Θεός είναι πρόθυμος για πολλά ακόμα χρόνια μαζί μας. Με όλη μου την αγάπη που περνάτε όμορφα γενέθλια και πολλά άλλα.
Χρόνια πολλά, γιαγιά. Ξέρετε ότι είστε σαν τη δεύτερη μητέρα μου, γι 'αυτό σας αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Σας ευχαριστώ που ήσαστε ωραίος και ωραίος για μένα. Σε αγαπώ, γιαγιά. Σήμερα, θέλω να σας ευχηθώ σε όλους τους καλούς στον κόσμο, ο Θεός πάντα να σας προστατεύει και να μας επιτρέψει να σας απολαύσουμε για άλλα χίλια χρόνια. Σήμερα, είσαστε η βασίλισσα, ας ευθυμίσουμε σαν εσένα με όλα τα εγγόνια σου και ειδικά μαζί μου. Ξέρω ότι είμαι ο αγαπημένος σας εγγονός. Χα χα χα. Σ 'αγαπώ, γιαγιά! "
Πριν από λίγα χρόνια, πολύ μικρό, το πιο πολύτιμο άτομο στον κόσμο, η γιαγιά σας, γεννήθηκε. Επομένως, δεν θέλω να χάσω την ευκαιρία να σας πω πόσο σημαντική είστε στη ζωή μου, όχι μόνο λόγω της τεράστιας αγάπης που μου έδωσε πάντα από τότε που ήμουν παιδί, αλλά επειδή είσαι φίλος μου, επειδή είσαι συνεργός μου για κακό και γιατί πάντα με συμβουλεύεις για το καλό μου Σε αγαπώ, γιαγιά. Έχετε υπέροχα γενέθλια, Mamita. "
Η αγαπημένη μου γιαγιά σήμερα που γιορτάζετε ένα άλλο έτος ζωής αισθάνομαι πολύ ευγνώμων στον Θεό που σας έχει πάρει από κοντά να μοιραστώ μαζί σας και να σας συγχαρώ για μια μακρά ζωή που όλοι πρέπει να μιμηθούμε. Σας ευχαριστούμε που μοιράσατε μαζί μας όλη τη σοφία σας και ειδικά την αγάπη σας και γι 'αυτό ζητώ από τον Θεό να σας ευλογεί με πολλή υγεία και πολλά ακόμα χρόνια από την πλευρά μας. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ και σας εύχομαι ευτυχισμένα γενέθλια.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Τίποτα δεν με γεμίζει με περισσότερη χαρά από το να είσαι μαζί σου για να γιορτάσεις άλλα γενέθλια της ζωής σου. Ευχαριστώ τον Θεό επειδή σας ευλόγησε με μεγάλη υγεία και με μια τόσο μεταδοτική ευτυχία και τον ζητώ να σας παραχωρήσει πολλά ακόμα χρόνια για να απολαύσετε την επιχείρησή σας. Σας εύχομαι το καλύτερο σε αυτή την ξεχωριστή ημέρα, συγχαρητήρια.

🎁 Χαιρετισμούς γενεθλίων για μια γιαγιά

Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου

Σε αυτή την ειδική ημέρα το πιο αγαπημένο και χαλασμένο άτομο από όλη την οικογένεια είναι σε γενέθλια. Αυτό το μεγάλο χαμόγελο που έχετε είναι μοναδικό και εκφράζει όλη την ομορφιά και τα καλά συναισθήματα που έχετε στην καρδιά σας, αισθάνομαι τόσο ευγνώμων για να σας έχω μαζί μου και γι 'αυτό με γεμίζει με μεγάλη ευτυχία για να μπορέσω να γιορτάσω τα γενέθλιά σου από την πλευρά σου. Ο Κύριος να σας ευλογεί όλες τις μέρες σας και να σας γεμίσει με μεγάλη ευτυχία τα γενέθλιά σας.
Δεν υπάρχει δώρο στον κόσμο μεγάλο και πολύτιμο ώστε να μπορεί να αντιπροσωπεύει όλα όσα αξίζετε στα γενέθλιά σας. Είστε μια υπέροχη γυναίκα, αγαπητή γιαγιά μου, και γι 'αυτό σας εύχομαι τα καλύτερα των γενεθλίων. Φροντίστε να σας έχουμε μαζί σας πολλά ακόμα χρόνια. Σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά και σου εύχομαι το καλύτερο από όλα τα γενέθλια σου.
Ο Θεός σας ευλόγησε πολύ με ένα άλλο έτος ζωής και γι 'αυτό είναι μια πηγή χαράς για όλους μας να είμαστε μαζί σας για να γιορτάσουμε. Σας ευχαριστώ για όλα όσα κάνετε για μένα, για τις σοφές συμβουλές σας και ειδικά για την αγάπη σας χωρίς όρους, κάτι που θα θυμάμαι για όλη μου τη ζωή. Συγχαρητήρια για τα γενέθλιά σας, σας λέω με όλη μου την αγάπη.
Έψαξα για μεγάλο χρονικό διάστημα και σε πολλά μέρη ένα τέλειο δώρο για να σας δώσω τα γενέθλιά σας, αλλά συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να αντικαταστήσει την εταιρεία μου σε αυτή την ξεχωριστή μέρα για εσάς και γι 'αυτό είμαι εδώ για να σας αγκαλιάσω, να σε φιλήσω και να γιορτάσω από την πλευρά σας τα γενέθλιά σας. Ο Θεός μπορεί να σας δώσει μεγάλη υγεία για να έχετε πολύ περισσότερο χρόνο και να απολαύσετε την επιχείρησή σας. Συγχαρητήρια
Δεδομένου ότι έχω μνήμη που πάντα ήταν δίπλα μου δίνοντας μου την πιο ειλικρινή αγάπη για αυτό, όμορφη γιαγιά μου, είναι ότι σε αγαπώ τόσο πολύ. Χρόνια πολλά! "
Σήμερα ολόκληρη η οικογένειά μας κάνει πάρτι επειδή εσείς, αγαπητή γιαγιά σας, είστε στα γενέθλιά σας και είστε μια μεγάλη γυναίκα που όλοι αγαπάμε και θαυμάζουμε πολύ. Συγχαρητήρια!
Αισθάνομαι μεγάλη χαρά, γιατί σήμερα είναι μια εξαιρετικά ξεχωριστή μέρα από την στιγμή που τα πιο όμορφα, τρυφερά και αγαπώντας όλων των γιαγιάδων στρέφονται χρόνια. Έχετε πολλά συγχαρητήρια! "
Εάν είχαμε ένα διαγωνισμό για να επιλέξουμε την καλύτερη γιαγιά από όλο τον κόσμο, θα πήγαινε πρώτος. Με όλη μου την αγάπη σας εύχομαι ευτυχισμένα γενέθλια.
Αυτό το μήνυμα φορτώνεται με όλη μου την αγάπη για μια μεγάλη γυναίκα που ο Θεός έγινε η γιαγιά μου. Σας εύχομαι ευτυχισμένα γενέθλια, γιαγιά από την καρδιά μου.
Φράσεις γενεθλίων για τη γιαγιά μου
Ευτυχισμένα γενέθλια, αγαπητή μου γιαγιά! Δεν υπάρχει τίποτα όπως οι αγκαλιές σας, οι συμβουλές σας και το νόστιμο φαγητό που ετοιμάζετε. Όταν είμαι μαζί σας αισθάνομαι σαν να είμαι στον ίδιο παράδεισο.
Ο Θεός σας ευλόγησε με μεγάλη υγεία και με τη ζωή, ώστε να μοιραστείτε μαζί μας πολλές ευτυχισμένες στιγμές, έτσι με μεγάλη χαρά θα γιορτάσουμε τα γενέθλιά σας. Σ 'αγαπώ τόσο πολύ!
Ξέρετε ότι μου αρέσει να μοιράζομαι τον χρόνο μου μαζί σας, αλλά πρόσφατα το έργο και οι σπουδές μου με απασχολούν πολύ. Μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι θα είμαι μαζί σας που σας εύχομαι ευτυχισμένα γενέθλια.
Χρόνια πολλά, αγαπητή γιαγιά! Παρόλο που είμαι πολύ μακριά από σας, θυμάμαι πάντα και ζητάτε από τον Θεό να σας ευλογεί γιατί σας αγαπώ τόσο πολύ και σας λείπεις.
Χρόνια πολλά, χαριτωμένη γιαγιά! Είστε μια έκτακτη γυναίκα και είμαι ευγνώμων στον Θεό για τη μεγάλη ευλογία που σας έχει στη ζωή μου.
Εύχομαι το καλύτερο για σας, αγαπητή γιαγιά, αυτή την ημέρα των γενεθλίων σας και πάντα. Σ 'αγαπώ και δεν θα αφήσεις ποτέ την πλευρά σου. Ο Θεός να σε ευλογεί.
Θυμάμαι εκείνες τις μέρες της παιδικής μου ηλικίας με πολύ αγάπη γιατί μου έδωσες μεγάλη χαρά και με χάρισες πολλά. Η αγαπημένη μου γιαγιά, εύχομαι να έχετε τα καλύτερα γενέθλια της ζωής σας.
Το πιο ευγενικό άτομο σε αυτόν τον κόσμο είναι εσύ, όμορφη γιαγιά. Έχετε όμορφα γενέθλια και αισθάνεστε πολύ χαρούμενος που περιβάλλεται από όλη την οικογένεια.
Είναι μεγάλη ευλογία ότι ολόκληρη η οικογένειά μας έχει συγκεντρωθεί για να γιορτάσει τα γενέθλιά σας, αγαπητή γιαγιά. Μπορεί ο Κύριος να σας παραχωρήσει πολλά περισσότερα χρόνια.
Αγαπητή γιαγιά, θέλω να σας ευχηθώ τα καλύτερα γενέθλια ποτέ. Ξέρεις πόσο σε αγαπώ και ότι κάθε φορά που έρχομαι στη χώρα, είσαι ο πρώτος άνθρωπος που τρέχω για να δω. Ξέρεις γιατί; Επειδή όταν πρέπει να πάω, νομίζω ότι είναι το καλύτερο μέρος που μπορώ να είμαι: δίπλα σου, αγκαλιάζοντάς σου, μοιράζοντας μαζί σου ένα φλιτζάνι τσάι. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε όλη την αγάπη σας. Όλη η αγάπη μου είναι για σένα, γιαγιά.
Ο κόσμος είναι ένας καλύτερος χώρος χάρη στις γιαγιάδες. Και έχω το καλύτερο από όλα: καλό, στοργικό, αγάπη, τρυφερό για να είναι σε θέση να, και ιδιαίτερα εξαιρετικά αστείο. Και ακριβώς λόγω της τελευταίας σας ποιότητας, της γιαγιάς, ότι όλοι εκείνοι που έχουν τη χαρά να σας συναντήσουν, δεν μπορούν να σταματήσουν να χαμογελούν όταν είναι μαζί σας. Χαίρεσαι όλη σου τη ζωή. Ευτυχισμένα γενέθλια, η αγαπημένη μου γιαγιά!
Γιαγιά της καρδιάς μου, θέλω ότι αυτή την ημέρα υπάρχει μόνο πολύ αγάπη και ευτυχία στην καρδιά σας. Η μαμά μας έχει πει πόσο αγωνίζεσαι πάντα, έτσι σήμερα θέλουμε να τιμήσουμε την προσπάθειά σας, γιατί όχι μόνο φροντίσατε τα παιδιά σας αλλά μαζί μας τα εγγόνια σας έκαναν και το πράγμα σας: φροντίστε μας, αγαπάτε μας και εκπαιδεύστε μας. Γι 'αυτό σας αγαπάμε τόσο πολύ, γιατί είστε σαν τη δεύτερη μητέρα μας. Χρόνια πολλά, αγάπη μου!
Μέσα από τα μάτια σας αγαπητή γιαγιά μπορώ να δω την τεράστια παρηγοριά της καρδιάς σας, την καθαρότητα της ψυχής σας, τη μεγάλη αγάπη που αισθάνεστε για εμάς και άλλα. Πόσο τυχερός είναι ο δικός μου για να έχω στη ζωή μου. Σας λατρεύω και σας εύχομαι ευχάριστη ονοματολογία.
Γιαγιά Μπέλλα, έχω τόσα πολλά πράγματα να σας ευχαριστήσω που δεν ξέρω με ποιον να ξεκινήσω. Ελπίζω ότι ο Θεός μου επιτρέπει να φροντίζω, να σας κρύβω και να σας προστατεύω πολλά ακόμα χρόνια. Χίλιες ευλογίες σε σας αυτή την ημέρα ότι είστε ένα έτος περισσότερο.
Σε αυτές τις γραμμές αγαπητή γιαγιά θέλω να σας δώσω τα ωραιότερα λόγια στον κόσμο για τα γενέθλιά σας. Συγχαρητήρια
Happy Birthday GRANDMA +70 Μηνύματα και φράσεις και εικόνες Happy Birthday GRANDMA +70 Μηνύματα και φράσεις και εικόνες Reviewed by QuevedoWebs on April 04, 2020 Rating: 5

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.